Inttiin, saapumiserä I/07

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sanokaas että kehtaako sinne ottaa ekal kerral jo omii eväitä?:D

sanokaas että kehtaako sinne ottaa ekal kerral jo omii eväitä?:D
Vie ihmeessä vaikka tonnikalaa, pähkinöitä tms. Varsinkin alussa saattaa olla iltakoulutusta, joten iltapalalle ei pääse. Ei paljoo hymyilytä nukkumaan mennessä kun on syöny viimeks 5 tuntia sitten.

Kaikkien uusien mosien kannattaa tsekata tämä linkki.

Hyvin tuli nukuttua ja nyt pitäs vielä pakata. Onttolaan päin lähtö joskus 12-13 välillä. Onneks on auto täynnä kavereita niin on ainakin tuttuja mukana.

vittu ei oo kyllä mahdollista, kaks antibiotti kuuria syöny, yksityisellä lääkärillä rampannu ja viime pe ei enää olla mitään tulehdusta poskionteloissa korvissa yms, mutta äsken mittasin kuumetta ja edelleen on 37,3 lämpöä, voiko jännitys nostaa lämpöä vähän? tai sit on ientulehdus, tai se epäilemäni sydänlihastulehdus vaikka lääkäri väitti ettei ole. EKG käyrän mukaan täysin kunnossa oleva sydän.

noi toivottavasti ei täl viikol joudu viel kovaan rääkkiin..

Itse nukuin melko hyvin. Ehkä tunti meni nukahtaessa illalla, mutta se on minulle melko vakio muutenkin. Ihan hyvät fiilikset on, kun lopultakin pääsee lähtemään. Käytännössä marraskuun alusta olen odotellut tätä päivää.

Parin tunnin päästä sitten kaveriporukalla Hoikankangasta kohti:D

Feikkiedit: Katoin muuten painon. Se oli 87kg. Pitää vähän seurailla, miten se kehittyy inttiaikana.

Hyvin on nukuttu täälläkin ja nyt pelaillaan viimeisiä wow-settejä, ennen kuin kolmen aikaan tulee lähtö..innolla odotetaan..

Ihme ja kumma sain myös itse unta ehkä jopa normaalia paremmin. Yleensä sängyssä saa pyöriä parikin tuntia mutta nyt ei senkoommin joutunut. Uni tuli silmään ihan hyvin. Herätys olikin sitten hieman vaikeampi.

Mua ei jännitä vieläkään oikeastaan yhtään. Hyvillä mielillä lähdetään muutaman tunnin päästä. Se vaan jänskittää, kun lähtee toikin taas hyvin käyntiin. Oon nimittäin hukannu palvelukseenastumismääräyksen. Alokastiedotteen mukaan se on pakollinen. No, katotaan miten käy.

Oon nimittäin hukannu palvelukseenastumismääräyksen. Alokastiedotteen mukaan se on pakollinen. No, katotaan miten käy.

Jostain muistaakseni luin että about joka viidenneltä on hävinny se palvelukseenastumismääräys ja ei siitä tainnu enempiä huutoo tulla. Ohan niillä siellä nimilistat jne. Tais olla aamukampa.net mistä tuon luin. Ei lienee syytä huoleen. :)

ihmeen hyvin nukuin, tosin heräilin hiestä märkänä pari kertaa kun näin painajaisia :D Mutta kuudelta nousin pirteenä, toivottavasti seuraavana aamuna on yhtä virkeä :D Jännittää kyllä niin maan pirusti.

Mihin ne vaatteet laitetaan missä sinne mennään? pitääkö niiden mahtua sinne samaan kaappiin missä on kaik kamppeet.

Siviilivaatteille kannattaa varata oma pieni kassinsa. Vaikka sitten tyhjä muovipussi vaan jos ei muuta keksi.

Meillä ne piilotettiin kaappiin muun varusteen taakse. Kun tekee saappaista muurin kaapin alaosaan ja täyttää saappaat vielä sukilla niin että ne on paksu näköeste sinne saa kivasti piilotettuu vaikka mitä. Päälle sitten tyhjä lomakassi musta pohja näkyviin.

Juuh, heräsin tossa puoltuntii sitte. Ei oikeen unirytmi oo viel näin aikasessa, tuottaa varmaan ongelmia armeijassa

Ei muuten tuota. Ekana yönä et kumminkaan nuku juuri yhtään niin seuraavana yönä simahdat aivan taatusti tasan kymmeneltä.. ja herääminenhän siellä ei oo mikään ongelma.. :D Sitäkin harjotellaan tarvittaessa.

Pistetään tänne nyt vielä yksi motivaattorikuva. Riihimäelle joutuville spolleille tulee varmasti tutuksi tämä kyseinen rasitusasento aka muna-asento by Ylik Siika. :D
http://irc-galleria.net/view.php?nick=jawhead&image_id=34784456

Heikkilä on paska paikka. Sinne EI kannata joutua. Itse olin loppusodassa noilla kalliolla.. tuuli niin perkuleesti ja pakkasta oli yöllä 20 astetta ja meikäpoikahan se veteli sielä 12 tuntii putkeen ilman safkaa tähystämässä.. :D Kenttäradioki sano ittensä irti puoliltayön ku se perkele jäätys!

Jännitti aluks ihan perkeleesti ku tulin epäluuloiseksi palveluspaikastani ja koska olin kadottanut palvelukseenastumismääräykseni. Nyt sain selville paikan, löysin palvelukseenastumismääräyksen ja samalla löysin myös Varusmies-kirjasen ja nyt on helpottuneempi olo kuin pitkään aikaan.
Mä en hajoa, mä HAJOTAN!

40 min bussikyydin lähtöön ja siitä sitte 5-6 tuntia nii ollaan Kajaanissa ja sielä sitte pitäis jotain sotaleikkiä harrastaa :)

jeah, nyt alkaa lähenee, pari tuntia ja sit ollaanki jo porttien sisäpuolella. Pää on kalju ja tavarat pakattu. Hamina Here I come

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom