Iltatreeni ja hiilarit

Ikä
43
Treenaan iltaisin n. klo 18-19 maissa, riippuen työpäivän pituudesta ja otan treenin jälkeen hiilareita 32.25g ja protskua tulee 31,5 grammaa.

Kannattaako vielä syödä hiilaripitoista ruokaa illalla, kun olen dietillä, vai riittääkö palautusjuomassa olevat hiilarit?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaa a.. paha sanoa. Itse treenaan myös todella myöhään, joskus jopa klo.21.00 alottelen ja voi loppua vasta päälle 22.00... Ja on tullut myös mietittyä tätä samaa hommaa näitten hiilareiden kanssa. Itse vetelen palkkarissa hiilarit, mutta koitan välttää sitte muut hiilarit ennen nukkkumaan menoa.. Ja olen myös itse vähän tässä painoa tiputtelemassa, ja ruokailut ovat muuten kyllä hanskassa, mutta tuntuu vaan että fläsät ei tahdo olla lähteäkseen. Ja nyt olen miettinyt että jos alottaisi reenit vaikka vähän aikaisemmin jos tuo vaikka auttaisi

No, jos dieetillä on niin silloinhan noista hiilihydraateista on karsittava ei sille mitään voi. Kuitenkin suunnittelisin itse tuon päivän ruokailut siten, että jos treeni on myöhään niin silloin palautumisjuoma prot./hiilihydr. ja ruokaan paljon proteiinia ja vähän myös hiilihydraatteja.

Jos ei ole dieetillä ja treenaa myöhään tuossa hiilihydraattien rajoittamiseessa ei ole mielestäni mitään järkeä, koska silloin ei tuosta harjoittelusta voi yksinkertaisesti palautua hyvin ja aamulla saattaa olo olla hirveä.

kotka sanoi:
No, jos dieetillä on niin silloinhan noista hiilihydraateista on karsittava ei sille mitään voi. Kuitenkin suunnittelisin itse tuon päivän ruokailut siten, että jos treeni on myöhään niin silloin palautumisjuoma prot./hiilihydr. ja ruokaan paljon proteiinia ja vähän myös hiilihydraatteja.

Jos ei ole dieetillä ja treenaa myöhään tuossa hiilihydraattien rajoittamiseessa ei ole mielestäni mitään järkeä, koska silloin ei tuosta harjoittelusta voi yksinkertaisesti palautua hyvin ja aamulla saattaa olo olla hirveä.

Totta. Syön hiilihydraatit päivällä koska sillon niitä tarvitsee aika paljon töidenkin takia, mutta sit taas lounaalla aloitan lisäämään proteiinia ja vähentämään hiilareita ja illalla ei hiilareita ollenkaan.

Mun mielestä ei tarvita palkkarin lisäksi hiilareita, etenkään dieetillä. Palautusjuoman hiilarit täyttää glykogeenitasot melko hyvin. Reiluhko annos hitaasti imeytyvää proteiinia ja rasvaa ennen nukkumaanmenoa (esim. pari kananmunaa+kaseiinia tms.).

Tästä on ainakin 2 threadiä jo olemassa... Jos ketjun aloittaja ei tästä ketjusta saanut vastausta kysymykseensä, niin etsippä ne... Näistä kahdesta aikaisemmasta toinen on minun aloittamani, siksi siis tiedän... Tämä ei ollut vittuilua eikä pätemistä, vaan vinkki..

Ite reenailen myös monesti 19-22 aikoihin.
ja vedän kyllä sen 1dl maltoa ja 1dl heraa reenin jälkeen + pieni iltapala. :) .
eipä tuosta nyt oo vielä ainakaan mitään haittavaikutuksia ole paljon ilmennyt :kippis1:

itse treenaan usein joskus viiden aikaan. palkkarina toimii pelkkä hera, mutta kotiintullessa syön aterian jossa on jonkinverran hiilareita, ja ne otan lähinnä rehuista (esim pari kanan rintafilettä ja höyrykeitettyjä porkkanoita tai parsakaalia)

sikamies sanoi:
itse treenaan usein joskus viiden aikaan. palkkarina toimii pelkkä hera, mutta kotiintullessa syön aterian jossa on jonkinverran hiilareita, ja ne otan lähinnä rehuista (esim pari kanan rintafilettä ja höyrykeitettyjä porkkanoita tai parsakaalia)
Koska treenaat jo alkuillasta niin mikset syö enempää hiilaria treenin jälkeen??
Tolla sun systeemillä palautuminen treenistä on hidasta, koska et saa täytettyä maksan etkä lihasten glykogeenivarastoja.
Perusteltua toi voi olla vain siinä tapauksessa, että omaa Saimaannorpan rasvaprosentin!!! :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom