Mielenkiintoista nähdä kuvat kisojen jälkeen.Listalla oli 6-7 nimeä joista en ole kuullutkaan.Olisikohan noin monta ensikertalaista?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Esa Nahka sanoi:Ja vielä kauhean ruma Heiko Kallbach aikoo olla kunnossa.
arni sanoi:Heiko on kova tekijä! Äijällä on ehkä suht huono rakenne (paksu keskivartalo) mutta harva vetää itseään yhtä kuivaksi kuin Heiko. Varmasti tulee kovassa kunnossa kisaan.
![]()
Hulkki sanoi:Käsittääkseni suurin syy Heikon huonolle menestykselle on ollut lähinnä epäilyttävän muotoiset möykyt lihaksissa, jotka on tulkittu Syntholin käytöksi. Massaa ja kuivaa kireyttähän tuolta hirviöltä ei puutu.
Itse en näe Kallbachin ruhossa mitään sen kummempia merkkejä Syntholin käytöstä. Tuo vain on yleisimmin esitetty mielipide / arvaus jenkkiboardeilla Heikon heikon kisamenestyksen syyksi.arni sanoi:Missä lihasryhmissä luulet syntholia käytettävän? Mielestäni syntholin käyttö (näkemieni kuvien perusteella) ei näy ainakaan kovin selvästi, tosin tässäkin asiassa harjaantuneesta silmästä ei ole haittaa.
Hulkki sanoi:Itse en näe Kallbachin ruhossa mitään sen kummempia merkkejä Syntholin käytöstä. Tuo vain on yleisimmin esitetty mielipide / arvaus jenkkiboardeilla Heikon heikon kisamenestyksen syyksi.
En ole nähnyt Kallbachista pahemmin videokuvaa. Ja totta on, että tuossa kuvassa nuo olkapäät pistivät samantien silmään (erottuvuus huonompi kuin esim. takareisissä!), mutta esim. Paul Dillettilla on selkäposetuksissa sama ongelma lihaskontrollivaikeuksien vuoksi. Syntholin käytöstä Paulia ei kuitenkaan mielestäni ole syytetty.muffy sanoi:Hei hei hei... katopa jotakin videota missä se poseeraa lavalla ja seuraa sen sivuolkapäitä, miten ne liikkuu ja reagoi käsivarsien asentoihin jne. Tule sitten sanomaan ettei niissä ole mitään hassua...
Hulkki sanoi:Paul Dillettilla on selkäposetuksissa sama ongelma lihaskontrollivaikeuksien vuoksi.
Jatkuvuus sanoi:Siinä on Priest 6 viikkoa ennen Rautamiestä
Aika kova kondis! Vaikka en ole ikinä tykännyt Priestin fysiikasta sen suuremmin (lyhyet jalat, pitkä selkä) niin kyllä hänellä on silti friikkejä lihasryhmiä (hanskat, varsinkin forkut)
Noiden kuvien perusteella näyttäisi siltä, että taitaa tulla kohtuu kireä paketti tänä vuonna Priestin osalta Ironmaniin.
"Hyväksy asia"? :jahas: En mä ole tässä väittämässä etteikö Kallbach mahdollisesti olisi Syntholia käyttänyt, itse vain en ole asiaa merkille laittanut.muffy sanoi:Nyt puhut jo eri asiasta. Tsekkaa nyt joku sen posetusvideo ja hyväksy asia.
No shit? :DFat22 sanoi:P.S. Eiköhän nykyään NOC ole jo se kolmanneksi arvostetuin kisa O:n ja AC:n jälkeen.
Hulkki sanoi:Ironman on perinteisesti ollut "ison kolmikon", eli Olympian, Arnoldin ja NOC:n jälkeen arvostetuin kilpailu.
Fat22 sanoi:Luteun ymrtäminen
Onko jossai vahvistettu kisaajalista?