Isä surmasi lapsensa Kiteellä (uutinen)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
On se niin ironista kun lapset joutuvat uhreiksi vanhempiensa erimielisyyksien vuoksi. Ei viitsi edes miettiä enempää. Ajatelkaa, että tilanne olisi sellainen, että ollaan erottu siksi, kun ei naama miellytä enää. Sitten katkeruudessa niistetään lapset. :curs:

Tosiaankin...levätköön rauhassa nämäkin alaikäiset.

käsittämätöntä!
en voisi edes kuvitella mitään tälläistä!

liian nuoria kuolemaan
levätköön rauhassa

Meinas oikeasti :itku: tulla kun luin ton.. Tästälähtien mä jätän lukematta kaikki ikävänkuuloiset lapsiin kohdistuvat jutut.. Tulee niin paha mieli..

p.s. Miksi maailmassa on tuollaisia ihmisiä..? Kuka voi oikeasti tehdä pahaa lapsille.. Ja vielä omille.. :(

devilpump sanoi:
R.I.P Käsittämätöntä miten joku voi tosta vaan tappaa omat lapsensa... :curs:

mä mietin täysin samaa.... :(

lapsiin kohdistuva väkivalta on mun mielestä kauheinta mitä voi tapahtua.

R.I.P

Vetoaakohan tuo määly itsepuolustukseen vai mihin. Ei helvetti tuollaisia idiootteja on maailmassa aivan liikaa :curs:

Samaa mieltä Fullpowerin kanssa. Jos joku piti ampua niin ois ampunu ittensä. Mikä ihme se on, että aina kun on näitä parisuhdeongelmia niin sitte pitää joku/jotku ampua/puukottaa yms? :curs: Sekö se sitten helpottaa tilanteen? Tulee mieleen hiekkalaatikkoleikit, että kun mulla ei ole niin ei ole sullakaan. Tässä vaan sen leikkitraktorin tilalla on elämä(t) panoksena.

Voi saatana että pistää vihaks tollaset! :curs:
Kaikkein eniten vituttaa se et toi jätkä saa elinkautisen tuomion,josta se istuu jonku 6 vuotta kun sen asianajaja vetoaa tilapäiseen mielenhäiriöön tai jotain muuta paskaa,ja tottakai Suomen valtio hyväksyy tollasen koska meidän lait on niin perseestä! Suomeen kuolemantuomio käyttöön! :whip:

Mä en kanssa tajua. Maa on täynnä demareita ja tämä ääliö menee ampumaan omat lapsensa. Ei jumalauta miten tyhmiä ihmisiä täällä asuu. :D

uga sanoi:
Mä en kanssa tajua. Maa on täynnä demareita ja tämä ääliö menee ampumaan omat lapsensa. Ei jumalauta miten tyhmiä ihmisiä täällä asuu. :D

Ei paljoo naurattanut toi kevennys.

Helie sanoi:
Ei paljoo naurattanut toi kevennys.

Väännetään nyt varmuuden vuoksi rautalangasta; mielestäni kaveri teki harvinaisen sairaan tempun. Jos vituttaa niin raivonsa voisi kohdistaa edes jotenkin maailmaa parantavalla tavalla..

Lapset syntyneet vuonna 2001 ja 1998, jotain 3 ja 6, helvetin helvetti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom