- Ikä
- 57
sivarinlötkö sanoi:Onhan tuo proffa oikeassa, minä nyt lajiharrastamisen takia ainakin todennäköisemmin kuristan jonkun tajuttomaksi kuin ennen.
??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
sivarinlötkö sanoi:Onhan tuo proffa oikeassa, minä nyt lajiharrastamisen takia ainakin todennäköisemmin kuristan jonkun tajuttomaksi kuin ennen.
Mä itse karsastan kyllä kaikenlaista ilman suojia tapahtuvaa tappelua. Yksi nyrkinisku sopivasti naamaan voi rikkoa vaikka mitä. Jos nyrkinisku osuu sopivasti silmän seudulle, voi toinen jopa sokeutua. Pahimmassa tapauksessa toinen kiekkoilijoista menettää tasapainonsa, heittää voltin jäällä ja iskee päänsä oikein vauhdilla pintaan.Alna sanoi:Myös spontaanit tappelut pelitapahtumien sisällä ovat minusta ihan ok, koska pelissä tunteet kuumenevat. Ja jos molemmat haluavat lähteä, niin go for it. Mutta sitten tämä tappelu shown kustannuksella (lisää katsojia -> lisää rahaa), sitä en ymmärrä itsekään. Se ei minusta vaan kuulu lajiin nimeltä jääkiekko.
Paitsi joidenkin joukkueiden kanssa tuomarille. :DAlna sanoi:Jalkapallossa harvemmin tulee vakavia loukkaantumisia kontaktitilanteissa,...
Alna sanoi:Jalkapallossa harvemmin tulee vakavia loukkaantumisia kontaktitilanteissa, kun taas jääkiekossa ne saattavat joskus tuntua arkipäivältä (aivotärähdykset yms.) lisäksi jalkapallo on sen verran hidas laji verrattuna jääkiekkoon, että siinä tuomari huomaa suhteessa enemmän virheitä kun jääkiekossa.
Mixu sanoi:Useamman jääkiekkoilijan ura on loppunut siihen, että he ovat lyöneet päänsä joko rajussa taklauksessa tai tappelussa jäällä. Musta se on vaan tyhmää. Eivät koripalloilijat tai jalkapalloilijatkaan (FIFA tai NFL) ala tuosta vain tapella, tai jos alkavat, niin rangaistuksen on kunnolliset.
Nämä kommentit osoittavat sen että monet täällä tajuavat jääkiekosta yhtä paljon kuin tuo proffa ip-lajeista. Tappelut kuuluvat jääkiekkoon, VARSINKIN Pohjois-Amerikassa. Tappeluilla ja niiden pelolla vähennetään loukkaantumisia jääkiekossa. Moni miettii kaksi kertaa lyökö kaveria poikkarilla niskaan kun se iso ja ruma gooni saattaa tulla hakkaamaan.reino sanoi:Amerikkalaisuuden ihannointi on monessa muussakin asiassa syvältä. Opettelisivat pelaamaan niin ei tarvitsisi tapella.
Mää voitin yläasteella, tai oppikoulu se sillon oli, HPK:n pakin. Ihan virallisessa tappelussa. Se oli sillon jo kaikkien mielestä iso ruma gooni. Ja mä en ollu sillon vielä ultraväkivaltanen kamppailu-urheilija. Itse asiassa en ymmärtäny tappelemisesta yhtään mitään.GynoTissi sanoi:Nämä kommentit osoittavat sen että monet täällä tajuavat jääkiekosta yhtä paljon kuin tuo proffa ip-lajeista. Tappelut kuuluvat jääkiekkoon, VARSINKIN Pohjois-Amerikassa. Tappeluilla ja niiden pelolla vähennetään loukkaantumisia jääkiekossa. ... iso ja ruma gooni saattaa tulla hakkaamaan.