Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joko alkaa porukka innolla odottelemaan lähtöä?
Ootkos itekki lähdös nyt intiin vai muistanko väärin?Joko alkaa porukka innolla odottelemaan lähtöä?
Ootkos itekki lähdös nyt intiin vai muistanko väärin?
Heh, kyllä porukka jaksaa noita AAMUJA aina huudella. Pikkasen kulunut sanonta ja jotkut eivät ymmärrä, että toiset ovat armeijassa ihan mielellään.
Itse pyrin juuri spolle-AUKkiin. Pisteet eivät riittäneet, koska vedin P1 ja P2 kokeet lekkeriksi ja täytin kaikkiin lomakkeisiin, etten halua johtajaksi. Ajatuksenani oli näet päästä armeijasta kuudella kuukaudella pois, mutta palveluksen alettua mieli muuttui. Tarinan opetus: päätä jo ennen armeijaan menoa, haluatko johtajaksi vai et. Jos haluat spolle-AUKkiin tai jopa RUKkiin, kannattaa heti alusta alkaen täyttää kaikkiin kyselyihin tyyliin "Olen erittäin kiinnostunut johtamisesta ja olen harkinnut jopa sotilasuraa". Näin saat eniten pisteitä.
Jos taas haluat normispolleksi, kannattaa laittaa se tietenkin ykkösvaihtoehdoksi ja painottaa, ettei halua johtajaksi. Ei kannata myöskään näyttää sinussa mahdollisesti piileviä johtajan ominaisuuksia. Hyvästä fyysisestä kunnosta ja yleisestä nohevuudesta on hyötyä.
En osaa sanoa, mitenkä paskoja spollen hommat ovat. Riippuu vissiin aika paljon varuskunnasta. Osassa voi olla vaan tylsää vartiointia ja liikenteen ohjaamista, osassa taas harjoitellaan esim henkilön kiinniottoja ja monenlaisten aseiden käyttöä. Spolle-AUK on kuulemma tosi rankkaa, mutta mielekästä. Sinne pääsee vaan oikeasti kovat jätkät, normispolleksi tänä vuonna Keuruulla pääsi melkoisia vätyksiä.
Olikos joukko-osastona Ilmasotakoulu? 'Ja olikos näin että aliupseerikouluun sitte Kauhavalle olis tavotteet?Kyllä olen menossa, oikein muistat
Olikos joukko-osastona Ilmasotakoulu? 'Ja olikos näin että aliupseerikouluun sitte Kauhavalle olis tavotteet?
Tämä. Lääkintämiehet voivat hakeutua uinninvalvojiksi, toimenkuva juurikin mitä Tompsu kertoi.Niin sanottuja "hyviä hommia". Vekaralla oli kanssa kaartinhallin valvojia. Siellä ne välillä oli salilla treenaamassa, välillä pingistä ja sitten välillä uimavalvonta kopissa pelaamassa LoL:ia :D
Saivat käydä ihan vapaasti sotkussa, eikä kukaan niiden touhuja seuraillut.