IS Liigapörssi 2008/2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tänne kutsu arepo(ät)helsinkinet.fi

Hahahah, jaksa vituttaa enää edes koko touhu :D Saa ny nähä millon ne sit avaa sen..

Hah! Eka luulin, että tuo on joku läppä tuo juttu, mut sit koitin mennä liigapörssin sivuille ni ohjautu samalle sivulle.

No, ainakin myöntävät virheensä. Syytä kyllä onkin.

Mä kun menin aamulla vielä tekemään superpeli joukkueen! :lol2:

Että näin.
Katsellaan tilannetta toisen jakson alussa tai sitten kun homma pelaa.

Nopee gallup:
Onko halua laittaa kimppa kesken jakson läjään vai aloitellaanko kakkosjakson alusta?

Mulla ainakaan ei ole vielä edes joukkuetta koottuna.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
23.9 alkaa pistelaskut. Että kyllä sitä löytyy aikaa kehitellä jonkin sortin joukkue. Ite sain jo alustavasti tehtyä, mutta muutoksia varmaan tulee tehtyä myöhemmin. Ja saa nyt nähdä että tuleeko tämä uusi yritys liigapörssin kanssa toimimaan, vai vieläkö meinaavat säätää. Ongelmaa oli ainakin tuossa kun yritti ystävää hyväksyä. Linkit ei toiminut.
Ite oon kans sitä mieltä että kimppaa pystyyn vaan. Kierroksia on kuitenkin vielä paljon edessä tällä jaksolla. Jääpi noita 1-3 otteluparin kierroksia vähemmäksi, kun niitä on näyttänyt tässä viikon aikana olevan takana plus vielä huomisillan kierros.

Mut sanokaa muutkin mielipidettä että laitetaanko kimppa pystyyn vai siirretäänkö 2. jakson alkuun.

Nopee gallup:
Onko halua laittaa kimppa kesken jakson läjään vai aloitellaanko kakkosjakson alusta?

Mulla ainakaan ei ole vielä edes joukkuetta koottuna.
Äänestän, että kimppa läjään jo ykkösjaksoon...jos ja kun tuo pörssi nyt rupee toimimaan kunnolla.

No huhu on muute pikkase pöre vituillaa ulkoasu ja kaikki ei miellytä yhtää! iha päin vittuja ovat tehneet.. vanhaa kunnon pöree ikävä..

Pykäilen kimpan läjään. Alan nyt laittelemaan kutsuja. Laitan kutsun myös niille, jotka ilmoittautuivat ennen tätä hässäkkää... Ilmoitelkaa mahdollisimman nopeesti jos kutsua ei ole kuulunut, mutta haluaisit osallistua.

Säännöt perussettiä, yksi joukkue/osallistuja jne...
Palkinto olikin jo mainittu aikaisemmin.

-EDIT-
Kokeilkaas joku jolle laitoin kutsun privana, että onnistuuko liittyminen. Jostakin syystä en saa Liigapörssin sivuilta sähköpostikutsuja lähtemään. Eli jos pelkällä kutsutunnuksella onnistuu, niin heittelen sitten vaikka omasta meilistä "ei-vipeille" kutsut.

Tässä vaiheessa privalla kutsuttu tai muuten huomioitu (eli kutsu tulee jollakin tapaa myöhemmin) seuraavat:
- Neuvostoliitto
- j.l86
- Maikson
- JSU
- Peerialo
- Jusushi
- Ricu
- nyce
- jpval
- Remusaurus
- Dremo
- thony

Jep! Kimppaan liitytty! :dance:

Ok, hyvä juttu.
Päivitetty lista niistä joille kutsu on nyt lähetetty:

- Neuvostoliitto
- j.l86
- Maikson
- JSU
- Peerialo
- Jusushi
- Ricu
- nyce
- jpval
- Remusaurus
- Dremo
- thony
- jlap
- esaesa
- No Logic
- HuruTim

-EDIT-
Tarkennuksena vielä sääntöihin/palkintoihin sen verran, että Miken lupaamat vipit saa siis kaikkien jaksojen yhteenlaskettujen pisteiden mukainen voittaja. Eli jos jätät jakson välistä, niin voi harmi sentään...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom