Ion92 protskuhiutaleet singahtelevat ympäriinsä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Carbon
  • Aloitettu Aloitettu
Varmaan kelasitte että WTF kun luitte tämän threadin :) Otin pienet nokoset ennenkuin oli aikomus lähteä salille. Heräsin väsyneenä, avasin Ion92 protskupurkkini, otin 1/2dl sillä kauhalla joka ruli mukana. Ajattelin että olin vielä unessa, kun hiutaleet yhtäkkiä alkoivat roiskua ympäriinsä. Noh, ihan hereillä olin. Vaikka olenkin kaikki fysiikat lukenutkin yliopistossa, ihmettelen miten ihmeessä toi musta purkki noin latautunut voi olla, ja miten se noin vaikuttaa noihin protskuhiutaleisiin?? Metalliako tässä pistetään palkkarijuomaa?? Noh, lattia nyt sit täynnä tota jauhoo...prkl

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mahtava stoori :kippis1:

Carbon sanoi:
Varmaan kelasitte että WTF kun luitte tämän threadin :) Otin pienet nokoset ennenkuin oli aikomus lähteä salille. Heräsin väsyneenä, avasin Ion92 protskupurkkini, otin 1/2dl sillä kauhalla joka ruli mukana. Ajattelin että olin vielä unessa, kun hiutaleet yhtäkkiä alkoivat roiskua ympäriinsä. Noh, ihan hereillä olin. Vaikka olenkin kaikki fysiikat lukenutkin yliopistossa, ihmettelen miten ihmeessä toi musta purkki noin latautunut voi olla, ja miten se noin vaikuttaa noihin protskuhiutaleisiin?? Metalliako tässä pistetään palkkarijuomaa?? Noh, lattia nyt sit täynnä tota jauhoo...prkl

Joo mulla on käynyt kanssa noin joskus. Jauhe oli tosin maltoa isossa 25kg:n säkissä (useita vuosia sitten :david: ) ja kauhalla kun otti jauhoa niin rupes yhtäkkiä sinkoilee ympäriinsä :hyper: Kyllä siinä jonkun minuutin katteli että mitä ihmettä :D

Mulla käy myös samalla tavalla silloin tällöin kun kauhoo Ion92 sheikkerii. Mukavaa sit ku näppäimistö ja pöytä jauhossa :D

mä naureskelin kanssa samaa, jumalaut, proteiinihiutaleet lähti sinkoilemaan pitkin ja poikin :)

Amerikan Jeesus sanoi:
Siis mitä?

Niin sitä just... mun reaktio oli vähän sama kun puoliunissani tiirailin yhdellä silmällä puoliksi auki kun keijukaisia rupes lentelee.

:offtopic: ootko muuten sama American Jesus www.guitar.com foorumilta?

Johtuisiko siitä, että Ion92:n atomeista tulee ioneja? :)

Ei, olen tosissani. Jospa hiutaleet pääsevät jostakin syystä varautumaan ja alkavat hylkiä toisiaan.

Tulee säilyteltyä noita jauhoja muovisessa ämpärissä ja se ainakin sähköstää niitä ihan kiitettävästi. Ja vähän tuppaavat lentelemään kyllä. Tosin ei mitään noin rajua mitä tässä on kuvailtu.

protein poltergeist

eipä ole minulle käynyt noin vielä ionin kanssa, eikä crossinkaan.
tiedä sitten kun veronpalautuksista ehkä ostan kolmen kilon säkin ionia,
että tuleeko joulun henki meidänkin taloon mellastamaan

Hui, en enää koskaa, ikuna varmasti osta Ionia :eek:

Liitteet

• Polt2.gif
    Polt2.gif
    8,1 KB · Katsottu: 379
on niin vitun amatöri koneitten kanssa, vaikka niitä päivät töissä tuijotankin, että ei mitään jakoo tolle. Hyvä että kannen sain liitettyä.

Mike sanoi:
Ai vittu tää olikin niinQ shoppauskisa, voitinx mä jotain?? :hyper:

Kaksi purkkia Ionia.. käyhän hakemassa varastosta :whip: :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom