In Flames - Sounds Of A Playground Fading

On kyllä jämäkkä pläjäys, mutta joissain biiseissä meinannu ideat loppua kesken esim. Darker timesin ja Enter tragedyn alut on lähes identtiset ainakin rumpujen osalta. Hyvän keikan vetivät Sonispheressä.

edit: Nii ja oon varmaan ainoa jonka mielestä Come Clarity on In Flamesin paras levy.

Vaikka itse pidän ja olen aina eniten pitänyt vanhasta 'nn flaymzzista (joksi sitä nykyään kai voisi uusimpien albumien perusteella kutsua :D) niin kyllä nuo uudetkin lätyt ihan hemmetin hyviä on, vaikka tyylisuuntaus on muuttunutkin. 94-00 ne parhaat platat on ja tulee olemaan, mutta se asia mikä niistä tekee niin uniikkeja ja loistavia, on juuri se että tyyli on muuttunut joka albumilla. En mäkään jaksaisi kuunnella flamesin uusia levyjä jos ne ois samaa mitä se oli Lunar Strain ja Jester Race albumeilla + Subterranean EP:llä, jotka omia lemppareita koko musiikkimailmasta ovatkin.

(Dead Eternity & Everdying <3)

Tuolla verrattiin claymaniin näitä uusia levyjä, niin omasta mielestä ne olisivat olleet oikeasti paskoja jos oltaisiin tehty samalla tavalla kuin aikaisemmat.
Joka albumi kun tehdään helvetin hyvin niin turha sitä samaa sahausta on jatkaa seuraavalla, vaan kokeillaan jotain uutta ja laajennetaan kuuntelijapiiriä.

Where The Dead Ships Dwell inlmestyy digitaalisena singlenä 15.11.

01. Where The Dead Ships Dwell
02. Where The Dead Ships Dwell (Casper Remix)
03. Where The Dead Ships Dwell (The Qemists Remix)
04. Where The Dead Ships Dwell (Kristof Bathory - Dawn of Ashes Remix) (iTunes-exclusive track)

inflamesdead.webp

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
The attic ja Jesters door ainoat levyn heikot biisit. Toki jotenkin pidän näistäkin, mutta eivät vaan sovi kokonaisuuteen. Jokatapauksessa hiton hyvä levy...Helsingin keikkaa odotellessa..

^Erittäin hyvin sanottu.

Tervetuloa discoon:

No olihan siellä sitä dubsteppiäkin. Ensimmäisen kohdalla ajattelin, että mitä ihmettä, missä dubbi, mutta siellähän sitä. Ja jokainen noista kuulosti aivan hirveältä paskalta.

Olis ny ees pyytäny vaikka Pendulumin hoopot paikalle väsään vähän tyylikkäämmän version eikä mitään umpi paskaa kasari remixiä...

Back
Ylös Bottom