Inttiin II/2014

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Artelo
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä olenko vain tyhmä vai tehnyt liian monta yövuoroa peräkkäin, mutta en löytänyt keskustelua maanantaina inttiin lähteville.

Itsellä oli lähtö tammikuussa 2015, mutta sain sitten keskiviikkona tiedon että olisi opiskelupaikka Turun kauppakorkeassa ja soitin toimistoon, kävi yllättävän näppärästi. Työnantajalle oli jokseenkin shokki, kun tepastelin paperi kourassa sisään ja kysyin että voinko heti jäädä pois vai teenkö loppuviikon. Olen ihan ulkona siitä, että mitä "ammatteja" siellä ylipäätään on ja en siis ole saanut puoliakaan niistä lapuista mitä muille on jaettu, mutta toivon että viimeistään siellä asiat selviävät.

Eli keskustellaan täällä pitkin 165/255/347 päiväistä matkaamme :) Jos tämmöinen ketju jossain on, niin heivatkaa meikäläisen viesti sinne jatkoksi :)
Toivottavasti kunto kestää vuoden, vaikken ole valmistautunut mitenkään, tuli ns. elettyä hetkessä :D

PS: Säkylä meikäläisen määränpää, törmäillään. Mulla tuskin on ihan hirveästi siellä valmiita verkostoja, kun täältä päin mennään Parolaan, vaihdoin kun tyttöystävä muuttaa opiskelemaan Poriin.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo Riihimäelle se olis lähtö. Juoksukunto aivan sysipaska mutta lihaskunto kiitettävä, joten ihan mielenkiintosta varmaan tulee. :D Pitkin viikkoa oon kokeillu juosta ja hikiseen jaksaa 1km hölkätä...

Juu tuossa juoksussa mullakin tökkää :D Kyöhän tuota koiraa tulee lenkitettyä, mutta ei tuommoinen 45min kävely 2x päivässä paljoa lämmitä, jos cooperia pitäis juosta :D
Niin vitosellako siellä saa tukan leikkuun? En tiedä saako tässä enään parturia mistään ja ei viittis vaan mitään kotitekoista kaikki pois :D

Ai saatana kun olisi itsekkin tajunnut aikaistaa palvelusta ! Vieläköhän huolisivat jos maanantaina soittaisin aluetoimistoon ? :D Vituttaa jos opiskelut lykkääntyy parilla vuodella intin takia.

Niin vitosellako siellä saa tukan leikkuun? En tiedä saako tässä enään parturia mistään ja ei viittis vaan mitään kotitekoista kaikki pois :D
Säkylässä ei muuta parturia ole kuin alikersantti hiustenleikkuukoneen kanssa odottamassa. Saat ilmaiseksi sellaisen hiustyylin kuin herra alikersanttia sattuu miellyttämää:lol2:

Kuinkahan nopeasti huomattaisiin jos menisi kaverin papereilla & henkkareilla suorittamaan palvelusta? Voisin tässä elämäntilanteessa suorittaa vuoden uudestaankin ja vaikka eri aselajissa, kui siistii.

Ai saatana kun olisi itsekkin tajunnut aikaistaa palvelusta ! Vieläköhän huolisivat jos maanantaina soittaisin aluetoimistoon ? :D Vituttaa jos opiskelut lykkääntyy parilla vuodella intin takia.

Lehdessä oli eilen, että Parolaan haluttais vielä 10, että tuskin ne lauantain lehteen semmosta huutelee ellei se vielä maanantaina onnistu :D

Iso-Mäyrä ja sandbox, heittäkää sit jossain vaiheessa tietoo mihin päädyitte, jos vaikka tulee törmäiltyä :D

Lehdessä oli eilen, että Parolaan haluttais vielä 10, että tuskin ne lauantain lehteen semmosta huutelee ellei se vielä maanantaina onnistu :D

Iso-Mäyrä ja sandbox, heittäkää sit jossain vaiheessa tietoo mihin päädyitte, jos vaikka tulee törmäiltyä :D

Näin tehdään :D

Joo Riihimäelle se olis lähtö. Juoksukunto aivan sysipaska mutta lihaskunto kiitettävä, joten ihan mielenkiintosta varmaan tulee. :D Pitkin viikkoa oon kokeillu juosta ja hikiseen jaksaa 1km hölkätä...

Ei sillä kunnolla niin paljoa ole väliä inttiin mennessä mitä väitetään, kyllä se nopeasti kohenee. Ja tärkein ominaisuus mitä tarvitsee on vahva pääkoppa, että jaksaa sitä paskaa.

Ps. Varo erästä töhöä/vittumaista luutnanttia, en viitsi nimiä tässä alkaa mainitsemaan mutta varmaan tunnistat heebon kunhan törmäätte..

Säkylässä ei muuta parturia ole kuin alikersantti hiustenleikkuukoneen kanssa odottamassa. Saat ilmaiseksi sellaisen hiustyylin kuin herra alikersanttia sattuu miellyttämää:lol2:
Itse olin pari vuotta sitten odottamassa mortteja hiustenleikkuukoneen kanssa. Yksi ainut kampaus oli tarjolla, lyhimmällä terällä :evil: Harmi kun ei tajunnut rahaa pyytää hommasta..

Huovinrinteellä viestikomppaniassa nyt. Kuulemma ollaan kolme viikkoa kiinni :P Mitä olen lukenut, ekan päivän pitäisi olla kiireinen, mut tähän asti ollut pelkkää odottelua pääasiassa

Eka päivä oli aika perseestä ainakin äkkilähtöläisillä, kun ihan jokaisen listan vika, jos edes on listalla ja kaikkialla jotain säätöä :D
Ruoka oli kyllä varsin maittavaa. Nälkä alkaa jo painaa, mutta onneksi kohta lounas :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom