Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hajottaa
- Rakot jalassa
- Koko prikaatin (mahdollisesti homeesta) johtuva lentsu
Tuollahan on mukavaa, panssarijääkärikomppaniassa nyt alkuun, jos sieltä aukkiin pääsisi. Toivottavasti kunnon rääkkiä luvassa, alku ainakin ollut lupaava. Nauttinut joka hetkestä, kertaakaan ei oo vielä vituttanu.
Muita hulluja joilla on kivaa? :kippis1:
Sama. 1. jaos.Niin ja panssarihaupitsipatterissa ollaan.. 3 jaos..
Sama. 1. jaos.
Ja fiiliksetkin on samat. Totaalisen perseestä kyllä. Menee hermot siihen kaikkeen leikkimiseen. Yhtenä esimerkkinä se, että kaappien pitää olla joka jampalla samalla tavalla ja hyvässä järjestyksessä. Mitä vitun väliä sillä on miten ne tavarasi olet sinne järjestänyt, kunhan löydät ne? Ja ketä kiinnostaa vaikka se kaappi olisi kuin pommin jäljiltä? Se ovi on kiinni, ei sitä kukaan näe.
Ja näitähän riittää vaikka kuinka paljon. Ollaan me kyllä suklaatakin jonkin verran saatu, kun homma tuntuu olevan kuulemma rennompaa kuin aiemmin on ollut. Silti vituttaa jatkuvasti tollanen ylitarkkuus. Särmä sitä ja särmä tätä v...u.
No juu. Kyllä mä tiedän mikä se syy on miksi kaikki on niin järjestelmällistä ja tarkkaa jne. Tulee vaan sellainen olo, että liika on liikaa. Sen voisi järkevämminkin hoitaa. Olisi varmaan kaikkien etu kun kaikkia ei vituttaisi jatkuvasti.Kuri ja järjestälmällisyys lähtee itsekurista...
Tuntuu siltä, että armeijassa yrittävät päteä ne, joita ei kukaan normaali elemässä kuuntele ja nyt armeija antaa lohtua arvomerkkien avulla.
Välillä menee hermot tekseihin ja muuhun ylitarkkaan särmäämiseen ja tarkastamiseen. --
Käynyt koulua. Ei tuolla kyllä iästä ole haittaa ollut. Samalla tavalla olen jutuissa mukana kuin nuoremmatkin ja samoille jutuille nauretaan. Itse asiassa tästä on varmaan hyötyäkin. Nuorempana olin niin "rebel" ja lyhytpinnainen, että en olisi katsellut tota touhua päivääkään.Miten jannu muuten noinkin iäkkäänä menny inttiin?
Tuntuu siltä, että armeijassa yrittävät päteä ne, joita ei kukaan normaali elemässä kuuntele ja nyt armeija antaa lohtua arvomerkkien avulla.
Sama. 1. jaos.
Ja fiiliksetkin on samat. Totaalisen perseestä kyllä. Menee hermot siihen kaikkeen leikkimiseen. Yhtenä esimerkkinä se, että kaappien pitää olla joka jampalla samalla tavalla ja hyvässä järjestyksessä. Mitä vitun väliä sillä on miten ne tavarasi olet sinne järjestänyt, kunhan löydät ne? Ja ketä kiinnostaa vaikka se kaappi olisi kuin pommin jäljiltä? Se ovi on kiinni, ei sitä kukaan näe.
Ja näitähän riittää vaikka kuinka paljon. Ollaan me kyllä suklaatakin jonkin verran saatu, kun homma tuntuu olevan kuulemma rennompaa kuin aiemmin on ollut. Silti vituttaa jatkuvasti tollanen ylitarkkuus. Särmä sitä ja särmä tätä v...u.