Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan kellään tietoo mitenkä onnistuu olympialaisten katsominen armeijan aikana... Ainakin suomen jäkis pelit ois ihan kiva nähdä
Muistakaahan pojat vetästä kännit tänä viikonloppuna. Se on teidän elämänne viimeinen vapaa viikonloppu ny :/
Riippuu varmaan ihan kokonaan yksiköstä ja skappareista. Meillä ainakin annettiin jopa mahollisuus marssia lähiharjotusalueelta leiriltä kassulle kattomaan jotain Suomen lätkämatsia ja tämä tapahtu Vekaralla KymJp:ssä, jossa ei kuitenkaan ole sen varuskunnan löysin meno. Aika usein yksiköissä on jossain luokassa telkkari (joissain suklaakomppanioissa kuten KarPr Huolto ja kuljetus oli ihan oma "leffatupa" videotykillä jne.). P-kauden jälkeen voi vaikka yöllä kattoa telkkaria kunhan sen pyhän hiljaisen tunnin aikana ei liiku käytävillä (paitsi jos on jo gona/alikki/koksu niin päivystäjää tuskin kiinnostaa).
Muistakaahan pojat vetästä kännit tänä viikonloppuna. Se on teidän elämänne viimeinen vapaa viikonloppu ny :/
Ei kai nyt sentään elämän viimeinen? :D Mut joo eiköhän sitä tuu otettua. :dance:
Oon kuullu huhui, että 1/10 ei kotiudu KOSKAAN! :lol2: :evil:
Oon kuullu huhui, että 1/10 ei kotiudu KOSKAAN! :lol2: :evil:
Älä ala manailemaan tommosia :D
Perkele, itekki pyrkimässä tarkka ampujaks, ai että 3000 cooperi ja muutenkin hyvä kunto pitäis olla.
II/2050 hajotkaa valomiekkoihin.Paras minkä itse olen kuullut.
hahah :D Huomenna onneks KLF partyihin, saa vähäks aikaa ajatukset pois intistä :kippis1:
Mihinkäs aikoihin tuonne santahaminaan kannattaisi saapua kun lapussa on 16.00?
Vetäkääpä ässä hihasta ja olkoo portilla jo ennen sitä sallittuu aikaa. :D Raportoikaa sitten miten meni päivä.
Ei ainakaa tartte jonottaa ja saa potee krapulaa rauhassa.