Inhoamasi artisti tai bändi ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Originally posted by Nipsu
Black Metal
Hevi Metal
Death Metal
Goottimusiikki
...
Vaikka onkin hymiö perässä... Olen 100%, että löytyy ainakin pari biisiä mitä löytyy metallin saralta ;) ja sitten aiheeseen..

Pikku G
PMMP
Nämä on kuin suolaa haavoille :wall:

Originally posted by Nipsu
Black Metal
Hevi Metal
Death Metal
Goottimusiikki
Sekä muu saatananpalvonta / Uhraus musiikki ei toimi. Ei sitten ollenkaan.

Tulee pää kipeäksi ja alkaa pelottamaan :)

:jahas: :evil:

Originally posted by Sumu

-räppäri Avain, ei paljon sosialismiä ihannoivat lyriikat kiihota
Jollei kansallissosialismia lasketa.:kippis1:

Bound For Glory, Mistreat, Screwdriver:worship:

Vittu jos sattuuu kajareista kajahtamaan Samuli Edelmania niin voi äiti että alkaa vituttaa se saatanan pullamössön pupeltaminen perkele.
Anssi kela sais laittaa lyijypainoja taskuihinsa ja hypätä mereen.
Mänic street priiitsörs..huh huh..ei riitä sanat kuvailemaan sitä kipua päässä kun suonet turpoo ja vitutus kasvaa...
Peetteri muncin levoton hinttin vois vaik lakkauttaa...
Lista on pitkä enkä kaikkea muista..

Anssi-vitun-Kela!! Jos saisin yhden ihmisen, ja hänen aiheuttamansa kärsimykset maailmasta poistaa, en edes miettisi esim. Hitleriä tai Bin Ladenia, vaan Kela olis mun valinta.. Ihme että tän kaverin musiikki + radio Nova - salaliitto on edes mahdollista sivistysvaltiossa!

Ja sitten eräs biisi, joka pilaa varmasti treenin: Yö - Rakkaus on lumivalkoinen :urjo: Voi pyhä helvetti että on huono biisi!

helpompi olis asettaa kysymys muotoon "musiikki mikä ei vituta?" :)

en pysty listaamaan tähän mitään koska rupesi jo ensimmäisen kohdalla vituttamaan niin paljon että oli pakko tunkea sukat suuhun ettei naapuri herää huuto-vitutus-kohtaukseeni. pyydän anteeksi, menen tästä risti-asentoon istumaan lattialle ja naputtelen ton paskan puhelimeni vasaralla murusiksi. aaaaargh.

-yö(tapetaanko sitä laulajaa?)
-eppu normaali(soitetaan ihan liikaa joka tanan paikassa)
-melkein kaikki rap(+kulttuuri)

Ja kaikista surullisinta tossa rapaskassa on se,että sitä paskaa kuullaan vielä monta vuotta,nimittäin se paska sattuu olemaan tämän vuosikymmenen juttu.

80-luvun takatukkaa ja juppitouhua nauretaan,mutta vielä enemmän tullaan nauramaan tämän päivän räppipaskaa...

Täydet viisi davidia :david: :david: :david: :david: :david: noin...

:arvi:

HIM !!!

Ville Valon maneerinomainen huokailu ja voihkinta saa kylmät inhonväreet juoksemaan pitkin selkää. Jos salilla alkaa ko. bändin cd soimaan ryntään oitis vaihtamaan levyä.

Toinen inhokki on Limp Bizkit. Fred Durstin lampaan rääkkäämiseltä kuulostava ääni ja "katu-uskottava" fuck-sanan jatkuva hokeminen ovat lyömätön yhdistelmä negatiivisessa mielessä.

Paskaa musiikkia vai? Kaikki melankolinen suomi-uikutus, räppi ja vitun ähtärin eläinpuiston mainoslaulu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Bändeistä ihan ekana tuli mieleen Mokoma. Ja etenkin Mokoman vitunmoinen hypetys. Joka kerta ku nään teinin Mokoma paita päällä näen punaista. En osaa selittää asiaa sen paremmin. Oikeastaan vituttaa kaikki jotka soittaa poppia särökitaralla ja kutsuu itseään metallibändiksi.

Tea Hiilloste, tulee ihan paskan maku suuhun kun joutuu kuuntelemaan sitä kesärenkutusta.

liian paljon listattavaksi

Tea Hiilloste, tulee ihan paskan maku suuhun kun joutuu kuuntelemaan sitä kesärenkutusta.

En voisi enempää olla samaa mieltä.

Mikä tanan trendi nykyään on väsätä mahdollisimman paska biisi ja radiokanavat sitten raiskaavat sitä vielä aamusta iltaan?

Muita:

*sunrise avenue
*se saksalainen tokio-mikä-lie, jonka keulahahmo on hinteimmän näköinen laulaja IKINÄ!
*avril lavigne
*anna abreau, levyä mainostetaan telkussa ja sen taustarenkutuksen perusteella vihaan jo nyt
*lähes kaikki mitä MTV:llä nykyään soitetaan, koittakaa vaikka katsoa yksi TRL -jakso (minä en pysty) - headbangers ball on ainoa ohjelma mitä tuolta enää viitsii katsoa

Sunrise Avenue on melko tuhtia paskaa. Niin on myös Korn.

Suomi-räppi. Vieläkin mietin tekeekö ne sitä ihan tosissaan vai samalla meiningillä ku teki Pääkköset, Raptori ja mc Nikke T.

Oikeastaan vituttaa kaikki jotka soittaa poppia särökitaralla ja kutsuu itseään metallibändiksi.

Mistä päästäänkin sitten suoraan metallin määritelmään. Useimmat pakkomielteisesti raskaampaan musiikkiin suhtautuvat tuntuvat määrittelevän metallin niiden bändien mukaan, joista itse pitävät. Perusteluita ei sitten tarvitakaan. Jos nyt katsotaan vaikka Mokomaa, täyttää se omasta mielestäni metallin määritelmän ihan noin äänimaailmansa, riffiensä, tyylinsä ja sanoitustensa puolesta. Voihan toki olla, että viestissäsi et luokitellut ko. bändiä popiksi, mutta koska nyt kirjoitit koko tarinan yhteen heräsi minulle tällainen mielleyhtymä.

Joku älykäs ihminen voisi kertoa minulle, kuinka metalli määritellään. Nyt kun Wacken-reissukin on jo ovella, olisi mukavaa tietää olenko lainkaan menossa katsomaan ja kuuntelemaan metallibändejä vai poppia.

Ja missä Mokomaa hypetetään?

Itse aiheeseen. Minua ärsyttävät kaikki metallibändit, joista en itse pidä. En osaa sitä sen paremmin selittää. Tästä syystä luokittelenkin ne popiksi vailla sen suurempia perusteita.

Jos nyt katsotaan vaikka Mokomaa, täyttää se omasta mielestäni metallin määritelmän ihan noin äänimaailmansa, riffiensä, tyylinsä ja sanoitustensa puolesta.

No se on sun mielipiteesi. Popilta se mun mielestä kuulostaa. Mokoma musiikkina ja artistina vituttaa mua, ei mun tarvi sitä sulle perustella. Niinkun sanoin en osaa sitä paremmin perustella, siinä "ilmiössä" on vaan jotain mistä en pidä, thats it. Ehkä toimis jotenkin eri laulajalla. Ehkä.

Useimmat pakkomielteisesti raskaampaan musiikkiin suhtautuvat tuntuvat määrittelevän metallin niiden bändien mukaan, joista itse pitävät. Perusteluita ei sitten tarvitakaan.

Mun mielestä sellaset bändit ei ole metallia jotka soittavat poppia särökitaralla. Joku muu voi olla asiasta eri mieltä. Kai sinä tiedät mikä kuulostaa popilta ja mikä ei? Ilman että mun tarvii sitä sulle kertoa.

yö..Ihan käsittämätöntä kuraa.. :urjo:
Idols kura menee samaan kastiin..

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom