Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miks ees antaa niitä pahvilätkiä?Se nyt on yks paskanhaile onko 20sentin pahviläpyskät vai 2euron mitalit
Joo todellakin mutta meinaankin että antakaa nyt kunnon mitalit tai älkää antako mitään.Se nyt on yks paskanhaile onko 20sentin pahviläpyskät vai 2euron mitalit
Paikan päältä saatujen kuvien ja videoiden perusteella ihan hyvin on väkeä. Päädyt tyhjät mutta sivukatsomot ja kohtalaisen hyvin täytetty. Eiköhän tolla määrällä + striimi about nollatulokseen pääse.Onko jengiä miten paikalla? Entä striimi? Kehtaako joku laittaa tänne tulokset sitä mukaan kun matseja päättyy?
Tähän täytyy kyllä sanoa että harmittaa ihan vietävästi. En yleensä "kiinny" ottelijoihin mutta Nicon podcastia aktiivisesti kuluttavana oon tykännyt hänestä persoonana ja todella hienosti itsensä esittikin jos ottelusuoritusta ei lasketa. Tosi kovalla energialla sisään ja hyvällä urheiluhengellä ulos.Ramiro tyrmäsi Lingmanin alle minuutissa.
Vau. Lingmanni oli ihan taju kankaalla.Oksa tiputti Lingmanin ensimmäisillä sekunneilla ja takoi matossa voiton.
Tätä en odottanut.
No ei ollut lähelläkään. Melkoinen asiantuntija siellä. Pitäisikö pitää suu supussa jatkossa?Jos Hakala ei putoa ekassa erässä, niin olen erittäin yllättynyt.
Hakala oli tästä itsekin presseissä puhunut että ysärillä ihan alunperin aloittanut potkiksella ja pystyottelukin häneltä sujuu. En itse ainakaan tästä hirveästi yllättynyt.Yllättävän hyvin Hakala ottelee. Ei ole mikään säkki... nenä on auki Pitkkikankaalla. 10-9 eka erä Hakalalle
No se on sitten eri asia onko nämä ylipäätään tarpeellisiaMiks ees antaa niitä pahvilätkiä?
Ei missään kv organisaatioissakaaan jaeta matseissa muistomerkkejä.