Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Me ollaan *Eemeli*n kanssa täällä 3.jääkärikomppaniassa ja hyvin kerkeää salilla käydä, ensimmäisinä viikkoina ei puhettakaan mutta nyt alkaa olla paljon vapaa-aikaa jonka aikana ehtii käydä vaikkapa sotkussa kahvilla ja siitä salille. Voi vain olla että on aika puhki pitkän ja rankan päivän jälkeen ettei vain jaksa lähteä, itse oon nyt 4 kertaa heikin hallilla käynyt, tällä viikolla aloitan kunnolla taas treenaamisen :D
Onko jääkäri puolen vuoden vai vuoden keikka? En ole jaksanut perehtyä näihin juttuihin :D Ja hyvä tietää, että pääsee jo parin viikon päästä, jos vain puhtia on.
Jääkäri on vain joukko osasto joka ei kerro palvelusajasta mitään.
Tykkimiehet on tiedemiehiä. Mitä älykkyyttä vaatii marssia ja ryömiä ja sitten yrittää osua viholliseen joka on 150-600 metrin päässä (jääkäreiden hommat)? Ne jäkstereitten pyssyt on melkosia ritsoja kun verrataan miesten aseisiin ks. video viestini lopussa.Menkää jääkäriks, hyviä hommia :D Taino, ihan sama mihin meette, kunhan ei missään nimessä tykkimieheks. Ne ei nimittäin oo mitää tornareita ne jutut, että ne ois tyhmiä :D tykimehien älykkyysosamäärä on alle kengännumero :D
Viestirykmenttiin menossa heinäkuussa, mites kelaperseet ehtivät saleilemaan?
Itse olin kuljetuskomppaniassa (en tosin kuskina) ja kyllähän nuo E-kuskin hommat aika lepposilta vaikuttivat. Eli mettässä ei tarvi p-kauden jälkeen ryynätä (leirejä toki on, mutta kuskit ei siellä juuri mitään tee), ja ainakin meillä yksikön kovimmat punttiäijät olivat juuri E-kuskeja. Täytyy kyllä myöntää että monesti pisti vituttamaan nuo kuskit, ei ole mistään tuulesta temmattu juttu että ne ovat kaikista löysimpiä äijiä :D Mut sinne vaa E-gonaks jos kortit kiinnostaa ja tosiaan vapaa-ajalla jaksaa hyvin vääntää salilla.Tänne saapui perjantaina, säkylään ollaan menossa.
Kovin kiinnostaisi yrittää päästä E-sotilaskuljettajaksi, mutta kun ei tiedä mitä ne hommat oikeasti sitten on. Jotkut sanovat, että vässyköiden ja laiskojen hommaa...Ja tähän kestiin en haluaisi kuulua. Ei myöskään mitään käryä pääseekö kuskit normaalisti muiden jantterien tapaan treenaamaan salille.