Inttiin ensi heinäkuussa

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli faktaa aluksi: 19vuotta, 177/85 ja tarkoituksena olisi voimaa saada lisää ja kuntoa kasvattaa silleen, että jaksaa sen 2400 ainakin coopperissa juosta ensi heinäkuuhun mennessä.

Eli tosiaan intti alkaa heinäkuussa ja viimeiset 19 vuotta ole sen kummosempia harrastellut, no nyt iski kuitenkin paniikki ja olen jopa ottanut meidän hurtan aamu ja ilta lenkitykset vastuulleni, juoksemme joka päivä (tai siis lähinnä yritän juosta ja pysyä koiran perässä, mutta joka päivä vähän enemmän jaksan), Coopperissa meni viime vuonna 1600:kippis1: ja sillä ei totta tosiaan pärjää armeijassa.

Kävimme ostamassa huuto.netin kautta löytämämme Penkin halvalla ja siihen tangon+50kg painoja + Käsipainot joihin saa 15kg molempiin ja olen noudattanut tuota aloittelijan opasta jonka löysin samasta aloittelijoiden osiosta. Siihen päälle vatsalihakset ja selät tietenkin.

No nyt olen kuitenkin aloittanut juoksemisen kuten sanoin jo, olen myös ruokavaliota muuttanut perus kebab mätöistä jne. kunnon sapuskaan eli:
Aamulla: Puuroa(Neljävilja) + Maitoa
Lounas: Koulussa, voi tosin jäädä väliin, koulu ei ole kuuluisa hyvistä sapuskoistaan.
Päivällinen: Faija sattu taas innostumaan alennus tuotteista ja osti pakastimeen 10 kiloa jauhelihaa eli makaronia ja jauhelihaa enimmäkseen. Ja maitoa tietenkin lasillinen.
Iltapala: Joku omena ja leipä jossa on päällä juustoa.

Ongelmana tuntuu olevan, että ennen vetänyt paljon karkkia ja sokeripitoista, nyt pitäisi vähentää sitä, mutta perkele kun tekee vaan mieli... :)

Eli oisko mitään vinkkejä? Ja mitä mieltä olette ja mitä voisi tehdä lisää?

-Samuli

Alle 2000 tonnin kooperilla pärjää nykyajan armeijassa helpostikin, kun eipä siellä juuri juosta:) Itel on 1700 ja oon peräti alikessu, et ei se siitä ole kiinni. Tärkeempää on et on vähän sitä voimaa, sillä tekee paljon enemmän. Tolla penkillä pystyy hyvin harjoitteleen lihaskuntoa ennen inttiä.

Enemmän proteiinia sapuskaan! otat aamulla rahkapurkin ja lounaan käyt syömässä! koulussa oli mitä oli! ja päivällisellä reajuustoa! ja reenin jälkeen palautusjuoma!

Turha panostaa syömiseen, armeijassa susta tulee huonokuntonen läski eniveis. No joo läppä läppänä.

Ite en kuitenkaan jaksanu armeijan aikana stressata noista proteiinien saannista yms, se ruoka nyt vaan sattuu olee mitotettu korkeen hiilarin tarpeessa oleville "taistelijoille", joka on p-kaudella ihan hyvä asia, sen jälkeen...no joo.

Eikä kannata ressata tosta kunnosta, ellet oo todella lihava. Silloinkin kannattaa stressata vaan siihen suuntaan et saatko pidettyä läskis ja mahollisesti saamaan c-paperit.

Kyllä tuolla armeijassa tulee sellasta pullajalkaa vastaan että perusnormaali jätkä tai flikka pärjää ihan varmasti. Marssit voi aina keskeyttää ja paska kunto lisää mahdollisuuksia siihen, et selviät tosta paskasta 180 vuorokaudella.

Etsi treeni-osiolta inttiaiheisia oppaita. Sieltä saat paljon vinkkejä.

hei. Ei tämmöisiä saa laittaa. :D Kaverilla ei ole vielä edes "aamut" alkanut, niin jo laitetaan että "aamuja"

Eihän se tossa vaiheessa vielä ees vituta kun sitä ei tajua miten vitun pitkä aika se on.
Sit kun on pari viikkoo ollu ja tulee ekoilta lomilta takasin ni sitte.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ite heinäkuussa tulin pois intistä vuoden siellä mädännyttyä.Voin sanoo että kunto ei ainakaan intissä noussut, päinvastoin vapaa-ajat yleensä vaan rötvätessä meni.Ja se intin ruoka on mitä on, sotkun kassat ne monesti kutsui.Eli elä turhia stressaa, kyllä ne on sen verran nousujohteinen koulutus että mukana kyllä pysyy.Tietysti jos haluat erikoisjoukkoihin niin siinä tapauksessa eikun vaan kovaa treeniä...

juu ja sitten kun sen on käynyt niin muistelee lämmöllä niitä aikoja. :D

Kyl ne pahimmat vitutukset on jo unohtunu mut en mä kyllä lämmöllä muistele. Senkin ajan ois voinu olla töissä ja saada rahaa ja olla hyödyks.

Intin pitäskin olla pituudeltaan 3kk, 2kk p-kausi ja 1kk erikoiskoulutusta, sit himaan. Ketään ei pakotettais aukkiin tai rukkiin ja sen kesto ois 6kk. Ja koulutus joka päivä 8-16 ja joka viikonloppu vapaa.

Tolleen siinä vois olla jotain järkeekin ja jaksas sykkiä sen ajan minkä siellä on. Nyt tuntuu et meni 9kk hukkaan metsässä leikkiessä. Kunto vaan huononi ja vitutus oli tapissa ennätyspitkän ajan.

Kyl ne pahimmat vitutukset on jo unohtunu mut en mä kyllä lämmöllä muistele. Senkin ajan ois voinu olla töissä ja saada rahaa ja olla hyödyks.

Intin pitäskin olla pituudeltaan 3kk, 2kk p-kausi ja 1kk erikoiskoulutusta, sit himaan. Ketään ei pakotettais aukkiin tai rukkiin ja sen kesto ois 6kk. Ja koulutus joka päivä 8-16 ja joka viikonloppu vapaa.

kyllä minä ainakin tiettyjä leirejä muistelen lämmöllä. Kassu aikaa en niinkään. Itse asiassa 2viikon leirit oli paljon mukavampeja kuin viikon ja sitä lyhemmät. Paljon tietenkin riippuu niistä hommista mitä teki.

kyllähän tota vois tiivistää tota intin kestoa. Mitä nyt p-kauden kineksiä ja leirejä lukuun ottamatta, niin joka viikko oli meillä ainakin lomia. (kirjurin kanssa hyvissä väleissä, niin ei joutunut koskaan virka-apuun.) ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom