Mä tuppaan tähän ketjuun joukon jatkoksi. N. viikko sitten treenin jälkeisenä yönä iski viiltävä kipu alaselkään (ilm. huono nukkuma-asento) ja töiden jälkeen iltapäivällä menin sitten urheiluhierojalle. Tämä oli virhe. Seuraavana yönä aivan tajuton kipu takareidessä, pakarassa ja sääressä. Jouduin kirjaimellisesti konttaamaan lääkäriin, joka löi kipulääkettä ja lihasrelaksanttia heti piikillä. Lisäksi sain Burana800-, Panacod- ja Sirdaludreseptit. 2 päivää kipu oli helvetillinen, sitten alkoi hellittään. Tällä hetkellä jalka tuntuu puutuneelta ja säären etuosa+varpaat ovat tunnottomat. En ota enää kuin yöksi tuon Panacodin, herään tosin useamman kerran yössä kipuun, vain yhdessä asennossa voi nukkua kivutta. Kipu siis aaltoilee lähinnä pakaran ulkosyrjässä ja säären etuosassa, mutta huomattavasti hillitympänä kuin parina ekana päivänä.
Kysymys on miten tästä eteenpäin? Olen putkirullaillut pari kertaa päivässä, se auttaa hetkellisesti, lisäksi venyttelen pakaraa, reisiä ja pohkeita. Voinko jo treenata? Kuinka kovaa? Vai pitäiskö hakea vielä lisää saikkua, töissä seison paljon tai olen staattisissa asennoissa, jolloin jalka puutuu.