In Flames - A Sense Of Purpose

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Sainpas viimeinkin raahattua ahterini levykauppaan ja hankittua ko levyn. Eikä mielestäni mikään hullumpi levy. Melodiat ovat hallussa niin kuin In Flamesilla yleensäkin. Ehkä toivoin hieman tiukempaa otetta, mutta ihan tyytyväinen olen. Ehkä asiaan auttoi, että en odottanutkaan mitään uutta Jester Racea.

Hiukan ensimmäisen viikon listatilastoja:

Ruotsi: #1
Suomi: #3
Saksa: #6
Itävalta: #6
Kanada: #7
Japani: #14

Onhan tuo erilaista kun vertaa vaikka The Jester Raceen, joka on imo paras levy.
Anderaksen vokalisointi kuulostaa kyllä hyvältä niinkuin aina. Mutta levy on aika tasapaksu. Mitään niskan nyrjäyttäjää tyyliin Colony tai Episode 666 ei löydy.

Ai hitto.Onneksi on vielä olemassa bändejä jotka osaa vähintään pitää oman vanhan tasonsa:rock:Kyllä on aina ilo ottaa vastaan flamesien uusia plättyjä.moni sanoo tätä vanhan jauhamiseksi mutta minkä ihmeen takia pitäisi lähteä sotkemaan pirun hyvää kaavaa.tämä levy on :rock::rock:Joo ehkä aika perus flamesia mutta hei,siitähän me pojat tykätään!!

A Sense Of Purpose ei meinannut itelläkään aluksi avautua yhtään, mutta nyt yli 10 kuuntelukerran jälkeen kuulostaa jo helvetisti paremmalta.

Silti itse kitaran soittajana hieman kaipaa vielä niitä Flamesin alkuaikojen biiseissä olleita helvetin hienoja kitaramelodioita. Vaikka löytyy tältä uusimmaltakin hienoja juttuja.

nyt kun on tullut itsekkin kuunneltua tuo uutukainen useampaan otteeseen niin täytyypi sanoa että helvetin hyvältähän tuo loppujen lopuksi kuulostaa vaikka
ensivaikutelmat oli sitä luokkaa että, meinas jäädä levy kokonaan hommaamatta. Kyllä tämä edelliset 3 levya hakkaa omasta mielestäni

Nyt on tullut kuunneltua levyä enemmänkin ja paranee koko ajan. Ehkä ei mitään tajuntaa räjäyttäviä kappaleita, mutta sitä vastoin on vaikea löytää huonoa kappaletta. Tasaisen hyvä!

Nyt on levyä rassattu niin monta kertaa joten uskaltanen väittää että levy on parasta In Flames:iä miesmuistiin. No, IF ei ole koskaan huonoa levyä tehnyt muutenkaan. Tällä levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä, ja kokonaisuus toimii. Yleisfiilis on mukavan rento, ja riffit jälleen kerran ilmiömäisiä. Levy vaati ehkä vähän enemmän kuuntelua, mutta parani kokoajan eikä tylsäksi ole käynyt vieläkään. Ne jotka diggaa vain vanhemmasta materiaalista voi kuunnella Jester Racea elämänsä loppuun, mä odottelen innolla taas uutta levyä. Sitä odotellessa katsastetaan Fleimareitten livekunto 2 viikon päästä Nummirokissa.

Haha, juuri niin.
Ensin levy tuomitaan paskaksi ja sitten se on loistava.
Jos joku biisi kolahtaa heti kun sen ekaa kertaa kuulee ei se kestä juuri kuuntelua mutta kun biiseihin pääsee itse sisälle niin sitä jaksaa soittaa aina vain:thumbs:

Nyt on levyä rassattu niin monta kertaa joten uskaltanen väittää että levy on parasta In Flames:iä miesmuistiin. No, IF ei ole koskaan huonoa levyä tehnyt muutenkaan. Tällä levyllä ei ole yhtään huonoa biisiä, ja kokonaisuus toimii. Yleisfiilis on mukavan rento, ja riffit jälleen kerran ilmiömäisiä. Levy vaati ehkä vähän enemmän kuuntelua, mutta parani kokoajan eikä tylsäksi ole käynyt vieläkään. Ne jotka diggaa vain vanhemmasta materiaalista voi kuunnella Jester Racea elämänsä loppuun, mä odottelen innolla taas uutta levyä. Sitä odotellessa katsastetaan Fleimareitten livekunto 2 viikon päästä Nummirokissa.

Nyt puhutaan asiaa. Tosiaan levy kestää aueta kunnolla, mutta kymmenen kuuntelukerran jälkeen kokonaisuutena pitää alkaa nopeaan nostamaan top kymppiin. Aivan helvetin kova lätty kaikin puolin. Paljon raskaampaa tulee kuunneltua ja koskaan ei ole muuta kuin metallia tullut kuunneltua. Itsekkin on tullut muristua, mutta laulaja keulakuvana on tässä paikallaan. Flamesi on kuitenkin todella omalaatuista metallin saralla. Varsinkin tämä uusin tuotos.

Kiitos tästä, tupla-annostus nautittu.

ja ettei mee offtopiciks viel enemmän kommentti uudesta levystä:

Silkkaa paskaa.

Ei ihan täyttä paskaa! Löytyy paskan seasta kolme ihan ok biisiä! :urjo:

Mitäs kaikkia huonoja levyjä In Flames on sitten tehnyt? Entä mitkä ovat niitä parempia vai ovatko mitkään?

Mielestäni Whoracle, The Jester Race (tiettyyn mielentilaan) ja Colony on bändin parhaat albumit.
Clayman(2000) oli vielä kova lätty mutta sen jälkeen... ei hyvä :(

Itse pidän sekä alkupään, että loppupään tuotannosta. Tosin vaan hieman eri syistä. Molemmissa omat hyvät puolensa. Ainoa hieman heikompi on Soundtrack to Your Escape, mutta löydän kyllä hyvääkin tuosta levystä. En siis aivan huonoksi tuotakaan levyä arvostele. Aika vähän tuota on tullut kyllä kuunneltua kun vertaa muihin levyihin.

Alias video on kuvattu.

2761710815_1ec66f85a7.jpg

Back
Ylös Bottom