Iron Maiden Suomeen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja thymorg
  • Aloitettu Aloitettu
IsoDino sanoi:
Mitäs vikaa istumapaikoissa on??? Kuka helvetti jaksaa siellä tungoksessa seisoskella toisten selkien takana tunti tolkulla...

Itse en olisi koko keikalle ostanut lippuja, jos en istumapaikkaa olisi saanut (vaikka tuskin siinä ihan koko aikaa istutakkaan).. Onneksi kaverit oli ajoissa jonottamassa isommalle porukalle lippuja. 5 minuutissa kasa lippuja :D

Permannolla voi "riehua" ja hyppiä vapaasti. Jos tekee mieli rauhallisempaa paikkaa, tai vierestä löytyy dorka, voi paikkaa vaihtaa vapaasti. Kesällä 2003 Katselin keikan katsomosta. Omalla paikalla mahtui juuri ja juuri seisomaan. Yksi harha askel ja ollaan edessä olevan niskassa. Kokemus oli yhtä elävä kuin kotona katsottava DVD. Viime keikaille jonotin lippua, mutta permannon jäädessä haaveekisi totesin myyjälle, etten tarvitse sitten ollenkaan.

smurf: olet maailman paras tyttöystävä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Helmikuussa loppuunmyytyihin Iron Maidenin Helsingin konsertteihin on saatu muutama sata lisälippua! Hartwall Areenan esiintymislavan sivustoilla sijaitsevat istumapaikat maksavat 49 € kappale ja niitä voi tiedustella Lippupalvelusta.

Viikko keikkaan :rock:

Tulee hienoa :kippis1:

Helmi :rock: :rock: :whip: Pitää vielä herkistellä muutamalla dvdllä ennen sitä :)

Rautaneito.com:

"Maidenia Maikkarilla!
2006.11.04.08.55.16

Suomen rautaisin tv-kanava MTV3 esittää kahtena peräkkäisenä lauantaina puolen tunnin ohjelmat Iron Maidenista. Tänään 4.11. klo 12.15 nähdään uusintana viime vuodelta Maiden Mania, jossa rumat, mutta karvaiset fanit kertovat pitkäaikaisesta suhteestaan orkesteriin. Ohjelmassa haastatellaan mm. Rautaneito.comin ylläpitoa ja foorumin aktiiveja. Myös Maidenin manageri Rod Smallwood valaisee taustoja bändin pyörittämisestä.

Toisessa ohjelmassa Tampereen konsertin aattona 11.11. parhaaseen katseluaikaan klo 1:25 esitellään loistavaa A Matter of Life and Death -albumia."

Siis soittavat keikalla uuden levyn kokonaan ja jonkun viisi vanhaa biisiä noiden viime aikaisten jenkkisettilistojen mukaan?

Ei hyvä.

http://www.billboard.com/bbcom/reviews/live_review_display.jsp?vnu_content_id=1003254750
Kyllä ei saatana. Jää viimeiseks Maidenin keikaks mulle, jos huomenna vetävät Tampereella samoin. Mä en hirveästi tykänny uudesta levystä, eikä varmaan jotkut muutkaan, mutta ei sillä sinänsä oo väliä. Mutta mitä järkeä on vetää kokonaan uus levy, joka on vasta hetken aikaa ollu myynnissä? Varmasti monille pettymys.

Öö, pitäisikö sitten soittaa 4:s best of keikka nyt 2000-luvulla suomessa? Yleensä vedetään kiertue jos on tullut uusi levy pihalle. Samanlaista ininää olisi varmasti ollut aikoinaan myös SIT:n tai 7th sonin aikoihin jos levyt olisi soitettu kokonaan. Nyt kukaan tuskin valittaisi jos näin kävisi.
Kyllä ne koko levyn vetää, ei varmaan kannata mennä katsomaan jos ei diggaa bändistä...

edit: vai oliko tuo Ed Hunter kiertue -99. What ever.

Öö, pitäisikö sitten soittaa 4:s best of keikka nyt 2000-luvulla suomessa? Yleensä vedetään kiertue jos on tullut uusi levy pihalle. Samanlaista ininää olisi varmasti ollut aikoinaan myös SIT:n tai 7th sonin aikoihin jos levyt olisi soitettu kokonaan. Nyt kukaan tuskin valittaisi jos näin kävisi.
Kyllä ne koko levyn vetää, ei varmaan kannata mennä katsomaan jos ei diggaa bändistä...

edit: vai oliko tuo Ed Hunter kiertue -99. What ever.
Vaihtoehtoinako on siis vain uus levy kokonaan tai sitten best of? Miksei voisi tehdä niinkuin bändit yleensä, että uudelta levyltä sinkkubiisi(t) ja pari muuta ja sitten vanhempia, kaikille tuttuja biisejä? Ja toisaalta kun ottaa huomioon minkälainen uusi levy on, niin mielestäni olisi ollut yleisön kannalta paljon mukavampaa että vanhoja biisejä on enemmän, sillä uusissa biiseissä ei kyllä yleisö voi niin paljoa olla kuin vanhemmissa.
Iron Maidenilla olisi myös lukuisia harvemmin soitettuja vanhoja biisejä, kuten Invaders, joita olis kiva kuulla keikoilla. Ei mitään järkeä soittaa noin tuoretta levyä kokonaan kun levy ei ole välttämättä kaikille tuttukaan ja se ei sisällä tarttuvia kertosäkeitä joita Bruce voisi laulattaa yleisöllä.

Mä ainakin diggailen uudesta(kin) levystä ihan pirusti, joten ei yhtään haittaa vaikka soittaisivat sen kokonaan. Nyt alkaa olla keikka lähellä, tiistaina Hartwallille menossa :rock:

Vaihtoehtoinako on siis vain uus levy kokonaan tai sitten best of? Miksei voisi tehdä niinkuin bändit yleensä, että uudelta levyltä sinkkubiisi(t) ja pari muuta ja sitten vanhempia, kaikille tuttuja biisejä? Ja toisaalta kun ottaa huomioon minkälainen uusi levy on, niin mielestäni olisi ollut yleisön kannalta paljon mukavampaa että vanhoja biisejä on enemmän, sillä uusissa biiseissä ei kyllä yleisö voi niin paljoa olla kuin vanhemmissa.
Iron Maidenilla olisi myös lukuisia harvemmin soitettuja vanhoja biisejä, kuten Invaders, joita olis kiva kuulla keikoilla. Ei mitään järkeä soittaa noin tuoretta levyä kokonaan kun levy ei ole välttämättä kaikille tuttukaan ja se ei sisällä tarttuvia kertosäkeitä joita Bruce voisi laulattaa yleisöllä.

Anteeksi nyt vaan, mutta noin pitkän linjan bändi varmasti tietää sinua paremmin mitä ne tekee..Mutta tietenkin Steve Harris varmaan mieluusti kuuntelee mielipiteesi ja on samaa mieltä kanssasi.
Se että sinä et halua kuulla uutta levyä, ei kiinnosta bändiä varmasti paskan vertaa, kuten suurinta osaa faneistakaan. Minä ainakin haluan kuulla uudet biisit livenä. Hyvin tunnut tietävän etukäteen miten uudet biiset toimii livenä.
Jos olisit enemmän perillä asioista, niin tietäisit varmasti että seuraava kiertue on mitä todennäköisimmin yhtyeen Golden years tuotantoa ja siihen liittyvää tulevaa DVD:tä promoava, joten on entistä perustellumpaa soittaa nyt vain uudempaa materiaalia.
Mutta tämä on nyt vain minun mielipiteeni, ja uskallan väittää ettei kovin moni winetä tänään, tai ensi viikolla suomessa vaikka koko levy soitetaan.

Anteeksi nyt vaan, mutta noin pitkän linjan bändi varmasti tietää sinua paremmin mitä ne tekee..Mutta tietenkin Steve Harris varmaan mieluusti kuuntelee mielipiteesi ja on samaa mieltä kanssasi.
Se että sinä et halua kuulla uutta levyä, ei kiinnosta bändiä varmasti paskan vertaa, kuten suurinta osaa faneistakaan. Minä ainakin haluan kuulla uudet biisit livenä. Hyvin tunnut tietävän etukäteen miten uudet biiset toimii livenä.
Jos olisit enemmän perillä asioista, niin tietäisit varmasti että seuraava kiertue on mitä todennäköisimmin yhtyeen Golden years tuotantoa ja siihen liittyvää tulevaa DVD:tä promoava, joten on entistä perustellumpaa soittaa nyt vain uudempaa materiaalia.
Mutta tämä on nyt vain minun mielipiteeni, ja uskallan väittää ettei kovin moni winetä tänään, tai ensi viikolla suomessa vaikka koko levy soitetaan.
Kyllä minäkin uskon, että keikat ihan jees on, mutta varmasti moni kuulisi mielellään enemmän vanhojakin biisejä. Ja jos vertaat uutta levyä vanhempiin, huomaat varmaan itsekin, ettei uusissa biiseissä ole paljoa sellaisia yleisön laulatuskohtia kuin vanhoissa (tyyliin "ruuuuun tooo thee hiiiiillls, ruuun foor yooouur liiiivee") ja mielestäni Maidenin vahvin puoli on ollut juuri se, että yleisö voi todella olla mukana biisissä.
Ja tähän loppuun vielä tämmöinen video http://www.youtube.com/watch?v=fGo0rHO_dN0
Kyllä varmaankin aika moni fani on samaa mieltä kanssani, tuskimpa tuo kyltti olisi muuten lavalle asti selvinnyt.

Kyllä minäkin uskon, että keikat ihan jees on, mutta varmasti moni kuulisi mielellään enemmän vanhojakin biisejä. Ja jos vertaat uutta levyä vanhempiin, huomaat varmaan itsekin, ettei uusissa biiseissä ole paljoa sellaisia yleisön laulatuskohtia kuin vanhoissa (tyyliin "ruuuuun tooo thee hiiiiillls, ruuun foor yooouur liiiivee") ja mielestäni Maidenin vahvin puoli on ollut juuri se, että yleisö voi todella olla mukana biisissä.
Ja tähän loppuun vielä tämmöinen video http://www.youtube.com/watch?v=fGo0rHO_dN0
Kyllä varmaankin aika moni fani on samaa mieltä kanssani, tuskimpa tuo kyltti olisi muuten lavalle asti selvinnyt.

Mitä minä tiedän porukkaa ketkä keikalle menossa niin kaikki haluaa kuulla koko levyn ja minun mielestä ainakin uudet biisit toimii v*tun hyvin livenä vaikka en keikalla ole vielä ollutkaan. Kyllä siellä tulee vielä kiertuetta missä soitetaa vanhoja biisejä pelkästään. Tämä on uuden levyn kiertue niin miksi siellä ei soitettaisi koko levyä? Ainako niitä pelkkiä hittejä pitää kuulla?
Mitä tohon viteoon tulee niin tämähän ilmeisesti tapahtui Amerikassa, jossa jollain keikalla osa porukasta ei tiennyt edes että uusi levy on tullut, että näin.

Mahtava keikka tulossa, siitä olen varma :rock:

Keikka oli loistava!
Uusi levy soitettiin kokonaan ja vanhoista biiseistä fear of the dark,iron maiden,2 minutes to midnight,the evil that men do ja hallowed be thy name
Ei oo hakametsässä koskaan ollut tuollaista tunnelmaa ja meteliä kuin tänään oli,eikä varmaan koskaan tule olemaankaan!
Tapahtuma jonka muistan lopun ikääni ja paras maiden keikka jonka olen nähnyt.Olen nähnyt maidenin viidesti!

Komppaan edellistä, mahtava keikka! Kyllä oli tämä mies kananlihalla, kun Fear of the darkin soinnut kajahti ilmaan ja yleisö hoilasi tuttuun tapaan mukana. Hakametsä oli lopussa revetä liitoksistaan ja tunnelma oli todellakin katossa. Yksi kohta oli hilpeä, kun Bruce sanoi vahingossa "Scream for me Helsinki" ja yleisö ei juurikaan reagoinut.:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom