Inttiin, saapumiserä II/2011

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja apulus
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämän kevään ja alkukesän kun pyhittää kirjotuksiin ja pääsykokeisiin lukemiselle, voi valtion "aivot narikkaan" palvelus tuntua sen jälkeen tervetulleelta :D

Minä myös. Toinen kiinnostava vois olla moottoripyörälähetti :)
Itseä ei oikeen noi ajopelit intissä kiinnosta jostain syystä..
Ollaanko täällä menossa kouluun vai otetaanko lyhyttä tietä? :) Spollehan on 9kk, niin voisi oikeastaan jäädä vuodeksi.

Itseä ei oikeen noi ajopelit intissä kiinnosta jostain syystä..
Ollaanko täällä menossa kouluun vai otetaanko lyhyttä tietä? :) Spollehan on 9kk, niin voisi oikeastaan jäädä vuodeksi.
Tällä hetkellä on semmonen fiilis että vuodeksi olen menossa mutta siellähän se vasta päätetään nii voiha se olla että pää hajoaa ekoina viikkoina ja puoli vuotta riittääkin :D

Jees eli parolaan olis lähtö hajoileen 11.7 kello 16.00 mennessä :D Kuulin huhuja että tonne kannattais mennä jo reilusti aikasemmin ettei tuu kiire illalla.

Mimmones punttisali Vekaralta löytyy?

Googlettelin kuvahakuun niin tarjos tällasta: :D

1716579.jpg

Kiinnostais tietää millanen sali lie tuolla Onttolassa kun jotkut ainakin puhui että ihan hyvä sali siellä on (ainakin ruoka siellä on kuulemma parasta Suomen inteistä ;) )? Se, että mikä on kenenkin mielestä hyvä, on eri asia. Mulle riittäis kun ois leuanvetotanko, kunnon penkki (+ painoja) ja kyykkyteline ja mahollisesti isoja käsipainoja. Anyone?

Kajaanin salista olis kans kiva tietää.

Kajaanissa on hyvä sali ja samassa rakennuksessa uimahalli sekä liikuntasali sählyä tai vastaavia varten. Myös tämä pehmeempi alusta sekä välineitä löytyy kamppailu-urheilua harrastaville. Ite salilla kyykky paikka, mavea varten lattia tilaa, pari penkkiä, ihan kivasti käsipainoja sekä jonkin verran hilavitkuttimia. Penkit oli yleensä yllätysyllätys täynnä :D Hyvä paikka reenata jos vain löytyy aikaa ja energiaa :)

Hyvä, en minä edes penkkiä tee nii ei haittaa vaikka oliski täynnä :) Saapa nähdä että miten sitä virtaa riittää salilla käymiseen vai laiskistuuko ihan kokonaan.. Leukoja varmaan kans pystyy vetämään siellä?

Hyvä, en minä edes penkkiä tee nii ei haittaa vaikka oliski täynnä :) Saapa nähdä että miten sitä virtaa riittää salilla käymiseen vai laiskistuuko ihan kokonaan.. Leukoja varmaan kans pystyy vetämään siellä?

Juu on pari leuanveto tankoo sekä lisäpainovyö. Virtaa riittää täysin meneillään olevasta kaudesta ja aselajista riippuen :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom