IS Liigapörssi 2008/2009

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Siirtäisivät vaikka tuota liigapörssin alkamista ja hinkkaisivat systeemin kuntoon. Nythän tuo on aivan vaiheessa.

Sain jopa joukkueen tehtyä ja kaikki oli hyvin kunnes se joukkue katos itsekseen. Eli olen taas ilman joukkuetta ja palautetta ei pääse lähettämään kun ei sivusto toimi.

Aika hyvin kyllä onnistuttu tunaroimaan koko systeemi. Kertakaikkiaan hienoa työtä IS:ltä. Hermothan tässä menee, pitkään saatiin eka odotella pelin aukeamista, joka sitten toimii tällä tavalla. Aika perseestähän on myös palkintojen jakaminen arpomalla eikä sijotusten perusteella:down:

Joo ihme tuohua kun ei pysty edes käyttämään aktivointikoodia. Täytyy tuossa myöhemmin illalla koitella uudestaan. :curs:

Pitääks tonne rekata uudestaan, vai onko vanhat tunnukset vielä voimassa?

Tai samapa tuo, kun ei näytä koko sivu enää toimivan :curs:

Onko tätä kukaan saanut toimimaan?
Mä en pääse edes Liigapörssin-etusivulle. Niinkuin ei näköjään moni muukaan...

Ei toimi ei. Melkein sain jengin tehtyä, mut heti kun vahvisti niin kaatu koko paska ja joukkueen tiedot hävis. Eipä tarvi penniäkään laittaa tohon kiinni, kuhan rekisteröityy ni pääsee mukaan arvontaan palkinnoista :dance2:

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Oikeesti vituttaa miksi hyvä tuote pitää pilata tuollaisella perseilyllä...

Jos tuo ei ala huomiseen alkuiltapäivään mennessä toimimaan kunnolla, niin olen sitä mieltä, että ensimmäiseltä jaksolta unohdetaan koko kimppa.
Katsellaan sitten toisen jakson alussa mikä on tilanne.
Piruko tuon kanssa nyt jaksaa tapella.

Ehdottomasti samaa mieltä. Itse en lähe mukaan tohon ennen ku alkaa toimimaan tuo paska.

Liigapörssiä tuli ootettua monta kuukautta ja sit käy näin. Olo on kuin raiskatulla! :( :curs:

Nyt pystyy jo tekemään tiimin ilman ongelmia! :)

On tämä kyllä ihme perseilyä. En tajua miten loistava idea ja peli saadaan tumpeloitua näin. Pariin otteeseen päivän mittaan kokeillut ja aina mennyt hermot kun sivut jumissa.

Edit: perkele, no nyt onnistui joukkueen luonti kuin vettä vaan ja hyperpelitunnuksetkin sain hankittua...
Onko tämä totta :wtf:

Onko BH saanut kimppaa vielä perustettua?

Vittu, nyt alkoi toimia..

Näytti nyt sen verran toimivan, että sai joukkueen kasaan.

Tuonne sit se kutsu, kiitos:

lpontapettu@luukku.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom