In Flames - A Sense Of Purpose

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pro-Pain
  • Aloitettu Aloitettu
Musta vähän tuntuu, että nää ketkä dikkailee tästä uusimmasta (ja come claritystä) ei oo edes kuullut vanhimpaa in flamesia..Vaan tutustunut uusimpaan Flamesiin vaan..

Niin ja IMO parhaat biisit löytyy ekalta levyltä (Behind Space ja Lunar Strain).

Olen kuunnellut Lunar Strain sen julkaisuvuodesta alkaen 1994. Se kolahti silloin, niin myös toimii tämä uus levy tänä päivänä. Musiikki on muuttunut vuosien saatossa, mutta ei se ole huonontunut.

Tai sitten sun musiikkimaku on muuttunut ajan saatossa;)..Nimittäin ei se joka bändillä se musiikki ole aikojen saatossa muuttunut niin radikaalisti kun flamesilla..

Niin ja ite dikkailen juurikin 90-luvun melodethista paljon enemmän, kuin nykyajan sellaisista (toki nykyajankin menee, mutta ei ole sellasta fiilistä niissä)..

Oikeastaan alusta asti Flamesia kuunnelleena kyllä pidin itse asiassa melko paljonkin Come Claritystä. Ainoa heikko levy heiltä on stye.

Uudella levyllä puolet biiseistä on täyttä paskaa, mut loput ihan törkeen kovia! :hyvä::dance:

yhdyn MadeMeDIt:in mielipiteeseen Flamesi on rockannu aina ja ikuisesti :rock:vaikka tyyli onki muuttunu tähän mennessä ainut paska levy on soundtrack to your escape jolla ainut kohtu hyvä piisi on The Quiet Place
In Flames we trust:worship::rock:

senssi paranee joka kuulemalta.ihan hyvä vaan,nimittäin ensimmäisellä kuuntelukerralla petyin ihan saatanasti.ainoastaan disconnected kuulosti silloin hyvältä,mutta pikkuhiljaa alkaa toimimaan.kun reroute ja clarity avautu heti.soundtrackki ei oo avautunu vieläkään

e:ja claymanista asti kuunnellut :) vanhemmatkin kuunneltu tarkoin toki

Itelle kyllä tuo STYE on avautunu helposti. Etenkin biisit My Sweet Shadow ja Evil In A Closet yhet Flamesin parhaista.

Tämä uus levy tosiaan parantunu joka kerta ku pyöriny soittimessa. The Chosen Pessimist ainut biisi mikä pittää hypätä yli, aivan surkea.

Musta vähän tuntuu, että nää ketkä dikkailee tästä uusimmasta (ja come claritystä) ei oo edes kuullut vanhimpaa in flamesia..Vaan tutustunut uusimpaan Flamesiin vaan..

Niin ja IMO parhaat biisit löytyy ekalta levyltä (Behind Space ja Lunar Strain).

Älä?!?! Entäs se kuuluisa eka demo? Mä olen seurannut bändiä kymmenisen vuotta enkä ole vieläkään noin true! Ehkä mä joskus sitten...

A Sense Of Purpose albumista ilmestyy spherical labyrinth box set edition.

Strictly limited to 1500 wicked boxsets: the new IN FLAMES assault comes with a wooden spherical labyrinth (size 280 x 232 x 78 mm, outer wall 15 mm higher) incl. metal ball with the IN FLAMES logo and the album incl. the bonus DVD! Of course with a numbered certificate of authenticity.

thumb.php

Kuva: www.nuclearblast.de

Ja mä kun luulin että tuo edellinen ois jo ollut liikaa, mutta ei.. Huhhuh mitä hommaa. Mitähän seuraavaksi, puhallettavia bändin jäseniä, hammastikkuja ja polkupyöriä?

eikös hanoi rocksillakin ole rullalauta?

Mitä sitten jos bändi tai sen ympärillä oleva markkinointikoneisto tarjoaa ko. tuotteita?
Olisi ihan helvetin tyhmää olla ottamatta rahoja pois.

Aluksi kyseinen levy oli suuri pettymys, mutta kun sitä hetken aikaa soitti niin biisit ovat ruvenneet kuullostamaan ihan hyviltä/kuunneltavilta. Come Clarityn jäljiltä itse ainakin odottelin paljonkin raskaampaa lättyä kuin mitä tämä A Sense Of Purpose on.

Levyn parhaimpia biisejä ovat Alias, Drenched in fear ja jostain kumman syystä The chosen pessimist iskee minuun aika hyvin, varsinkin sen loppuosa on todella hyvää Flamesia.
:4:

TOSI kovia biisejä levyllä! Ekat biisit jotka tuli tilt, eraser ja abnegation oli kaikki hyviä. Nyt levyä vähän kuunnellu on pakko listata parhaat. Delight and angers, yks parhaita koskaan. Im the highway on hyvä. the chosen pessimist on hito hyvä kans. lisää tulee kunhan saan kuunneltua lisää.

Outoa kyllä ekan kuuntelun jälkeen olin melkolailla pettynyt tähän uuteen tuotokseen, mutta niinkuin kaikilla muillakin näyttää käyneen, alkaa levy pikkuhiljaa potkimaan palleille oikein urakalla. Eipä siellä paljoa huonoja biisejä ollut tälläkään kertaa.:rock:

Condemned tällä hetkellä paras uudelta lätyltä! :rock:

Back
Ylös Bottom