Inhoamasi artisti tai bändi ?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Mamba - eronneiden keski-ikäisten naisten päiväunimusiikkia.
Anssi Kela - ei sitä valitusta kestä
The Crash - I'm a girly man
Justin Timberlake - neitimäisyys ei puhuttele

Originally posted by eno
Sydämen pohjasta + ihan vitusti. Imelää mutta paskaa.
Muita herkkuja: kela,hallikainen...

Kela ja Hallikainen On Oikeesti joku Terroristien Juoni tai Vikaan menny kloonaus. ne on saatanan kätyreitä hornan viimeisestä nurkkauksesta... Ihan järkyttävää tai oikeempi sana on PELOTTAVAA! :kuvia: :wall: :wall: :wall:

omg hi2u mistar timbarlake!!1 Latasin just viime viikolla Señoritan ja nyt soi Rock Your Body. :)

jennifer lopez
britney spears
kaikki r"n"b biisit
suomipoppi ,HANURISTA kaikki:wall:

Originally posted by Tomi
omg hi2u mistar timbarlake!!1 Latasin just viime viikolla Señoritan ja nyt soi Rock Your Body. :)

You will suffer a mental breakdown soon :jahas:

Paljon vihaa tässä threadissa. Ymmärrän helpostikin sen, että joku voi sanoa sen-ja-sen bändin olevan perseestä, mutta harvemmin kuulee kokonaisia musiikki-GENREJÄ tuomittavan perseestä olevíksi. Mullakin on muutamia inhokkibändejä, mutta kyllä voisin väittää, että lähes jokaisesta genrestä löytyy ne helmensä. Ja moni biisi kuulostaa ihan erilaiselta esim. tanssiessa ja räppi on tästä mun mielestä mainio esimerkki. :haart:

Paljon vihaa tässä threadissa. Ymmärrän helpostikin sen, että joku voi sanoa sen-ja-sen bändin olevan perseestä, mutta harvemmin kuulee kokonaisia musiikki-GENREJÄ tuomittavan perseestä olevíksi. Mullakin on muutamia inhokkibändejä, mutta kyllä voisin väittää, että lähes jokaisesta genrestä löytyy ne helmensä. Ja moni biisi kuulostaa ihan erilaiselta esim. tanssiessa ja räppi on tästä mun mielestä mainio esimerkki. :haart:

Tuo on kyllä sinänsä ihan totta, että tilanne vaikuttaa siihen mitä jaksaa kuunnella. Esim se Nellyn&co Bad Boys 2 tunnari kuulosti todella mukaansatempaavalta leffassa ja baarissa, mutta radiosta saati sitten levyltä en jaksaisi sitä kuunnella. Monet kaverit kuuntelee rappia aina autossa ja kyllä se siihen tarkoitukseen sopii ihan ok, mutten kuitenkaan ihan heti menisi rap levyä itse ostsmaan. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Näille olisi tosi mukavaa kuulla perustelut. :)

Koitin heittää Laurille niiden keikalla linkkuveitsen lahjaksi ja sitten se vaan karkasi lavalta, eikä puhunut mulle enään ikinä.....

:itku:

Näille olisi tosi mukavaa kuulla perustelut. :)

Olen saanut Robbiesta käsityksen itsekeskeisenä, täynnä itseään olevana mulkkuna joka haastatteluissa on vittuillut vanhoille bändi kavereille, tätä en voi sietää enkä hyväksyä ja sen musiikki on brittiläistä Jari Sillanpäätä.

Originally posted by letku
Koitin heittää Laurille niiden keikalla linkkuveitsen lahjaksi ja sitten se vaan karkasi lavalta, eikä puhunut mulle enään ikinä.....

:itku:
Oletpas sinä hauska. :rolleyes:

Oletpas sinä hauska. :rolleyes:
Kyllä mua ainakii nauratti. Mutta ei toisia saa satuttaa, soo soo.

Heidi Kyrö ja Laura joku, oisko Voutilainen. Aina, kun jompaa kumpaa kansan suosikkia näkyy telkkarissa niin sitä kanavaa ei hetkeen katsota. Radiosta niitä voi kuulla vaan salilla mutta silloin keskitytään vaikka nenän kaivamiseen, ettei vaan vahingossa kuule niitä.

Originally posted by tommih
I want to rock your bodu easy way. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHH!11!1!!!!!

Tää homppeli kuulu tietenkin mun listaykköseen.

I don't know what I'm thinking about GRÄÄÄÄHHH!!!!!!!!yks!!!111111 PRKL

yääääXXXX!!:wall: :wall: :wall: :wall: :urjo:

PMMP, Nylon beat, Gimmel (kaikki bändit jotka kuuluvat tähän samaan wannabestar ryhmään)

Kaikki huumori bändit (sliipparit,Eläkeläiset,Jope R.)
Kaikki tyttöbändit jotka myyvät musiikkiaan pelkällä perseen keinuttelulla ja silmien räpyttelyllä..
Kaikki suomirap yhtyeet.

Originally posted by HooEee

Kaikki tyttöbändit jotka myyvät musiikkiaan pelkällä perseen keinuttelulla ja silmien räpyttelyllä..

Tuosta tulikin mieleeni Mariah Carey. Hamsterinaama, joka on ottanut elämäntehtäväkseen rintavarustuksensa tyrkyttämisen. Ja melkein jokasessa laulussa täytyy päästä vetämään korkealta ja kovaa. :curs:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom