Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Grosskopf sanoi:Lippu tuli hankittua. Pidetäänkö Inska miitti keikkaa ennen ja kirotaan vanhat hitit suohon? Ne on perseestä, eikä niitä saa soittaa. Mikään muukaan bändi ei tee niin.
Niin, ja Blaze pitäisi saada takaisin. Olisi edes yksi kunnon biisintekijä bändissä. Ja laulaja.
Kostaja X sanoi:Liput Tampereelle ja permannolle! Istumapaikoilla ois voinu vaikka pyyhkiä persettä.
Kyllä itsellä nuo vanhatkin hitit menee, varsinkin kun ei ole niitä monta kertaa livenä nähnyt. Ainoastaan Sanctuaryn mukana roikottamista en oikein ymmärrä ja kun se vielä on aina semmoinen hemmetin venytetty versio, joka ei meinaa loppua ollenkaan. Vai jokohan ne olisi malttanut luopua siitä.Inska sanoi::D Hallowed be thy namen pitäisin setissä, niin kova se on aina livenä. Mutta Iron Maidenin, 666:n ja Run to the hillsin voisi jo ehkä vaitaa vaihtelun vuoksi jo muihin yhtä loistaviin ralleihin. Vaikka nuokin toimivat livenä aina yhtä hyvin.
AnaMaki sanoi:Kyllä itsellä nuo vanhatkin hitit menee, varsinkin kun ei ole niitä monta kertaa livenä nähnyt. Ainoastaan Sanctuaryn mukana roikottamista en oikein ymmärrä ja kun se vielä on aina semmoinen hemmetin venytetty versio, joka ei meinaa loppua ollenkaan. Vai jokohan ne olisi malttanut luopua siitä.
smurf sanoi:Nyt kaipaisin neuvoja Ajattelin ostaa poikaystävälle yllätyslahjaksi pari lippua tohon konserttiin.. et sais mennä jonkun kaverin kans katsoon sitä (mä itse en olis varmaan mitään parhainta seuraa sinne :D) Mua nyt mietityttää et mitkä paikat olis Hartwall areenalla niitä parhaimpia ? Kuinkahan pian noi hesan liput myydään loppuun .. eli kuinka kiireesti kannattais varata/ostaa liput? Hih,innolla odotan että nään sen ilmeen sit kun liput sille kouraan lykkään
Meil on kans lavast oikealla siel ylhääl "piippuhyllyl":itku:hoplaa90 sanoi:helsinkiin menossa kattoon paskoille paikoille vaan liput:(
hekottaja sanoi:Meil on kans lavast oikealla siel ylhääl "piippuhyllyl":itku: