Inttiin, saapumiserä 2/2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Denzel
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
36
Elikkäs onko porukka lähdössä heinäkuussa inttiin ja millä mielin ja mihinpäin? :)

Ite sodankylään ja yllätysyllätys ei hirveenä nappais :rolleyes:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sodankylään täältäkin.

Puoli vuotta ja ulos.

Muistakaas jannut, asepalvelus on 362 päivää ja 'erikoistapauksissa' 9 tai 6kk.

9. päivä Ivaloon rajalla olis tarkotus lähtee ja oikeestaan oon odottanu sitä ihan mielenkiinnolla. Mitään ei tarvi miettii, tekee vaan mitä käsketään. Ei mulla muutenkaan ole mitään armeijaa vastaan, päin vastoin. Ja jos paskaa ei ihan kauheesti sada niskaan niin vuosi olis tarkotus metsässä viihtyä.

ehkäpä sitä pitäis vähän gonahtaa...

HAJOOOOO!

ja kulunut vitsi: 2/07 ei kotiudu koskaan...

Muahah siinähän kokeilet ;) yhtä toiveikkaan menin itekki viime heinäkuus, kyl murskas unelmat nopee ku 9kk lätkäs ekan päivän tauluu. Aamuja vaa kaikille <3

Hohhoijaa, kyllähän siellä ei palvelusajasta ekana päivänä päätetä. kyllä sen intin pääsee 6 kuukaudella, jos vain haluaa.

Hohhoijaa, kyllähän siellä ei palvelusajasta ekana päivänä päätetä. kyllä sen intin pääsee 6 kuukaudella, jos vain haluaa.

nykyään taitava vittuillessaan jossainpäin ainakin pistää 362 lappuihin jos oikeen yrittämällä yrität päästä puolella vuodella...ja jokaisella alokkaalla lapuissa lukee ekana päivänä palvelusaika 362..

kannattaa siis asennoitua kaikkiin 362 aamuun niin ei vituta sit jos/kun napsahtaa täys kakku.

Itse olen Kotkaan lähdössä, siellä pitäisi olla sopivan pienet piirit meikäläiselle. Ihan positiivisin mielin mennään, mutta puolta vuotta enempää en aio olla ja sen teen selväksi. Harmi vain, että noin 15% selviää puolella vuodella Kotkassa. Jos tulee 9kk kakku niin se mennään vielä ilman mitään mukisemisia, mutta jos pakottavat olemaan koko setin niin meikä lähtee kyllä sivariin ja se on yks mik on varma. :evil:

Upinniemeen lähdössä? Muita tulossa?

Meh, olen tulossa sinne tammikuussa, (mahdollisesti) teidän nakitettavaksi. :itku:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom