Intro Pakkotoistolle, haluatko kunnian?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto.com
Kaupunki
Helsinki
Pakkotoistolta uupuu HC intro. Jos katsot olevasi guru flash töissä, niin sinulla on nyt mahdollisuus saada intro yhteystietoinesi Pakkotoiston aloitussivulle. Jos haluat näkyvyyttä töillesi, on tässä tilaisuutesi. Yli 300 tuhatta vierailua kuukaudessa takaa introllesi näkyvyyden. Materiaali introon minulta, introon tulee signaturina tekijän haluamat tiedot itsestään/yrityksestä.

Nyt haetaan siis taitavaa flash tekijää, palkkiona on mainetta ja kunniaa roppakaupalla alan kovimman forumin oven avaajana.

Kaikki yhteydenotot mike @ pakkotoisto . com

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
IMO introt on ärsyttäviä, etenkin hitailla yhteyksillä. Tulee aina skipattua ne ja muutenkin hidastavat itse sivulle siirtymistä.

Mike sanoi:
No sitten vain skippaamaan, harva sitä etusivun kautta kuitenkaan menee, lähinnä uusille käyttäjille suunnattu sydeemi.

No siis uuden käyttäjän asemaan eläydyinkin, jos menen jollekin uudelle sivulle ja siihen mäjähtää jokin pätkivä intro, niin turhaa vaivaa se on, siis tämä on minun mielipide. Ajattelin vain, jos muut on samaa mieltä..

Kusimato sanoi:
No siis uuden käyttäjän asemaan eläydyinkin, jos menen jollekin uudelle sivulle ja siihen mäjähtää jokin pätkivä intro, niin turhaa vaivaa se on, siis tämä on minun mielipide. Ajattelin vain, jos muut on samaa mieltä..
Samaa mieltä, itse valitsen aina: "No Flash" tai "Skip Intro"...
Tosin moni ei tee niin, eikä siitä juurikaan ole haittaakaan, ainakaan minulle :)

hyvin tehty flash-intro latautuu kyllä niin nopesti ettei se mitään pätki. vektorigrafiikka ei tunnetusti vie kauheasti tilaa..

IMO riippuu ihan siitä animaatiosta. Eli pitää olla nopea ja iskevä. Tunnetustihan nykypäivän surffailijan kärsivällisyys on aika pirun lyhyt.
Ja ei mielestäni mitään Skip-nappia, vaan nuo linkit (verkkokauppa ja keskusteluforum) heti vaan siihen sivulle, josta voi sit klikata eteenpäin haluamaansa suuntaan, jos ei jaksa kattoo flashia.
Siinä mun mielipiteeni...

metalman sanoi:
hyvin tehty flash-intro latautuu kyllä niin nopesti ettei se mitään pätki. vektorigrafiikka ei tunnetusti vie kauheasti tilaa..
Ei todellakaan.. Jo nykyisen aukeaman viemällä määrällä tekee jo ihan hienon intron.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom