Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saisikos tälläinen munat omaavakin kirjoitella punttimimmien osiolle ???Mike sanoi:Sä teit uuden tredin, eli opettele käyttämään sitä oikeaa nappia ennenkuin huutelet meille. POST REPLY!!
Noooo tuolla se nickin alla on mainittu..että oon miesMike sanoi:Eipä me voida tietää oletko mies vai nainen, näytti että painat väärää nappulaa. Pii on aika naisellinen nick.
Tarttee varmaan vaihtaa nickiksi "karvainen karju"Mike sanoi:No mä olen sitten pitänyt sua kokoajan naisena, eikö olekin kivaa? Onneksi en lähettänyt ruusuja kuten monelle muulle palstalaiselle tyttöselle. ;)
Ironbutt sanoi:Mä sählään... poistin vahingossa Piin alkuperäisen viestin kun piti vastata... *menee nurkkaan häpeämään*
En ole kiinnittänyt huomiota käsien kosteuteen, mutta metallinen rannekello aiheuttaa kyllä n. 0,2% eron mittaustulokseen. Yleensä olen mitannut ns. kuivin käsin.
Testataanpas:
Kuivin kämmenin 23,4% (ilman rannekelloa)
Kostein kämmenin 23,3% (ilman rannekelloa)
Litimärin kämmenin 23,6% (ilman rannekelloa)
Käsien märkyys ei tunnu hirveästi vaikuttavan, eniten vaikuttaa se missä kohtaa tuota mittaria pitää. Pari senttiä hartialinjan alapuolella tiputtaa rasvaprosenttia jo 0,5% verran. Nuo yllä olevat tulokset otin samassa tasossa.