Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by eno
Sydämen pohjasta + ihan vitusti. Imelää mutta paskaa.
Muita herkkuja: kela,hallikainen...
Originally posted by Tomi
omg hi2u mistar timbarlake!!1 Latasin just viime viikolla Señoritan ja nyt soi Rock Your Body.
Näille olisi tosi mukavaa kuulla perustelut.Originally posted by letku
Rasmus on saatanasta :arvi:
Paljon vihaa tässä threadissa. Ymmärrän helpostikin sen, että joku voi sanoa sen-ja-sen bändin olevan perseestä, mutta harvemmin kuulee kokonaisia musiikki-GENREJÄ tuomittavan perseestä olevíksi. Mullakin on muutamia inhokkibändejä, mutta kyllä voisin väittää, että lähes jokaisesta genrestä löytyy ne helmensä. Ja moni biisi kuulostaa ihan erilaiselta esim. tanssiessa ja räppi on tästä mun mielestä mainio esimerkki. :haart:
Näille olisi tosi mukavaa kuulla perustelut.
Näille olisi tosi mukavaa kuulla perustelut.
Oletpas sinä hauska.Originally posted by letku
Koitin heittää Laurille niiden keikalla linkkuveitsen lahjaksi ja sitten se vaan karkasi lavalta, eikä puhunut mulle enään ikinä.....
:itku:
Oletpas sinä hauska.
Kyllä mua ainakii nauratti. Mutta ei toisia saa satuttaa, soo soo.Originally posted by Tomi
Oletpas sinä hauska.
Originally posted by tommih
I want to rock your bodu easy way. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!11!1!!!!!
Tää homppeli kuulu tietenkin mun listaykköseen.
Originally posted by HooEee
Kaikki tyttöbändit jotka myyvät musiikkiaan pelkällä perseen keinuttelulla ja silmien räpyttelyllä..