Intti I/09

counter strikessä oppii taktiikkaa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mulla vasta kutsunnat edessä lokakuussa. Haen erikoisrajajääkäriksi kutsuntojen jälkeen. Jos sinne pääsis, (epätodennäköistä) olis vuoden päästä lähtö.

Kuulostaa ihan perus teinipojalta, joka on pelannut liikaa sotapelejä.
Samaa ajattelin itekkin, naurahdin itseasiassa ääneen. On se kuitenkin hyvä jos tolla asenteella sinne menee, ei ainakaan vituta ainakaan heti niin paljoa.

Jepjep... Oishan tuo intti edessä tuossa tammikussa. Onnistui sentään pääsemään santikseen, kun olivat jo kovasti tunkemassa nyt kesäksi vekaralle :) . Ois hieman hajonnut pata.

Niinisaloon tuolloin ja ehdoton maksimi 6kk. Armotonta pelleilyä, vituttaa nyt jo.

meillä ainakin Kapteeni puhu kotiuttamis kyselyissä että vuoden vaihteessa minimipalvelus aika vaihtuu 6:sta kuukaudesta 8:saan :dance: plus Yleisimmäks palvelu ajaks tulee 362 ellei sitten pääse b:n ynnä muun hyvän syyn vuoksi 8kk miehistöön

Niinisaloon on munkin tarkoitus mennä. Mä kyllä melkein jopa odotan inttiä, että ei tarvis herätä töihin viideks joka vitun päivä. Noh, kait sit kun on intissä niin kaipaa takasin töihin:) mut nyt näin.

Hehee tulee vielä mieli muuttumaan. Ite oisin ainakin mielummin ollu töissä ilman palkkaa ku intissä :D

Onttolaan rajajääkäriksi. Jonkun asteinen masokisti taidan olla. Mutta sama kait se on kunnolla leikkiä sitten kun kerta lähtee.

Eli ketkä on lähdössä tuolloin, minne päin, mihin joukkoihin yms, tuntemuksia ja aivan muuta kaikkea, mikä vain mieleen tulee. Itsehän lähden tuolloin, vaikka koulut onkin kesken, mut en malta odottaa. Paikka on kainuun prikaati ja sissiksi olen lähdössä, ainakin 12kk pyrin olemaan, jos vain kahtovat, että olisi Auk ja Ruk kelpoinen, niin vielä parempi. Harmitti paljon, kun täytän 18 vasta elokuussa, kun en voinut nyt heinäkuussa lähteä vielä. Sitäkin vaihtoehtoa olen miettinyt, että voi muutaman vuoden puolustusvoimilla töissä olla jos vain hommiin pääsisi ja sen jälkeen Jenkkilään palkkasoturiksi. Varsinkin ne, jotka on kainuuseen tulossa ja vieläpä sissiksi, niin äkkiä kertomaan omia aatoksia ja eihän sitä vielä tiedä vaikka tupakavereiksi päästään, niin hyvä käydä yhdessä vätää kunnon hoocee:D treenit aina ennen iltalomille lähtöa.

Hihih, oot just niitä joiden unelmat romuttuu ekan viikon aikana;) "Eihän se nyt ihan nappiin menny..."

Mä en ymmärrä vieläkään miksi inttiä pitää leikiksi sanoa. Myös johtajakoulutuksen mollaminen on typerää, koska siellä oppii oikeasti hallitsemaan ihmismassoja ihan eritavalla kuin missään muualla.
Leikilläni leikiksi sanoin ;)

Kommentoin tarkemmin sitten kun on hieman enemmän kuin kuulopuheita ja toisen käden tietoa aiheesta.:dance:

Kuoreveden Hallille pääsin. Piti aluksi mennän nyt kesällä, mutta sain unelmaduunin tammikuuhun asti niin lykkäsin sit sitä lähtöä. Järkevää? Jaa-a tiiä sitten...:rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom