In Flames - Sounds Of A Playground Fading

Tuola voi käydä lueskelemassa meidän toimittajan mietteitä albumiin liittyen:

http://kaaoszine.fi/flames-sounds-playground-fading/

Ei toi levy tuu Flamesille lisää faneja mun mielestä tuomaan, mutta niille jotka pitää tosta "uuden" tyylisestä Flamesista lätty on ihan kelpo kauraa. Itse oon enemmän tuota "Clayman" sukupolven Flames fania, niin itse en kyllä täysin tästä lätystä pitänyt, mutta mielipiteet kullakin aina. :)

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Ei ole enää mitkään tuhkahiilokset saatana, ollaa tulessa ! Tää levy on Colony/Clayman -tyylistä soitantaa, kaukana paskasta jota julkaisitin Claymanin jälkeen. Se juoponretku veti näitä kyllä alas. Viimeisin albumi josta pidin Flamesilta on Colony. Sitten tuli Sounds Of A Playground Fading. Loistava levy, ei mitään valittamista.

Aivan uskomaton levy. Ensimäisellä kuuntelukerralla nauroin ääneen kun kuuntelin kuinka helvetin tiukkaa settiä sieltä tulee (odotin jotaki helvetin ASOP kuraa).

Tämähän parantaa edellisestä levystä roimasti! Toinen kuuntelukerta menossa ja ihan hyvältä kuulostaa! Ainakin A New Dawn on tosi kova kipale!

Kyllä tämä on aivan mahtava parannus sense of purposesta. Aivan kuin olisi havaittavissa hiven vanhan tuotannon meiningeistä! Yllätyin todella positiiviesti tästä.

theripper, johtuu varmasti alkoholisoituneen Strömbladin lähdöstä. Strömbladhan oli heidän pääkirjoittaja joka oli vastuussa soundista ja alkoholi vei terän. Loput potkas pois ja kuuleehan tuon levyltä, että ovat parempia ilman Jesperiä. Ja selvää Colony/Clayman tyyliä albumilla.

Kyllä on taas ruotsinpojat vääntäny komean lätyn! Ekalla kuuntelukerralla eniten iski All For Me, Fear Is The Weakness, Where The Dead Ships Dwell ja A New Dawn.

E: Varsinkin Fear Is The Weakness on vitun kova!

Taattua Flamesi.. On taas mahtavat skitat :D ..I like a lot..

Loopilla soinu pari päivää ja ei kait siinä, käsittämätön! Nimikkobiisi ja Liberation iskee varsinki :)

Where The Dead Ships Dwell :D .. Vie meikäläistä !

Koko albumi vie meikää ku pässiä narussa ja Clayman viimeisin In Flamesi albumi josta pidin (sen jälkeiset ovat silkkaa sontaa).

Noin 3 kertaa tullu kuunneltua, eikä potki yhtään. Kaikki biisit kuulostaa melkein samalta,eikä yksikään jäänyt päähän ylitse muiden. Laitan tän ihan samaan kastiin ASOP:in kanssa. Toivottavasti sonispheressä ei soitettas näitä uusia veisuja montaa...:jahas:

^Arvostelut on aina arvosteluja. Hieno levy !

Imperiumin arvostelija voi imeä mun juurtuvaa. Hienoja biisejä on väsätty pitkästä aikaa, darker times: :rock:

Aivan tajuttoman hyvä levy !
Pitkästä aikaa levy jonka jokainen biisi on kuunneltava ja saa sykkeen kattoon, liberation vitun kova chill biisi, Fear is the weakness iha saatanan kova vähän raskeempi kuten Deliver us ja myöskin where the ships dwell.. Aivan jäätävää naapurikin valitti ku kellotin täysillä sitä kun töistä tänään pääsin!

Back
Ylös Bottom