Intin siirtäminen.

Hieman :offtopic: , mutta miten helposti onnistuu aselajin ja palveluspaikan vaihto? Palveluspaikkaa koitin vaihtaa, mutta vittu hylättiinhän se, koska pioneerikiintiöt täynnä joka paikassa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tyrone sanoi:
Hieman :offtopic: , mutta miten helposti onnistuu aselajin ja palveluspaikan vaihto? Palveluspaikkaa koitin vaihtaa, mutta vittu hylättiinhän se, koska pioneerikiintiöt täynnä joka paikassa.

Valitettavasti en edusta/osaa sanoa asiaa virallisen auktoriteetin kannalta, mutta hyvä neuvo: ota härkää sarvista ja soita mahdollisimman aikaisessa vaiheessa mahdollisimman lähelle tahoa joka päättää asioista. Ole reipas, oma-aloitteinen ja argumentoi asiasi selkeästi ja tavoitehakuisesti.

Muutin itse palveluspaikkaani 600km kesken asepalveluksen ja aselajiani sotilaspoliisista tiedotusalaan. Ilman pakottavaa tarvetta. Vaihtelun vuoksi.

Pomputtelin omaa paikkaani seuraavasti: kutsunnoissa Etelä-Pohjanmaalla "pääsin" Sodankylään. Pienen auto-onnettomuuden jälkeen kelpuutettiin jo lähemmäs kotia Kauhavalle ja myöhemmin opiskelupaikan jälkeen Turkuun, joka luonnollisesti lakkautettiin juuri ennen palvelukseenastumista ja menin sitten Upinniemeen ja loppuajaksi Turkuun.

Olettaisin siirron onnistuvan melko helposti. Yleisesti muutenkin kaikissa vastaavissa tapauksissa kannattaa paisutella ongelmiaan, tyttöystävä jätti, kämppä saattaa mennä alta ym. Tädit heltyvät yleensä melko helposti kun iso mies ruikuttaa surkeana :rolleyes:

tyrone sanoi:
Hieman :offtopic: , mutta miten helposti onnistuu aselajin ja palveluspaikan vaihto? Palveluspaikkaa koitin vaihtaa, mutta ----- hylättiinhän se, koska pioneerikiintiöt täynnä joka paikassa.
Joo palveluspaikkaa kannattaa vaihtaa jos on sitä mieltä että toi homma ei oikeen kiinnosta. Minä siirsin palveluspaikkani hieman pidemmälle kotoa(laivasto) mutta sillä ei sitten ollut taas mitään väliä koska ns. tykkäsin olla siellä eli paljon parempi kuin alkuperäinen.(maamouhot)
Siirto onnistuu siten että hakee lykkäystä ja samalla laittaa siihen lappuun että hakee vielä palveluspaikan vaihtoa, mutta kannattaa muistaa että ei varmaan pääse haluamaansa paikkaa jos hakee vaan jotain puolta vuotta ennen kuin sinne pitäisi mennä. Itse hain 1,5 vuotta aikaisemmin laivastoon kun sinne menin ja kun soittelin perään niin olin vienyt viimeisiä paikkoja sieltä. Eli jos haluu johonkin muualle niin kannattaa olla ajoissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom