Iron Maiden Suomeen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja thymorg
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse satsasin kans nopeuteen ja 4 lippua hyviltä paikoilta 14.11 keikalle. Luulis että on kavereita, kun alkaa jakeleen noita lippuja.

Grosskopf sanoi:
Lippu tuli hankittua. Pidetäänkö Inska miitti keikkaa ennen ja kirotaan vanhat hitit suohon? Ne on perseestä, eikä niitä saa soittaa. Mikään muukaan bändi ei tee niin.

Niin, ja Blaze pitäisi saada takaisin. Olisi edes yksi kunnon biisintekijä bändissä. Ja laulaja.

:D Hallowed be thy namen pitäisin setissä, niin kova se on aina livenä. Mutta Iron Maidenin, 666:n ja Run to the hillsin voisi jo ehkä vaitaa vaihtelun vuoksi jo muihin yhtä loistaviin ralleihin. Vaikka nuokin toimivat livenä aina yhtä hyvin.

Lippu löytyy ;) Ja Tampesteriin

Kostaja X sanoi:
Liput Tampereelle ja permannolle! Istumapaikoilla ois voinu vaikka pyyhkiä persettä.

Mitäs vikaa istumapaikoissa on??? Kuka helvetti jaksaa siellä tungoksessa seisoskella toisten selkien takana tunti tolkulla...

Itse en olisi koko keikalle ostanut lippuja, jos en istumapaikkaa olisi saanut (vaikka tuskin siinä ihan koko aikaa istutakkaan).. Onneksi kaverit oli ajoissa jonottamassa isommalle porukalle lippuja. 5 minuutissa kasa lippuja :D

Inska sanoi:
:D Hallowed be thy namen pitäisin setissä, niin kova se on aina livenä. Mutta Iron Maidenin, 666:n ja Run to the hillsin voisi jo ehkä vaitaa vaihtelun vuoksi jo muihin yhtä loistaviin ralleihin. Vaikka nuokin toimivat livenä aina yhtä hyvin.
Kyllä itsellä nuo vanhatkin hitit menee, varsinkin kun ei ole niitä monta kertaa livenä nähnyt. Ainoastaan Sanctuaryn mukana roikottamista en oikein ymmärrä ja kun se vielä on aina semmoinen hemmetin venytetty versio, joka ei meinaa loppua ollenkaan. Vai jokohan ne olisi malttanut luopua siitä.

AnaMaki sanoi:
Kyllä itsellä nuo vanhatkin hitit menee, varsinkin kun ei ole niitä monta kertaa livenä nähnyt. Ainoastaan Sanctuaryn mukana roikottamista en oikein ymmärrä ja kun se vielä on aina semmoinen hemmetin venytetty versio, joka ei meinaa loppua ollenkaan. Vai jokohan ne olisi malttanut luopua siitä.

Sanctuary tosiaan tuli tän "kivikautiset levyt -kiertueen" lopetusbiisinä, mutta eipä sitä soitettu Dance of Death -tourilla, eikä myöskään sitä edeltäneellä Give Me Ed, 'Til I'm dead -tourilla. Tuo turha venytys toki on rasittavaa.

Nicko McBrain jossain haastattelussa joskus totesi, että Number of the Beast, Hallowed Be thy Name ja Iron Maiden tulevat aina kuulumaan settilistaan.

Tää lähtee kanssa kattoon Maidenia, Tampereelle. Helsinkiin ei varmaan ois tällä kertaa jaksanutkaan.

Sain swampista viimeiset kenttäliput :rock: Takana olleen epätoivoista "Mitä?!?"-kommenttia ei voi unohtaa kun myyjä kertoi, että edellinen vei viimeiset liput.. :evil:

Nyt kaipaisin neuvoja :) Ajattelin ostaa poikaystävälle yllätyslahjaksi pari lippua tohon konserttiin.. et sais mennä jonkun kaverin kans katsoon sitä (mä itse en olis varmaan mitään parhainta seuraa sinne :D) Mua nyt mietityttää et mitkä paikat olis Hartwall areenalla niitä parhaimpia ? Kuinkahan pian noi hesan liput myydään loppuun .. eli kuinka kiireesti kannattais varata/ostaa liput? Hih,innolla odotan että nään sen ilmeen sit kun liput sille kouraan lykkään :hyper:

smurf sanoi:
Nyt kaipaisin neuvoja :) Ajattelin ostaa poikaystävälle yllätyslahjaksi pari lippua tohon konserttiin.. et sais mennä jonkun kaverin kans katsoon sitä (mä itse en olis varmaan mitään parhainta seuraa sinne :D) Mua nyt mietityttää et mitkä paikat olis Hartwall areenalla niitä parhaimpia ? Kuinkahan pian noi hesan liput myydään loppuun .. eli kuinka kiireesti kannattais varata/ostaa liput? Hih,innolla odotan että nään sen ilmeen sit kun liput sille kouraan lykkään :hyper:

Kenttälippuja pidetään tunnestusti parhaina äänentoiston sekä shown näkemisen kannalta. Tosin ne on myyty nyt jo varmasti loppuun kuten muutkin 'paremmat' paikat. Varattua noita lippuja ei tainnut saada, eli piti maksaa heti ellen aivan väärin muista. Yläkatsomosta taitaa löytyä vielä lippuja jos nyt Helsingin keikasta on kyse. Tosin kaikilta myytäviltä paikoilta näkee lavan joten yllätys on varmasti mieluisa vaikka paikat eivät olisikaan parhaat :)

Hihhei! Ostin ne liput :thumbs: Kylläpäs nyt on kevättä rinnassa :lol2:

Kaverin kans ollaan menos. Ei tartte tappaa ku aikaa marraskuulle.

Oli muute vähän vaikeaa saada liput kun oltiin koulussa ku tuli myyntiin, mut joku tuttu varas netistä..

Oli muuten ma synttärit ihan hyvä "lahja" :D

hoplaa90 sanoi:
helsinkiin menossa kattoon:rock: :rock: :rock: paskoille paikoille vaan liput:(
Meil on kans lavast oikealla siel ylhääl "piippuhyllyl":itku:

Jees .Kenttä paikat tuli.
Harmi että lämmittelees on taas kuulemma todalla surkea bändi.
Viime vuommakin oli mastodon. Ei juma..

Helsingin ekalle keikalle kenttäliput:whip: Kahdesti oon Maidenin livenä nähny ja molemmilla kerroilla ollu katsomoliput..kentälle oon silti aina päässy. Viime kesänä riitti ku vilautti sille tarkastajalle lippua. Mutta nytpä ei sitten kepulikonsteja tarvita.

Täältäkin löytyy liput ja on kaksi kertaa Maidenia tullut seurattua livenä itse paikanpäällä. Nytpä vaan ei ole kovin hääppöiset paikat, rivi 18.

Ite en saanu lippuja netistä enkä puhelimitse. On tuo lippupalvelun toiminta kyllä TODELLA perseestä.

Päätin myös etten mene katsomaan bändiä ellen pääse kentälle. Toissa kesänä olin rivikatsomossa ja oli kyllä viimeinen kerta. Ei sieltä pääse minkäänlaiseen tunnelmaan.

Huuto.netistä noita täytyy taas varmaan ruveta trokareilta katteleen, kappalehinnat vaan menee tällä hetkellä n.70€:ssä. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom