En ole ihan varma saatko edes omista pointeistasi selvää. Yritin vain selittää kamppailu-urheilun ja väkivallan eroa, kun jatkuvasti selität niistä yhtenä ja samana. En edes muistanut Jonesin ja DC:n välisiä hölmöilyjä, niissä ei tosiaan ollut mitään järkeä. Ajattelin, että puhe oli lähinnä McGregorin harrastamasta henkisestä sodankäynnistä. Tappouhkaukset ovat vähän eri asia kuin tietynlainen vihamielisyys ottelijoiden välillä, josta kirjoitin. Tarkoitin sillä sitä, että kun on loppuviimein kuitenkin tarkoitus satuttaa vastustajaa, niin hellämielisyys ei oikein toimi, vaan vaaditaan tietynlaista vihamielisyyttä. Sen takia ei ole mielestäni mitenkään ennenkuulumatonta, jos joku lupaa ennen ottelua sammuttavansa vastustajansa valot kylmän viileästi ja heittävänsä voltin vielä päälle tms.Nyt mä en kyllä oikein saa tuosta sun viimeisestä pointista selvää? Siis nimenomaan tuotahan minä yritin sanoa, että ei ole mitään syytä olettaa että kamppailijoiden pitäisi suhtautua toisiinsa vihamielisesti, kun kamppailu-urheilu ei kuitenkaan ole väkivaltaa. Ja tämä siis vastauksena sinun viestiisi, jossa kirjoitit että vihamielisyys kamppailijoiden välillä on suotavaa. Eli miten se nyt menee? Miksi niitä tappouhkauksia (esim Jones vs Cormier) ja muuta lapsellista sekoilua pitää/kannattaa liittää tähän, kun kuitenkin kyseessä on puhdas urheilu?
Nyt pitää jatkaa väkivallan idioottimaista ihannointia ja katsoa uusinta TUF:ia. Äsken yksi tyyppi sanoi pieksevänsä kaikki vastustajansa helposti ja sen jälkeen mukiloivansa vielä Mighty Mousenkin. Olen hieman järkyttynyt, mutta samalla utelias näkemään toteuttaako sälli todella barbaarimaisen uhkauksensa.