Iron Maiden uusi levy

Korjataan sen verran että levy on kyllä perkeleen kova. For the greater good of godilla kun lähtee liikkelle niin pitäisi alkaa tapahtua ja päästä levyyn sisään.

Korjataan sen verran että levy on kyllä perkeleen kova.

Jätkä huijaa ihan varmaan.

Onko Bruce tukossa? Onko Blazea ikävä?

Liitteet

• blazefade.webp
    blazefade.webp
    2,1 KB · Katsottu: 654
Uunituore levy tuli haettua just kaupasta. Nuo kannet on kyllä helvetin hienot musiikki taattua Maiden-menoa:rock:

Lisää The Reincarnation Of Benjamin Breeg singlen listasijoituksia ensimmäisellä viikolla:

Espanja: #1
Kanada: #10
Irlanti: #18
Saksa: #43

On muuten ehkä levyn huonoin biisi tuo B. Breeg.

For the Greater Good of God on kyllä klassikkokamaa.

Kokonaisuutena pirun hyvä levy, mitä nyt 3 kuuntelukerran perusteella voi sanoa...

Parin kuuntelukerran perusteella hyvä levy. Different World hyvä avaus ja aiemmin kehuttu For The Greater Good Of God on loistava, ehkä klassikkokamaa.

Aivan loistava levy. Todellakin positiivinen yllätys.

Waretin kokeeksi (epäilevänä Tuomaana) ja pakkohan tuo on ostaa.
Kansitaiteesta plussaa ja kitarasaundi on mahtava, sopivasti sellainen "vanhanaikainen" (eli ei tunkkainen niinkuin DoDilla)!

On kyllä hyvä levy ja nerokkaita biisejä kuten diffrent world ja brighter than thousend suns ja hyvin rullaa levynä. Noh noh, hyvä levy mutta pakko antaa vähän kritiikkiä.. Brucen ääni mennyt vähän heikoksi (vai kuvittelenko vaan?), joutuu "repimään". Kitarat pikkasen tunkkaiset, eikä yhdessäkään biisissä ollut mitään trooperin tai run to the hillsin veroisen klassikon aineksia. Pakko myöntää että Iron Maidenin kulta-ajat ovat takana. Sanoituksista huomaa että ikää tullut pojille lisää, oli jotenkin syvempää.

Sehän on vain pos"itiivista.

Ja korkeista veisuista... 80-luvulla se oli muotia, mutta nykyään korkeat kiekumiset lähinnä nolostuttavat, ainakin minua. Kun kuuntelen musiikkia ja alkaa joku 80-luvun kiekuminen, minä tunnen vajoavani maan alle ("ei, en minä kuuntele tätä, kunhan tuli radiosta...")

Brucella on just hyvä syvä ja tasainen (nuotin mukaan) ääni.

Eilen sain levyn hommattua ja kyllähän se toimii täysillä. Vaatii tosin muutamien biisien kohdalla useamman kuuntelukerran, aivan kuten Dance of Death myöskin aikanaan. For the greater good of god on kyllä klassikkokamaa, kuten myös the longest day. Eiköhän tuosta taas saada viisi tai kuusi biisiä kiertueellekin mukaan...:thumbs:

Ihan tulee tippa linssiin ku kuuntelee, on se vaan niin perkeleen :rock:

Yllättävän hyvä levy!!! Maidenin sanoitukset ei oo mulle koskaan iskenyt ja parhaiten tämäkin toimii, kun vain hyräilee mukana ja jättää sanat lukematta. Kitarasoundi on tosiaan hieman tunkkainen aluksi, mutta siihenkin töttuu. Varsinaiset hittibiisit puuttuu, mutta kokonaisuutena ehkä paras 1990/2000-luvuilla tehdyistä rautaneitokiekoista.

Ei tuosta levystä muuta voi sanoa kuin, että LOISTAVA :5:

Back
Ylös Bottom