Inttitarinoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja rontti
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käsidesinfiointiaine + ruuti sekotettuna on kans hyvää kamaa, palaa kauan ja ilosesti. Siitä tuli kyl vähän napalmi mieleen, samanlaista siirappia oli.

Kaminan saa aika vitun punaiseksi myöskin kun sinne tunkee kuusien kuollutta alusoksastoa.. sitä haperoista pientä oksaa mitä niissä on. Hyvä jekku mm talvella.

Yksi ihan hauska inttiaikainen juttu tuli mieleen tuossa eilen, kun töissä juteltiin jotain noista SPR:n ja muiden rahankeruujutuista.

Oltiin siis aliupseerikurssilaisten kanssa suorittamassa sotaveteraanikeräystä Kuusankoskella. Erääseen taloon sitten paikallinen asukas pyysi käymään peremmälle, kun kävi hakemassa kolikoita lompakostaan. Eteiseen sitten ilmaantui kaksi vaahtosammuttimen kokoista poikaa ja jäivät tuijottamaan monttu auki. Pojat sitten melkein yhteen ääneen:

- VAU! Sotilas!
- O-onks sulla konepistooli?!
- Ei, ei kyllä ole nyt mukana...
- Ooonks sulla rynnäkkökivääri??!
- Ei ole sitäkään mukana nyt... (tässä vaiheessa alko repeilyttää)
- Onko sulla pumppuhaulikko?
- Ei valitettavasti sitäkään... (ja totaalinen repeäminen)

Sitten pikkukundien iskä tuli kolikoiden kanssa ja oli pojille vaan että "ovat pojat keräämässä rahaa hyvään tarkoitukseen, ei ne sillon aseita kanna mukana". Oli vaan kovin hauskaa, kun nassikat ihan suu vaahdossa noita kysymyksiä esittivät. :)

Olisiko kyse nyt kenties Heiskasesta? Siinä on kyllä persoonaa taas kerrakseen. Jutut ovat hämärän tuolla puolen, loistavaa läppää heittää. Tyly äijä, kun kurssikaveri nukahti oppitunnilla niin Heiskanen työnsi karttakepin hiljaa sille jätkälle nenään ja nosti sen sillä kepillä kärsästä takasin istumaan. :hyper:
:hyvä: Muahaha, tyypillistä Heiskasta.

ps. Kaikki vasurit on homoja.

Kyseisestä herrasta olis lukemattomia omakohtaisia juttuja, mutta en jaksa ruveta kertomaan.

J. Väänänen AKA Rambo-Väänänen
Oli kyll sakee äijä. Oli mun aikaan jo esikunnan päädys, mutta kyll niitä juttuja kuuli siitä.

Olin varmaan ekaa kertaa yöllä apupässinä ja menin sitten jossain välis viettämään laatuaikaa vessaan kun meinas nukahtaa sinne pöydän taakse. No hommat hoidettuani tuun takaisin pöydälle niin kukas se siinä odottelee ku kapteeni Väänänen. Siinä sitte heitän jotain "iltaa herra kapteeni", se ei puhu mitään kävelee vaan toimistoonsa. En tiiä kuinka kauan oli mua venaillu siinä pöydällä, mutta hauskaa siitä teki vaan se kuullu kaikkee legendaa jätkästä ja ittensä saanu tyydytettyä raukeena tulee niin jätkä jäpittää odottamas.

Tornihuhuja: kuulemma ei saanu enää jossain välis kouluttaa alokkaita ku oli niin "rambo". Tyyliin parasta intis on tappaa ihmisiä kenttälapiolla.

Heh

Isäukko on 1967 vänskänä intistä päässy pois, ja tuumasi, että on runtu ollu sillon vähä eri luokkaa. Kertoi, että silloin saatto esimies vetää suoraan pataan, eikä siitä menty nillittää kellekään. Sodasta selvinneille upseereille ei juuri lähetty vittuilee.

Ois meidänkin WoW-sukupolvella olla tekemistä sillon.

Panee vähän perspektiiviin.

Se oli sitä sen ajan syväjohtamista :)

Heh

Isäukko on 1967 vänskänä intistä päässy pois, ja tuumasi, että on runtu ollu sillon vähä eri luokkaa. Kertoi, että silloin saatto esimies vetää suoraan pataan, eikä siitä menty nillittää kellekään. Sodasta selvinneille upseereille ei juuri lähetty vittuilee.

Ois meidänkin WoW-sukupolvella olla tekemistä sillon.

Panee vähän perspektiiviin.

Se oli sitä sen ajan syväjohtamista :)
Tätä samaa kuulee kyl jokapaikassa. Jopa salin pukuhuoneessa palkkarii hörppiessä on kuultu et "ei sillon ennenvanhaan ollu tuommosia ihme liemiä. Lihakset kasvo vaan kovalla treenillä!!"

Tätä samaa kuulee kyl jokapaikassa. Jopa salin pukuhuoneessa palkkarii hörppiessä on kuultu et "ei sillon ennenvanhaan ollu tuommosia ihme liemiä. Lihakset kasvo vaan kovalla treenillä!!"

Aamen.Kyllä ne oli vaan kovia jätkiä kaikki. :rock:

Veli teki käytännössä intissä loppusodan aikana komppanian vääpelin virkaa omassa yksikössään. Kyseessä puolen vuoden mies ja oli ollu alikeilla ym kattomista, kun yritetty eka nakittaa kaikkiin vemppojen hommiin ja sitten näyttäny kapteenilta saadun lapun jossa ilmeni tämä. Itsekään tahtonut tuota uskoa, mutta kai se on uskottavat kun korpin natsoilla kotiutui ja yksikköön jäämiseen oli ihan oikea syy. (mm. verenpaine koko loppuintin ajan 120-140/180-200, lääkärit välittäny vittuakaan mutta yksikön kapteeni sentään oli tajunnut).

Jep, ei vopinut olla erehtymättä tuon sahan kuvauksesta ;) Suht rento kaveri kapiaiseksi...

Itse palvelin niiskulassa 2/07 ja samainen, nyt Ylil Saha oli juuri palannut MPKK:sta, nyt 3. patterin yksikköupseerin sijaiseksi. Kertoi myös olleensa ennen inttiin tuloaan valmistunut luokanopettaja, mutta intissä alkoikin ne hommat kiinnostaa enemmän :D

Mikkelin jääkärikoulun käyneet tietää "Sirkkelin", oikeaa nimeä en muista mutta olikohan arvoltaan vääpeli ja ikää oli sellaset 40+. Nimi sirkkeli saanut alkunsa ko. kapparin tyylistä huutaa joukoille, lauseen loppua kohden äänen korkeus ja kovuus kasvoi potenssissa :D

Mun pitää kiittää armeijaa kuulovauriosta. Meillä oli suunnistustehtävä ja unohdettiin kertoa, että vesitornin mäellä oli BTR-vaunujen räkäpää ammunnat. Oikasin parin kanssa pellonreunaa, eikä huomattu naamioitua vaunua. Päästiin sellaset 15-20m sen etuviistoon ku alko 12,7 laulaa. Ei niin kiva seisoa etuviistossa:rolleyes:
Ei kuulemma tarpeeksi paha kuulovamma, että saisi korvauksia. Tinnitys on kivaa...

ihme että kukaan ei ole maininnut säkylästä kpt. patsea oli 3 jk komppanian päällikkönä kun olin siellä taisi kyllä sen jälkeen siirtyä 1 jk:n eli kfor komppaan. siinä oli natsi paikallaan esim kun oli kotiutuksen aika muut lähtivät klo 13 reserviin me olimme paikalla viellä klo 22.30 kun jostain nurkasta löytyi pölypallo tai joku vitun ötökkä lensi niin koko komppania sai juosta sen perässä ja ottaa se hengiltä juu tämä viimeisenä päivänä.

no päätettiin tehdä äijälle kunnon jäynä noin 4 kk palveluksen jälkeen kun rupesi kasvamaan aika moinen kyrpä ottaan ukon touhuista. pistettiin olisko nyt ollu jallu lehteen ilmoitus että kiimainen upseeri odottaa teiltä karvaisilta alistaja miehiltä puheluita jossa kerrotte kuinka panette minua ja puhutte rivoja. ja äijän konttorin numero perään. kk eteenpäin oli huoneesta kuulunut kauhea metakka kun äijä oli huutanut siellä puhelimeen että mitä vittua jos yksikin saatana homo soittaa tänne viellä ni saatana lasautan kaikki hengiltä! no siitä tuli esitutkinta sun muuta mutta ei siitä ketään kiinni saatu.

Tämä ei sattunut omalle kohdalle vaan kaveri kertoi kokoneensa..

Jätkät olivat leirillä jossain huitsin nevadassa. Oli yö, ja taistelijat tutimassa puolijoukkueteltassa. Yhtäkkiä herkkäuninen kaverini herää outoon sihinään, "tss tss tss".. Kipinämikkohan se siinä kalu kourassa heittää lasteja kamiinan kylkeen! :hyper:

Kaveri: "Mitä vittua sä teet?"

Kipinämikko: Mä.. eikun mä vaan.. ääh..

---> Hätääntynyt jätkä singahti teltasta ulos..

Sai jonkin verran kuulla kuittailuja hommasta koko loppupalveluksen ajan :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom