Ironman 2004

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

pexxi

Mode
Tähän ei voi sanoa kuin:

Nopsa Ruhl.

Ps. ;)

Kovasti hehkutetaan Priestiä, mutta jalat näyttää olevan noiden kuvien perusteella jälleen kerran nesteessä. Ei ole kyllä Priestin parasta kuntoa.

Thänx Ruhl! Kisasta on tulossa kova...Prince jätti leikin kesken. Miehen kaulasektori näyttää pressikonferenssikuvissa aika oudolta? Coleman oli kommentoinut miehen natuilujuttuja ja kysäissyt että miten Tom voi silloin painaa 276 paunaa (enemmän kuin Ronnie itse)!!

Pexxi vetäytyy tutimaan sunnuntaiduunin lähestyessä ja aamulla jatketaan.. :)

pexxi sanoi:
Thänx Ruhl! Kisasta on tulossa kova...Prince jätti leikin kesken. Miehen kaulasektori näyttää pressikonferenssikuvissa aika oudolta? Coleman oli kommentoinut miehen natuilujuttuja ja kysäissyt että miten Tom voi silloin painaa 276 paunaa (enemmän kuin Ronnie itse)!!

Pexxi vetäytyy tutimaan sunnuntaiduunin lähestyessä ja aamulla jatketaan.. :)

Juu itse katsoin myös että mikä struuma Princellä on kaulassa... vai oliko niin hirvees neste pöhössä koko mies.
Kisakuvista voi sanoa sen, kun katsoo vertailuja takaa Dexter on ylivaoimaisessa kunnossa. Priest on takaa aivan pehmeen näköinen, edestä yläkerta kiree mut jalat nesteiset.

Oma arvioni, tuomarit eivät varmaankaan näe asiaa samoin:

1. Dexter Jackson
2. Lee Priest
3. Gustavo Badell
4. Craig Titus

IMHO Gustavo Badell on vähintään saman kokoinen kuin Titus, ja vielä selkeästi kireämpi. Toisaalta tuomarit suosivat nimekkäämpiä miehiä, joten Titus saattaa saada lahjana paremman sijoituksen.

Haideria veikataan Mayhemilla top kolmoseen, itse en sijoittaisi noiden kuvien perusteella edes posedowniin.

Ja vaikka Arntz näyttääkin todella kovalta, ei mielestäni noin pahoilla öljyolkapäillä ole mitään asiaa kärkeen. Voivathan ne tietysti olla aidotkin, mutta todella omituisilta ne näyttävät.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Ruhl ehtikin jo ensin! Dexterin lookki hieman erilainen aiempiin kisoihin verrattuna, mutta silti pirun kova!! Vatsa hieman kookkaampi, mutta takaa sitten niin kireetä että oksat pois!! Lee on hauska nähdä jälleen kunnossa, jalat vaan aika pehmeät..

Ja Tituskin oli leikkauttanut löysän ihon pois rintalihaksen lata ja kuntokin alkaa olla kohdillaan. Mun mielestä ei kaunista katseltavaa, mutta kehittynyt silti.

Tom Prince dialyysissä...siitä se kaulan turvotus sitten johtukin vissiin? Harmi paikka... mies on puhunut comebackista ja natuilusta, menettänyt hermonsa totaalisesti musclemayhemin foorumilla lukuisia kertoja ja uhmannut terveyttään kilpailemalla jälleen. Ja näin kävi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom