Ip-lajien hirvittävä väkivaltaisuus

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja m.s.s.
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Lötkö tarkoittaa varmaan sitä, että koettuaan valaistumisen (eli vain ohuen lakanan verhoaman hikisen miesvartalon kiihkeän läheisyyden) hän on luopunut silmittömästä ja verisestä "nyrkillä nenään" -väkivallasta ja siirtynyt hienotunteisempaan alistamiseen hapettamalla.

Kyllä ne pojat osaa muuten nykyään hapettaa ilman lajitreeniäkin. Homman turvallisuudesta en sitten sano mitään. Yhden kerran jouduin jossain nakkikioskijonossa sanomaan kaverille, että hellitä nyt jo, kyllä siltä on jo taju pois. Juteltiin siinä sitten niitä näitä ja kysyin kaverilta, että mitä se on treenannut, kun flying&pounding back mount ja siitä normaalisti RNC meni niin sujuvasti kaksi kertaa isompaan läskiin. "Emmä mitään o treenannu, kavereiden kanssa katotaan videoita ja painitaan." öh.

Alna sanoi:
Myös spontaanit tappelut pelitapahtumien sisällä ovat minusta ihan ok, koska pelissä tunteet kuumenevat. Ja jos molemmat haluavat lähteä, niin go for it. Mutta sitten tämä tappelu shown kustannuksella (lisää katsojia -> lisää rahaa), sitä en ymmärrä itsekään. Se ei minusta vaan kuulu lajiin nimeltä jääkiekko.
Mä itse karsastan kyllä kaikenlaista ilman suojia tapahtuvaa tappelua. Yksi nyrkinisku sopivasti naamaan voi rikkoa vaikka mitä. Jos nyrkinisku osuu sopivasti silmän seudulle, voi toinen jopa sokeutua. Pahimmassa tapauksessa toinen kiekkoilijoista menettää tasapainonsa, heittää voltin jäällä ja iskee päänsä oikein vauhdilla pintaan.

Useamman jääkiekkoilijan ura on loppunut siihen, että he ovat lyöneet päänsä joko rajussa taklauksessa tai tappelussa jäällä. Musta se on vaan tyhmää. Eivät koripalloilijat tai jalkapalloilijatkaan (FIFA tai NFL) ala tuosta vain tapella, tai jos alkavat, niin rangaistuksen on kunnolliset.

Jalkapallossa harvemmin tulee vakavia loukkaantumisia kontaktitilanteissa, kun taas jääkiekossa ne saattavat joskus tuntua arkipäivältä (aivotärähdykset yms.) lisäksi jalkapallo on sen verran hidas laji verrattuna jääkiekkoon, että siinä tuomari huomaa suhteessa enemmän virheitä kun jääkiekossa.

Alna sanoi:
Jalkapallossa harvemmin tulee vakavia loukkaantumisia kontaktitilanteissa, kun taas jääkiekossa ne saattavat joskus tuntua arkipäivältä (aivotärähdykset yms.) lisäksi jalkapallo on sen verran hidas laji verrattuna jääkiekkoon, että siinä tuomari huomaa suhteessa enemmän virheitä kun jääkiekossa.

Amerikkalainenko jalkapallo :jahas:

Mixu sanoi:
Useamman jääkiekkoilijan ura on loppunut siihen, että he ovat lyöneet päänsä joko rajussa taklauksessa tai tappelussa jäällä. Musta se on vaan tyhmää. Eivät koripalloilijat tai jalkapalloilijatkaan (FIFA tai NFL) ala tuosta vain tapella, tai jos alkavat, niin rangaistuksen on kunnolliset.

Enemmän törkeissä taklauksissa ja ylilyönneissä. Ja kyllä noita tappeluita välillä näkee koripallossa ja molemmissa "jalkapalloissa", ja kyllä, niistä tulee suuria pelikieltoja, mutta niin tulee jääkiekossa sucker puncheistakin (mm. tapaus-Bertuzzi, miten kirjotetaankaan). Ja kukaanhan ei pakota tappelemaan, jos pelaat sääntöjen mukaan, etkä pelaa sikaa.

Koripallo ja "eurooppalainen jalkapallo" ei vaan ole niin kontakteiltaan niin fyysisiä lajeja verrattuna jääkiekkoon. Ja kun jääkiekossa saa taklata puhtaasti, niin tietenkin välillä tulee semmossia taklauksia jotka ei ole tarkoitettu vahingoittaviksi, vaikka ne voidaan sellaisiksi luokitellakkin.

Ja edelleen korostan, etten itse tykkää show-tappeluista jääkiekossa.

reino sanoi:
Amerikkalaisuuden ihannointi on monessa muussakin asiassa syvältä. Opettelisivat pelaamaan niin ei tarvitsisi tapella.
Nämä kommentit osoittavat sen että monet täällä tajuavat jääkiekosta yhtä paljon kuin tuo proffa ip-lajeista. Tappelut kuuluvat jääkiekkoon, VARSINKIN Pohjois-Amerikassa. Tappeluilla ja niiden pelolla vähennetään loukkaantumisia jääkiekossa. Moni miettii kaksi kertaa lyökö kaveria poikkarilla niskaan kun se iso ja ruma gooni saattaa tulla hakkaamaan.
Itse aiheeseen. Tällaisiin tutkimuksiinko meidän verorahat menee?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
GynoTissi sanoi:
Nämä kommentit osoittavat sen että monet täällä tajuavat jääkiekosta yhtä paljon kuin tuo proffa ip-lajeista. Tappelut kuuluvat jääkiekkoon, VARSINKIN Pohjois-Amerikassa. Tappeluilla ja niiden pelolla vähennetään loukkaantumisia jääkiekossa. ... iso ja ruma gooni saattaa tulla hakkaamaan.
Mää voitin yläasteella, tai oppikoulu se sillon oli, HPK:n pakin. Ihan virallisessa tappelussa. Se oli sillon jo kaikkien mielestä iso ruma gooni. Ja mä en ollu sillon vielä ultraväkivaltanen kamppailu-urheilija. Itse asiassa en ymmärtäny tappelemisesta yhtään mitään.

Joten mä haluaisin nähdä tän asian siten, että jo viidentoista vuoden herkässä iässä mä olen ownannu ja perseraiskannu tän yhden virallisen tappeluvoittoni kautta koko lajin. Pysyvästi. Kattaen sekä EU-alueen että Pohjois-Amerikan.

Ja nyt kun mä olen väkivaltainen kamppailu-urheilija, niin mä voin todeta olevani ylpeä siitä, että en todellakaan tajua jääkiekosta yhtään mitään.

Peace vaan silti. :paitsio: :karvaus:

Karatemestari ruhjoi Matin naaman

Kuva:Erkki Laine Ex-mäkikuningas Matti Nykänen markkinoi hurjasta elämästään kertovaa Matti-elokuvaa Norjassa naama jälleen kerran ruhjottuna. Matti ei kuitenkaan tapellut Norjassa. Vammat tulivat kotona vähän ennen pr-matkalle lähtöä.

- Meillä oli edellisenä iltana kylässä eräs takavuosien Mr Finland sekä muuan karatemestari. Matti sanoi, että "minäkin olen jonkinnäköinen mestari, otetaan erä", kertoo kotona tapahtumia seurannut Mervi Nykänen.

- Pojat ottivat eteisessä matsin. Eteisen peilikin meni siinä rytäkässä rikki. Matin vammat tulivat siinä, Mervi Nykänen kertoo.

Eilen aamulla Matti Nykäsen oli lähdettävä Norjaan Matti-elokuvaa markkinoimaan. Kylässä olleiden kavereiden piti heittää Matti Helsinki-Vantaan lentokentälle. Kuskiksi lupautuneet kuitenkin häipyivät yöllä ravintolaan.

- Matti oli hädissään, että miten hän pääsee kentälle. Minä sanoin, että soitetaan taksi, kertoo Mervi Nykänen.

Vauhdikkaasta elämäntyylistään huolimatta Nykänen hoitaa myös velvoitteitaan, kuten elokuvan markkinointia.

- Aamulla ennen kello viittä Matti oli matkalla kentälle. Hän soitti, että nyt tarvittaisiin meikkiä. Kuulin, että hänellä oli kuhmu otsassa ja haava kasvoissa, kertoo Solar Filmsin tiedottaja Rampe Toivonen. -IS-

:lol2: Taas on saatu todisteita ip-lajien hirvittävästä väkivaltaisuudesta.
Tuo "karatemestari" on varmaan joku keltavöinen vuodelta -78.

IS = Laatulehti

ON noissa ip ukoissakin aika paljon runkkareita. Muutaman kerran joku on ruvennu kertomaan etta harrastaa jujutsua, karatea... ihan lajista juteltu, ja kun oon maininnu etta itse oon kayny nyrkkeilemassa, niin vastus on tullu saman tien: Nyrkkeily ei ole hyva, siina ei opi pistamaan vastustajaa siististi pakettiin, tulee kadulla pahaa jalkea. Oon vaan vastannu etta tuotta nyrkkeilya oon siis harrastanu ihan itseani varten.
Noita nakkikioski kisaajia tuntuu olevan jonkin verran ip lajien keskuudessa. Ne on kyllakin yleensa aika aloittelejoita.

joo ja noista nhl tappeluista. oon kattonu kun kaveri lyo ilman hanskaa 5 kertaa toista paahan ja mitaan ei tapahdu. Eiko luistimet jalassa pysty lyomaan, vai onko ne tappelut vaan feikkia ? Isoja 90 kilosia aijia, ei vittu ilman hanskoja se pitas olla laaki ja vainaa. Loppus noi vitun tappelut, tai sitten tarvittas enamman pelaajia kauden lapivientiin.

Ei kai siihen lyöntiin saa sellasta voimaa, ku on vaikea pitää tasapainoa.
Luistimet jalassa lyönti lähtee periaatteessa vaan "käsillä", kun taas kunnon lyönnissä koko kroppa tekee työtä ja linkoaa käden suoraksi.

Lätkätappeluissa on aina toinen käsi paidassa kiinni. Siinä sitten yritetään pysyä pystyssä ja samalla lasketaan menemään. Ei niissä koskaan kukaan kunnolla selkäänsä ota, tappelu loppuu heti kun toinen menettää tasapainonsa. Ja osumat ei tosiaan ole mitään puhtaita

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom