Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heheh, oli kyllä ihan mahtavat bileet :dance:Yuh, ohi on.:D Tuli nähtyä ketjun aloittajakin kurssijuhlan jatkoilla eilen.8D Helppo puoli vuotta ohi, nyt sit vaan reeniä, reeniä ja reeniä.
Onko kainuussa viellä Jari Hartikainen kouluttajana? Oli joskus 92-93 spollien kouluttajana muistaakseni oli silloin vääpeli.
Riippuu toki paikasta. Sen voin ainaki sanua että Kajaaniin menevillä rykmentin miehillä ei välttämättä ole KSE:stä tietoakaanEIhän toi vielä ohi ole, ruk tj 5 :D Nojoo, onneks pääsee taas perusyksikköön nauttimaan KSE
EIhän toi vielä ohi ole, ruk tj 5 :D Nojoo, onneks pääsee taas perusyksikköön nauttimaan KSE
Perusyksikön KSE ei oo mitään verrattuna rukin oppilaskunnan KSE:hen ;) Täytyy kyllä sanoa, että Haminan ilmastoa ei tule ikävä :dance:EIhän toi vielä ohi ole, ruk tj 5 :D Nojoo, onneks pääsee taas perusyksikköön nauttimaan KSE
Noin ihan muutaman kerran oppilaskunnassa vierailtujen kertojen tuntumalla voin kuvitella.Sielä tais olla ja jannulle omat kahavinkeittimetki? :DPerusyksikön KSE ei oo mitään verrattuna rukin oppilaskunnan KSE:hen ;) Täytyy kyllä sanoa, että Haminan ilmastoa ei tule ikävä :dance:
He heh, voi niitä aikoija, ite olin kurssilla 226 - Silta ja Kirveskomppaniassa.2.K ja 10.K ;)
He heh, voi niitä aikoija, ite olin kurssilla 226 - Silta ja Kirveskomppaniassa.
Aika lepi komppania, onneks sillonen komppapäällikkö oli sitä mieltä että me ollaan "herrasmieskomppania" eikä rääkänny mitään turhuuksia. Varsinkin nauratti joka aamu ihan yhtä paljon kun alakerrasta kuulu huuto "aamulenkille aikaa MINUUTTI" :D :D :D Ai että oli mukava kääntää sängyssä kylkeä!
Oliko muuten hyvä kurssijuhla? Oliko ketään nimekästä bändiä?
2.K on kyl sellanen suklaakomppania ettei mitään rajaa. Luulin tulevani kovaan paikkaan ku pääsin rukkiin mut toista on ollu :D Kurssijuhla oli kyl helmi, itse tosin jouduin surffaamaan kutsuvierastilaisuuksissa, joten en kaikkia bändejä kerennyt näkemään. Cristal Snow, Crumbland ja Action Man League olivat esiintymässä. Ja speksit olivat aivan helvetin hyviä :D Jatkot sitten olivat jo jotain ihan muuta :D
Tuokin taas riippuu vähä että millä lailla niitä oloja ruetaan vertailemaan. Sen voin kyllä myöntää ettei meillä TJ-Patterissa ollu aamureippailuja palijua paskaakaan.Yhen käjen sormilla laskettavissa mitä lenkillä käytiin ja yleensä se meidän reippailu oli jotaki venäläistä venyttelypaskaa (tyyliin karhunpojan aamuvenyttely ja joutsenlampi), jossei joskus menty jopa joogan puolelle :dance:Mites oliks teillä aamulenkkejä? Kyl ainaki kurssin 232 aikana tuntu että Hotelli Hiltonissa oli suklaisemmat oltavat, ne oli iltavapailla vähän väliä ja ei mitää kunnon aamuliikuntaa..
Yhdestä kahteen kertaan viikossa on ollu pienet aamureippailut, itse tosin aika hyvin oon niitä skipannu :D Mitä nyt oon tuolla kavereilta kuullu niin IT-patterissa olis kaikista suklaisin meininki, JOHA niillä tosin oli perseestä.Mites oliks teillä aamulenkkejä? Kyl ainaki kurssin 232 aikana tuntu että Hotelli Hiltonissa oli suklaisemmat oltavat, ne oli iltavapailla vähän väliä ja ei mitää kunnon aamuliikuntaa..
[nelo];2335293 sanoi:Nyt vitsin murjaisit. :D
Suurin tornari varusmiesten keskuudessa on käsite KSE, minkä tulevat johtajat katkerasti huomaavat pian.
He heh, niin luulin mäkin! :D :D2.K on kyl sellanen suklaakomppania ettei mitään rajaa. Luulin tulevani kovaan paikkaan ku pääsin rukkiin mut toista on ollu :D Kurssijuhla oli kyl helmi, itse tosin jouduin surffaamaan kutsuvierastilaisuuksissa, joten en kaikkia bändejä kerennyt näkemään. Cristal Snow, Crumbland ja Action Man League olivat esiintymässä. Ja speksit olivat aivan helvetin hyviä :D Jatkot sitten olivat jo jotain ihan muuta :D
Mykistävää palata lomilta saadakseen seuraavana päivänä tietää, että tulee oleen ainoastaan kaverin kans 5viikon gines ...