Intistä tänään kotiutuvat 9kk poijjaaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jason
  • Aloitettu Aloitettu
Eli tänään ilmeisesti pääsee taas nuo 9kk miehet intistä pois. Onko jengi lähössä Tallinnaan risteilylle vai ihan Stokikseen Viking Linen kyydillä? Ihan vain tiedustelen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Näitä Ohi On tarroilla varustettuja kavereita varmaan näkee paljon. Eniten risteilyillä kuitenkin.. Mitä muistelen kun itse kotiuduin vuosia sitten ja olin risteilyllä..Kuulin pikkasen huhuja että Viking Line ei haluisi inttijengiä sinne riehumaan. Kiinnostaisi kuulla pitääkö huhu paikkaansa?? Toisaalta luulisi että poijjaat valitsisivat halvemman Tallinkin botskin. Välillä vähän töykeästi inttipojat käyttäytyvät naisia kohtaan.. Oma tyttöystävä tuonne risteilylle lähdössä, mietinkin että pitääkö se mennä sitten vastaan näyttämään lihaksia ja kouluttamaan kotiutuneita poikia :whip: Itse en valitettavasti tuonne pääse mukaan. Köyhä kun olen... :( Pitää vaan uskoa että kaikki menee hyvin. :kippis1:

Jason sanoi:
Näitä Ohi On tarroilla varustettuja kavereita varmaan näkee paljon.

Se mikä tossa on mun mielestä huvittavaa on se että selkeästi 180vrk palvelleilla on näitä tarroja huomattavasti enemmän hankittu. Kun verrataan esim. 362vrk palvelleisiin. Ainakin kun itse pääsin heinäkuussa pois (palvellut 362) niin yhdellä tai kahdella johtajalla oli meistä niitä tarroja. Taas kun katseli 180vrk:n kavereita niin siellä oli väh. se 8 tarraa per kaveri
:D

Onneksi olkoon vaan 9kk sluibat. Ei kun laivalle vaan, mutta ei sitten ryypätä, ettei treenirytmi kärsi. Käsipainothan on tietenkin kassissa mukana. Siten tulee sitten laivalla treenattua, eikä jaksa niin paljon alkoholia maihin...

Kuulin juuri tarkalta tietolähteeltä, että ainaki Viking Linen laiva olisi sitten täynnä nuorta sälliä tänään. Prkl kuhan on kiltisti, eikä pokaile Jasonin naista :curs: Tuppaa pojilla olemaan tietty asia vain mielessä tuommoisilla intin jälkeisillä risteilyillä. :wall:

Jason sanoi:
Kuulin juuri tarkalta tietolähteeltä, että ainaki Viking Linen laiva olisi sitten täynnä nuorta sälliä tänään. Prkl kuhan on kiltisti, eikä pokaile Jasonin naista :curs: Tuppaa pojilla olemaan tietty asia vain mielessä tuommoisilla intin jälkeisillä risteilyillä. :wall:
Haha, taitaa Jasonin emäntä saada tänään 8====D~ :eek:

Ps. Ei se oikeesti

Kyllä siitä on kaikki kaverit jaksanu kiusata.. Pientä stressin poikasta ilmassa. Revin hiuksia kaksi yötä.. :curs: Tähän aikaan ei hätää laivalla ole, mutta odotahan kun kello on 00.00, siitä eteenpäin poijjelit alkavat olla semmosessa "vauhdissa".. Discossa sitten lääpitään minkä keretään.
Jos tämä yö vielä menisi tässä hermosauhuja vedellen sekä köyhyyttä itkien.
Huomenna mahdollisesti koppa kaljaa ja ajatukset pois tommosista ja odottamaan lauantaita. :piis: Mahdollista? Ei!!! :wall:

Hei älä luovuta vielä parissa yössä. Jos se muijas salaa sitä koko lopun ikänsä? Nyt joudut repimään hiuksia päästäs niin kauan kun oot sen kans yhessä. :D

Vähän kuitenkin asiaankin eli ei oo ite vielä tullut bongattua noita kotiutuneita ja niiden tarroja. Itelläkin on lähtöön vielä yli vuosi että johan tässä kuolla ehtii siihen mennessä.

Jason sanoi:
Kyllä siitä on kaikki kaverit jaksanu kiusata.. Pientä stressin poikasta ilmassa. Revin hiuksia kaksi yötä.. :curs: Tähän aikaan ei hätää laivalla ole, mutta odotahan kun kello on 00.00, siitä eteenpäin poijjelit alkavat olla semmosessa "vauhdissa".. Discossa sitten lääpitään minkä keretään.

Vittuako tollasia miettimään. Revitkö aina hiuksia, kun muijasi on poissa silmien alta? Älä unohda tilata alla olevaa pakettia...

q_lie20.jpg

Jason sanoi:
Jos tämä yö vielä menisi tässä hermosauhuja vedellen sekä köyhyyttä itkien.
Huomenna mahdollisesti koppa kaljaa ja ajatukset pois tommosista ja odottamaan lauantaita. :piis: Mahdollista? Ei!!! :wall:

Rauhotu nyt hyvä mies! Jos sun naises tykkää susta, niin ei hätää. Ei se riitä, että joku sitä lääppii, sen täytyy lääppiä takas!

Lie detector kit = maata tutkija ritariässän auto. Aika monipuolinen vehe. :D Kait sitä nyt kuitenkin vähän ees kannattaa olla huolissaan tommosessa tilanteessa? Aika välinpitämätön kai sitä olis jos ei yhtään miettis tota.

No omaan muijaansa pitäis mun mielestä luottaa sen verran että ei pelkää että se menee panemaan jotain random inttiheppuja. Niihin armeijapoikiin sen sijaan ei tarvitse luottaa ja en yhtään ihmettele että on huolissaan siitä että tyttöystävä on jatkuvan lääpinnän ja yrityksen kohteena.

Janne sanoi:
No omaan muijaansa pitäis mun mielestä luottaa sen verran että ei pelkää että se menee panemaan jotain random inttiheppuja.
Mutta kun ne ei ole mitä tahansa inttiheppuja vaan sotilaspoliiseja. :kuola:

Pecman sanoi:
Mutta kun ne ei ole mitä tahansa inttiheppuja vaan sotilaspoliiseja. :kuola:

Nimenomaan, vietit ja taidot ovat kuin koirilla konsanaan. Haukkua osaavat ja kusta portin paalun viereen. Ja jos näkyy naaras, niin ensin nuuhkitaan sitten tungetaan lähemmäs ja; jos muuta ei saada aikaa niin nylkytetään edes jalkaa niin pitkään kunnes potkaistaan pois.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom