Vladdu taitaa tästä kaksikosta olla se parempi painija.Luulen että Thanveera yllättää ja lähtee painimaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vladdu taitaa tästä kaksikosta olla se parempi painija.Luulen että Thanveera yllättää ja lähtee painimaan.
Oliko tiukka matsi?Luulisi että tällä hinnalla saisi eräkellon ruutuun, mutta eipä ole tässä matsissa näkynyt.
Brassi on yllättävän hyvä, mutta vähän alkoi väsyä. Kyllä Ruoska tämän hoitaa matossa.
Oli kyllä tiukka matsi. Mielestäni brassi voitti ekan 10-8 ja Miro kaksi muuta 10-9 eli itse olisin tuominnut tasuriksi.Oliko tiukka matsi?
Veikö brassi Miroa pystyssä?Oli kyllä tiukka matsi. Mielestäni brassi voitti ekan 10-8 ja Miro kaksi muuta 10-9 eli itse olisin tuominnut tasuriksi.
Veikö brassi Miroa pystyssä?
Onko jengiä miten paikalla? Entä striimi? Kehtaako joku laittaa tänne tulokset sitä mukaan kun matseja päättyy?
Striimi on mielestäni muuten hyvä mutta selostus puhuu kehäkuulutuksen päälle vähän väliä, ja kehähaastatteluissa ei meinaa aina äänet kuulua.Onko jengiä miten paikalla? Entä striimi? Kehtaako joku laittaa tänne tulokset sitä mukaan kun matseja päättyy?
Striimi on erinomainen. Sekä laadullisesti että selostus. Halli on puolityhjä.Onko jengiä miten paikalla? Entä striimi? Kehtaako joku laittaa tänne tulokset sitä mukaan kun matseja päättyy?
Striimi on toiminut siinä mielessä täydellisesti, että ei ole pätkinyt kertaakaan. Sisääntulojen ja haastattelujen äänien kanssa on ollut vähän tekemistä. Yhdestä matsista puuttui kokonaan eräkello ja grafiikat. Mutta siis kokonaisuutena ei suurempaa valittamista.Onko jengiä miten paikalla? Entä striimi? Kehtaako joku laittaa tänne tulokset sitä mukaan kun matseja päättyy?
Se nyt on yks paskanhaile onko 20sentin pahviläpyskät vai 2euron mitalitJoka matsin lopussa tulee kyllä pieni myötähäpeä noista pahvimitaleista.