Milläs hommalla meinasit päästä Lappeenrannassa kuudella kuukaudella?A-paperit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Milläs hommalla meinasit päästä Lappeenrannassa kuudella kuukaudella?A-paperit.
Ei aavistustakaan vielä, mutta eiköhän sitä jonkun keinon keksi ;)Milläs hommalla meinasit päästä Lappeenrannassa kuudella kuukaudella?
Mä en ymmärrä vieläkään miksi inttiä pitää leikiksi sanoa. Myös johtajakoulutuksen mollaminen on typerää, koska siellä oppii oikeasti hallitsemaan ihmismassoja ihan eritavalla kuin missään muualla.
Kaverini mm. Taistelusukeltajakurssin, LJK:n ja RUK:in käyneenä tuli Afganistanista takaisin eikä katunut päivääkään. Seuraava nakki olisi napsahtanut Afrikkaan alkusyksystä mutta häät "pilaa" hyvän suunnitelman. Sen lisäksi hankittu Kadettikoulun paikka saa jäädä kun veri vetää sotimaan (Sotatieteiden maisteritutkintoon opiskelu-oikeus).
Tämä kaveri puhui koko lapsuudensa ajan miten hänestä tulee palkkasotilas, silloin vielä naureskelin hänelle mutta nyt on ns. hymy hyytynyt kun kaveri porskuttaa menemään milloin minnekin.
Nousukkaalle, jos jäät töihin inttiin niin kannattaa hakeutua sopimussotilaana esim. LJK:hon.
Sieltä kuulemma pääsee helpommin sotimaan toisten sotia kun osaa hakeutua oikeisiin yksiköihin..
C-korttihan on nykyään varmankin 30%:lla uusista ajokortin saaneista, joten eihän ne nyt kaikkia voi pistää autopuolelle. Itsekin ajelen parhaillaan bc-korttia, eikä ole aikomusta lähteä autopuolelle, vaikka sedäthän asiasta syksyn kutsunnoissa päättänevät. Muistaakseni autopuolellakin on mm. 9kk pestejä.Jos itse haluan olla intissä 6kk niin voidaanko siellä oikeasti pakottaa olemaan vuosi? Omistan c-kortin ja KUULEMA se on silloin vuoden pesti autopuolella, eikä auta sanoa vastaan.
Jos itse haluan olla intissä 6kk niin voidaanko siellä oikeasti pakottaa olemaan vuosi? Omistan c-kortin ja KUULEMA se on silloin vuoden pesti autopuolella, eikä auta sanoa vastaan.
Jos itse haluan olla intissä 6kk niin voidaanko siellä oikeasti pakottaa olemaan vuosi? Omistan c-kortin ja KUULEMA se on silloin vuoden pesti autopuolella, eikä auta sanoa vastaan.
Kaikilla on palvelusaika 12kk, mutta se voi lyhentyä 6kk:een jos hommat on sellaisia. Jos on tarvetta niin palvelet vuoden vaikka uhkailisit sivarilla tai millä.
Kiitos vinkistä, kahtelee, mihin päin toi veri sitten loppujen lopuksi vetää:D, mut ainakin muutaman vuoden olisin mielelläni puolustusvoimilla töissä.