Intistä tänään kotiutuvat 9kk poijjaaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
raipat sanoi:
Tänään istui eräs kaveri viereen bussissa.
Ironchef sanoi:
"Katseemme kohtasivat..." Mitä sitte tapahtu... kerro kerro jo!!!
Tästä, arvon juhlaväki sai alkunsa aikamme kaunein rakkaustarina. Olemme kokoontuneet juhlimaan sitä kaunista poikarakkauden hetkeä, kun Raipat tapasi rakkaan miesystävänsä sekä tulevan elämänkumppaninsa Ruoskan. Heti alusta alkaen nuorukaisia yhdisti roihuava homoseksuaalinen halu toisiaan kohtaan sekä kiinnostus HC S/M - leikkehin. Nostetaan malja uudelle rekisteröityneelle parille. Liput salkoihin ja miekka pois tupesta, nyt tehdään kunniaa!:kippis1:

~Voimariini ~ sanoi:
Väärin, homoeroottisin. :D

Ai?

Kuvassa Mike nuorena harrastuksiensa parissa? :rolleyes:

Gay's_Lion_Farm_Pluto_and_Mr_Gay_PC.jpg

Edit: Jos homo ratsastaa leijonalla, niin tekeekö se leijonasta homon? hmmmm... no ehkä silloin jos se tykkää siitä?

Ronn Moss sanoi:
En paljon kirjurina tai spadena nollia puhaltelisi. :rolleyes:
Yksikön KAKKOSkirjurina voin sanoa että sillon vasta pitääkin puhallella! Se on hienoa ku ite on päässy ku koira veräjästä ;)

ZweCCo sanoi:
Joo toi on hyvä. Eihän siinä sillon oo tyylipuhdasta kosketusta. Kantsii kans kokeilla sitä että selittää kumppanille "Ei se käyny kun ihan siinä huulilla vaan. En pohjaan asti nainu." Voi lieventää seurauksia hyvin. ;)

"No joo, kyllä mä sitä panin, mutta ei multa tullu, niin ethän sä siitä suutu, ethän."

Se on muuten täysin totta että 180 "jimmyt" hajoo pahiten koko porukasta ja tarraa löytyy niin perkeleesti rinnasta kun pojat siirtyy reserviin... no itsellänihän on vielä kotiutuminen edessä 1/05 Tj89

Hengissä se tyttö sitten tuli takasin. Pientä vonkailua koko ajan, pientä lääppimistä tanssilattian puolella. Saatanan pennut!! :curs:
Seuraavalla kerralla Jason lähtee läpsimään poikia. :whip:
Paljon jengiä olikin ollut.. Sotilaspoliisia oli paidassa lukenut. Ainakin omin sanoin tyttö oli kiltisti ollut. :rolleyes: Pitäähän se uskoa. :love:
Tosin seuraavalla kerralla olen kyllä mukana.. :kippis1:

Jason sanoi:
Hengissä se tyttö sitten tuli takasin. Pientä vonkailua koko ajan, pientä lääppimistä tanssilattian puolella. Saatanan pennut!! :curs:

Mä olisin ainakin vetänyt turpaan. Muahan ei lääpitä jos mä en anna lupaa..
:D

Tähtityttö sanoi:
Mä olisin ainakin vetänyt turpaan. Muahan ei lääpitä jos mä en anna lupaa..
:D
Saisinko luvan? ;)

No eipä näitä kotiutuneita tarvi hirveästi pelätä, ne on yleensä niin naamat että se jo riittää karkottamaan naispuoliset lähistöltä. Meillä oli ainakin, itse olin ihme kyllä suhteellisen järjissäni.

Jason sanoi:
Seuraavalla kerralla Jason lähtee läpsimään poikia. :whip:
Paljon jengiä olikin ollut.. Sotilaspoliisia oli paidassa lukenut. Ainakin omin sanoin tyttö oli kiltisti ollut. :rolleyes: Pitäähän se uskoa. :love:
Tosin seuraavalla kerralla olen kyllä mukana.. :kippis1:

joo, mee näyttämään lihaksia "pojille" niinku aikasemmin ilmotit. ei ihme ku valtaväestöllä on hieman negatiivinen kuva pullistelijabodareista :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom