imitoi haluaamaasi julkkista...

Ikä
40
tuli mieleen tosta imitoi haluamaasi pakkotoiston jäsentä threadistä et olis hauska kuulla samoja imitointeja julkkiksista:D
jospa mä sit vaikka alottaisin...
masa pakkiksessa...

MATTI&MERVI:rekisteröidyttiin nyt sit pakkikseen tälläsellä meidän kimppanimellä kun meinas tulla taas puukkotappelu ton mervin kanssa kun käyttäjä nimistä kinattiin.onneks mä oon sen verran rentö jäbä et puukkoa en hakenu vaan meijän luksuskämpän pöytälaatikosta(sairaalaanhan se mervi taas joutu kun ihan vahingossa löin sitä juuri tyhjäämälläni viskipullolla päähän).riitahan alko siitä kun mervi halus et mentäs sen nimellä (roinamervi) ja mä halusin tulla omalla nimelläni (voimamasanatu)!
oon kovasti harkinnut tota treenauksen alottelemista ja olisko kellään mitään vinkkejä miten saisin voimaa ja paljon??jos laitan mehua ja keksejä likaseen tennissukkaan ja nielaisen sen niin nostanko 200 maasta???oon roinannu jo aika kauan vaikka en oo salilla ikinä käynykkään(penkistä nousee 65,pistäkää paremmaksi)
mä vedän sellasia pilleeitä jotka on vihreitä ja ne on multivitapurkis,tietääks kukaa mitä ne on??mervi sanoo et ne on multivitaa mut mun välittäjä sano et ne on tuotu mexikosta jostain "apteekista".tosi siistii tääl pakkikses,tääl on aku a ja kaikki muutkin.tosi nastaa ku pääsee kirjottelee kaikista mun huolista...aatelin alottaa uuden threadin siitä et kui moni äänestää mua eduskuntaan,oon vakavasti harkinnu kansanedustajan paikkaa.tietääks kukaa millai pääsee eduskuntaa muuta ku sillä et mennää johonki koppii ja kirjotetaa nimi??kai täält sit kaikki menee sellasee pienee puukoppiin ja kirjottaa oikee isolla et matti nykänen??
täytyy lähtee kattoo sitä mervii sairaallaan jos se vaiks olis nyt sit lopullisesti kuollu.vois viedä kukkia mukana ihan varmuuden vuoks.tietääks kukaa missä myydän kukkia,mitä maksaa ja mitä kannattais ostaa??mul ei oo ku 15e rahaa ni pitäis jäädä vielä six-päkkiin raha...
kiitoksii kaikille jotka lukee tän mun viestin..toivottavasti pääsen useamminkin tulemaan tänne pakkikseen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuiskun Antti:
Moroikkelis vaan. Mä tulin tänne pakkixelle niinku kysyy neuvoo ku miul pitäs saaha vatsalihakset näkyvii sillee ihanasti, söpösti. Pitäiskö tää kyssäri laittaa sillee tonne punttimimmien puolelle ku mie en oo ihan varma... Mä oon vähän tämmönen ja semmonen..:nolo: Mulla on kyllä miehen sukupuolielimet housunlahkeessa vaan emmie tiiä kenen ne on? Haluuttexte kuulla ja nähdä kun mä laulan ja tanssin yhtäaikaa.. ihan pakkosiis..

O_virta (pienessä sivuosassa): Helevettiin sieltä kekkuloimasta! Pöllimettään pitäs tuommoset pistää! Saatana!

Mika Häkkinen: The treeni wos kuut pat in pakkotoisto.com foorumi you know jag höörd thing called jalkakyykky, deathlift in english you know. David have also a very good treeni mutta in the last sarja I lift one repiti... repsils... toiston moore than David.

Maiköl give me a very hard resistance... (selaa sanakirjaa) I mean opposition along the treeni. It's was very sad when Montoya have his "roidrage" -episode and crashed the jalkaprässi just when Rubens were about to use it.

Originally posted by Dragon
Mika Häkkinen: The treeni wos kuut pat in pakkotoisto.com foorumi you know jag höörd thing called jalkakyykky, deathlift in english you know. David have also a very good treeni mutta in the last sarja I lift one repiti... repsils... toiston moore than David.

Maiköl give me a very hard resistance... (selaa sanakirjaa) I mean opposition along the treeni. It's was very sad when Montoya have his "roidrage" -episode and crashed the jalkaprässi just when Rubens were about to use it.

Hahaa :lol2: ...

Kimi Räikkönen kaakattavalla äänellään:
Kaikki voi tiivistää kahteen sanaan :"..emmä tiä..."
tai sit tyyliin
"... no en mä tiä. Kai se meni ihan hyvin... Kattoo nyt sitten miten kisassa käy...."

Ja toimittajat hyppivät tasajalkaa...

P.S. Jumankekka jos Kimistä oikeesti tulee joskus mestari. Media on varmaan tosi innoissaan sillon. Saadaa _tosi_puhelias_ mestari, jonka puheesta selvän saaminen jo sinänsä on suoritus.

Lisää formulaa

Mikasalo1:Joo siis olisin mä vetäny sen 300kiloa maasta, mutta se japanilaisvalmisteinen tanko oli magneettinen ja imi kohti maan keskipistettä lisäten vastusta niin ei noussu ja sitten mulla oli kummastakin kädestä peukalo murtunu niin piti roikottaa etusormen ja keskisormen varassa.

AkurashiMojoto : What do you complain about the barbell which was made in our lifting-team factory! You are ..This close getting fired.

Mikasalo1 : Teidän tangot on sieltä ja syvältä vois vaihtaa tiimiä ettei tarttisi kattella teidän japsien tankoja. Eilenkin olisi noussut 250kiloa penkistä mutta teidän valmistamasta penkistä meni kaksi jalkaa poikki ja jouduin tasapainoilemaan kahden jalan varassa, kun samalla kyyhkysparvi laskeutui tangon päälle ja alkoi paskantamaan naamalle:curs:

AkurashiMojoto : That does it you are fired from our team you finnish disgrateful son of a bitch!

Mikasalo1 : No soronnoo aloha vaan sullekkin. Kyllä mä saan paikan jostain amerikkalaisesta luolamies voimanosto joukkueesta*raybanit silmille* turha yrittää rukoilla takaisin. Ei ollu mun vika jos ei rauta nouse se on teidän paskatangot.

Tarja Halonen: on ihmisarvoa ja yleistä tasa-arvoisuutta loukkaavaa, mikäli emme tutki pohjamutia myöten Suomen sodanaikana tehtyjä rikoksia, joissa erästä ulkovaltaa nöyristellen (Saksa) lähetimme muutamia ihmisiä ulkomaan vankilaan.

Mutta 70-luvun Stasiin liittyvät asiakirjat kannattaa jättää penkomatta, jottei kenenkään mieltä pahoitettaisi vanhoista asioista, joita ei voi enää korjata. (Lue: jottei toveriveljien ja -sisarten näpit palaisi.)

Originally posted by o_virta
Tuiskun Antti:
Moroikkelis vaan. Mä tulin tänne pakkixelle niinku kysyy neuvoo ku miul pitäs saaha vatsalihakset näkyvii sillee ihanasti, söpösti. Pitäiskö tää kyssäri laittaa sillee tonne punttimimmien puolelle ku mie en oo ihan varma... Mä oon vähän tämmönen ja semmonen..:nolo: Mulla on kyllä miehen sukupuolielimet housunlahkeessa vaan emmie tiiä kenen ne on? Haluuttexte kuulla ja nähdä kun mä laulan ja tanssin yhtäaikaa.. ihan pakkosiis..

Marco B:
Nami Nami ANTSA! Hikkelis Kikkelis pusi pusi!!! Sellanen ihana jumppapallo katos selän alle ja siihen silleen ihanasti selälleen nami nami!!! Ja siinä bum bum pumppaat silleen fantsusti! Oi ja sulla on NIIN ihana ääni että voit laulaa siinä samalla! Nam Nam humtsbumts... Ja tanssiminen on kanssa niin fantsua mahalle! Oi tanssitaan KAIKKi bumtsbumts hikkelis kikkelis!!!

Originally posted by rammuth
Heikki Hela,
"Ei noilla roinilla vielä kuuhun mennä"

Heikki Silvennoinen,
"Haista sinä mursu paska" :D

jani wickholm:mun mielestä tuo antti lunasti itselleen ääniä noilta pikkutytöiltä,ja se saatanan murre...*prkl* mä paheksun anttia koska kun hän putosi idolssista niin hän testamenttasi söpön äänensä ja peppunsa hannalle.hän manipuloi suomen nuorison äänestämään hannaa idols finaalissa.mielestäni olin kyllä paras laulaja,kuulunhan sentään suomalaiseen elvis fan clubiin.
mä oon kyllä tosi pettynyt siitä että mun vaatteeni ja ulkoinen olemukseni muokattiin kun pääsin idolssissa jatkoon.siis se mun roccabilly,70's,dingo look oli aivan mahtava...jos oisin saanu ne kledjut pitää ni oisin varmasti kalastanut enemmän ääniä ku hanna pakar(a)inen...onneks mulla valmistu toi levysoppari mun ja bmg:n välillä.nyt voin vetää kunnon rock'n rollia studiossa ja läpsytellä mun juoppoposkia....

andy mcCoy:shiis hitä vhittuu...mulla oli kakhs kiloo pyykinpeshuainetta tuol puun alla kun lähdin käymään tofs paikallifes baaris nauttimas neftemäifen aamupalan...joku pölli mun pyykinpefuaineet.vittu mä meen raveihin...
angeliga mitä vhittuu,mikf tääl raveis on noin paljon tollafii koirii??
angeliga:no koska ne olla sokeiden opaskoira
andy:täh..mhitä fä felität??mhitä vhittuu shokeet thekee raveis???

Heh, siin on aikas hassu kuva, aiheeseen liittyen:lol2:

Liitteet

• paavovsanneli.jpg
    paavovsanneli.jpg
    50,9 KB · Katsottu: 348
Ozzy:
Who the fuck has crapped in my shoes!?!? Jack, is this your crap?!....SHARON!!!!! I'm going fucking nuts...everyones's just shitting everywhere......SHARON!!!!! Oh fuck, this fuck is so fucking fuck!!!!.....SHARON!!!!!! I Can't get up in the morning anymore...there's so much fucking crap in the house........SHARON!!!! JACK!!!!! KELLY!!!!!! FUCK!!!!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom