Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla oli just kaks päivää peräkkäin apupäivystys:(VItun apupäivystys saatana.
nukuin yövapaan pommiin. jostain kumman syystä selvisin kuitenkin huomautuksella:hyvä:Mites se sellai?
Missäs komppaniasa poikasia sielä on täältä?
Päivystys on kyllä... silloin se on jotenkin ok kun on vipinää ja vilskettä komppaniassa(tosin silloin on yleensä liian kiire, ainakin jos on huono nakittamaan) mutta kun koko komppania on muualla ja istut yksin sen pöytäs ääressä. Ei tapahdu yhtään mitään ja heti kun lähdet siitä pöydän äärestä niin puhelin soi tai sitten "PÄIVYSTÄJÄÄÄÄÄÄÄ!" Hiukan kävi tylsäksi joskus istua siinä pöydän ääressä aamukuudesta asti kun koko päivänä ei tapahtunut yhtään mitään. :curs: Ja heti jos koitat tappaa jollain aikaa niin joku skappari tulee jostain ja alkaa valittaa että päivystäjä ei lue lehtiä, näprää kännykällä yms.Mulla oli just kaks päivää peräkkäin apupäivystys:(
ja nyt oon osastolla 39,3 kuumetta, päänsärkyä ja kurkkukipua :(
Jaha johan on särmää porukkaa pakkiksella kun ovat joukolla haminaan lähteneet.
Missäs komppaniasa poikasia sielä on täältä?
Aijai kyllä se oli hienoa aikaa siellä haminassa
TjPtri. Lepi hommia. Meiltä tosin vaan 6 pääs linjalta tällä kertaa rukkiin, yleensä pääsee reilusti enemmän.
Päivystys on kyllä... silloin se on jotenkin ok kun on vipinää ja vilskettä komppaniassa(tosin silloin on yleensä liian kiire, ainakin jos on huono nakittamaan) mutta kun koko komppania on muualla ja istut yksin sen pöytäs ääressä. Ei tapahdu yhtään mitään ja heti kun lähdet siitä pöydän äärestä niin puhelin soi tai sitten "PÄIVYSTÄJÄÄÄÄÄÄÄ!" Hiukan kävi tylsäksi joskus istua siinä pöydän ääressä aamukuudesta asti kun koko päivänä ei tapahtunut yhtään mitään. :curs: Ja heti jos koitat tappaa jollain aikaa niin joku skappari tulee jostain ja alkaa valittaa että päivystäjä ei lue lehtiä, näprää kännykällä yms.
Mä sain ton taudin hennalan kasarmilta just seuraavana päivänä lahjaks ku olin kotiutunu. (eli 11.10)Jeps, oli vielä niin, että käytännössä koko komppania oli leirillä. Ainoastaan asentajat oli paikalla.
Kävi ton kipeytymisen kanssa niin, että sain sitten osastolla entero-rokon :( Se on joku yleinen pienten lasten tauti, mutta sitä on esiintynyt tänä syksynä vähän kaikilla. Oli muutamia muitakin tapauksia meitin kasarmilla.
Onko muilla kasarmeilla ollut samaa tautia liikkeellä?
Kyllä rupee kinkut pian syömään miestä... ja joha ja kirkkis ja, ja, ja mitä kaikkee paskaa sitä onkaan ;) jaa niin ja aamutkin vielä.
Joo siis itseasiassa oon käyny jo kyseisen oppilaitoksen... Tsemppiä!
Hyi helvetti.. Enää 16 mettä aamua :urjo: , 10-15 pv lomilla ja loput varmaa kassulla..
Nyt sitä tietää mitä on tehdä lihaskuntotesti talvella ulkona, pakkasta ei onneks ollu paljon mitää vaan ei se ollu herkkua: 62punn./min, 46vattaa/min(vitu mortti laski sata varmasti väärin) ja selkiä 61kpl/40sec.
Leuat ja pituushyppy tehtii onneks sisällä: Leukoja sai vain 12 ja pituutta 240.. Laitettas tasoitukseksi niille rimppakintuille 10-15kg kiekot vyötärölle nii katotaa tekeekö ne 20 leukaa :D
Mites muilla meni? Joko se ensi yönä taas räjähtää?