Ironbutt (modeille viesti tekstissä)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pii
  • Aloitettu Aloitettu

Pii

Ironbutt: Tulin sitten poistaneeksi alkuperäisen viestin vahingossa... katsokaa vastaus alempana...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Sä teit uuden tredin, eli opettele käyttämään sitä oikeaa nappia ennenkuin huutelet meille. POST REPLY!!
Saisikos tälläinen munat omaavakin kirjoitella punttimimmien osiolle ???
Voin mennä kysymään tuon sinnekkin jos siitä ei kerran seuraa sanktiota.

Mike sanoi:
Eipä me voida tietää oletko mies vai nainen, näytti että painat väärää nappulaa. Pii on aika naisellinen nick.
Noooo tuolla se nickin alla on mainittu..että oon mies

edit. siis nickistä napsasemalla...ja sillein.

Mike sanoi:
No mä olen sitten pitänyt sua kokoajan naisena, eikö olekin kivaa? Onneksi en lähettänyt ruusuja kuten monelle muulle palstalaiselle tyttöselle. ;)
Tarttee varmaan vaihtaa nickiksi "karvainen karju" :rolleyes:

Mä sählään... poistin vahingossa Piin alkuperäisen viestin kun piti vastata... *menee nurkkaan häpeämään*

En ole kiinnittänyt huomiota käsien kosteuteen, mutta metallinen rannekello aiheuttaa kyllä n. 0,2% eron mittaustulokseen. Yleensä olen mitannut ns. kuivin käsin.

Testataanpas:
Kuivin kämmenin 23,4% (ilman rannekelloa)
Kostein kämmenin 23,3% (ilman rannekelloa)
Litimärin kämmenin 23,6% (ilman rannekelloa)

Käsien märkyys ei tunnu hirveästi vaikuttavan, eniten vaikuttaa se missä kohtaa tuota mittaria pitää. Pari senttiä hartialinjan alapuolella tiputtaa rasvaprosenttia jo 0,5% verran. Nuo yllä olevat tulokset otin samassa tasossa.

Ironbutt sanoi:
Mä sählään... poistin vahingossa Piin alkuperäisen viestin kun piti vastata... *menee nurkkaan häpeämään*

En ole kiinnittänyt huomiota käsien kosteuteen, mutta metallinen rannekello aiheuttaa kyllä n. 0,2% eron mittaustulokseen. Yleensä olen mitannut ns. kuivin käsin.

Testataanpas:
Kuivin kämmenin 23,4% (ilman rannekelloa)
Kostein kämmenin 23,3% (ilman rannekelloa)
Litimärin kämmenin 23,6% (ilman rannekelloa)

Käsien märkyys ei tunnu hirveästi vaikuttavan, eniten vaikuttaa se missä kohtaa tuota mittaria pitää. Pari senttiä hartialinjan alapuolella tiputtaa rasvaprosenttia jo 0,5% verran. Nuo yllä olevat tulokset otin samassa tasossa.

Nou hätä :kippis1:

Kiitoksia testistä. :5:
Tuo oli nimittäin askarruttanut mieltäni jo jonkin aikaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom