Inttiin ensi heinäkuussa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli faktaa aluksi: 19vuotta, 177/85 ja tarkoituksena olisi voimaa saada lisää ja kuntoa kasvattaa silleen, että jaksaa sen 2400 ainakin coopperissa juosta ensi heinäkuuhun mennessä.

Eli tosiaan intti alkaa heinäkuussa ja viimeiset 19 vuotta ole sen kummosempia harrastellut, no nyt iski kuitenkin paniikki ja olen jopa ottanut meidän hurtan aamu ja ilta lenkitykset vastuulleni, juoksemme joka päivä (tai siis lähinnä yritän juosta ja pysyä koiran perässä, mutta joka päivä vähän enemmän jaksan), Coopperissa meni viime vuonna 1600:kippis1: ja sillä ei totta tosiaan pärjää armeijassa.

Kävimme ostamassa huuto.netin kautta löytämämme Penkin halvalla ja siihen tangon+50kg painoja + Käsipainot joihin saa 15kg molempiin ja olen noudattanut tuota aloittelijan opasta jonka löysin samasta aloittelijoiden osiosta. Siihen päälle vatsalihakset ja selät tietenkin.

No nyt olen kuitenkin aloittanut juoksemisen kuten sanoin jo, olen myös ruokavaliota muuttanut perus kebab mätöistä jne. kunnon sapuskaan eli:
Aamulla: Puuroa(Neljävilja) + Maitoa
Lounas: Koulussa, voi tosin jäädä väliin, koulu ei ole kuuluisa hyvistä sapuskoistaan.
Päivällinen: Faija sattu taas innostumaan alennus tuotteista ja osti pakastimeen 10 kiloa jauhelihaa eli makaronia ja jauhelihaa enimmäkseen. Ja maitoa tietenkin lasillinen.
Iltapala: Joku omena ja leipä jossa on päällä juustoa.

Ongelmana tuntuu olevan, että ennen vetänyt paljon karkkia ja sokeripitoista, nyt pitäisi vähentää sitä, mutta perkele kun tekee vaan mieli... :)

Eli oisko mitään vinkkejä? Ja mitä mieltä olette ja mitä voisi tehdä lisää?

-Samuli

Alle 2000 tonnin kooperilla pärjää nykyajan armeijassa helpostikin, kun eipä siellä juuri juosta:) Itel on 1700 ja oon peräti alikessu, et ei se siitä ole kiinni. Tärkeempää on et on vähän sitä voimaa, sillä tekee paljon enemmän. Tolla penkillä pystyy hyvin harjoitteleen lihaskuntoa ennen inttiä.