Iltapala?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SuBi
  • Aloitettu Aloitettu
Eli siis, että mitä te syötte iltapalaksi?
Itellä on vähän semmonen ongelma että illalla ei jaksa ruokaa oikeen vääntää. Normaalisti se on leipää, maitoa ja joku rahkajuttu, mutta silti on kokoajan nälkä!!!
Eli siis kertokaa mulle mitä mie syön iltapalaksi että lähtee tuo näläkä helevettiin! :haart: :david:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Syö pitkin päivää silleen, ettei oo nälkä. Iltapalaa edeltävälle safkalle enemmän pöperöä? Mulla iltapala on just joku rahkapurkki tai protskudrinkki + öljyt ja ehkä joku ruisleipä. Yleensä toi edeltävä safka on sen verta täyttävä, ettei iltapalaks tartte muuta kun ton protskusatsin.

Mulla yleensä iltapalana protskudrinkki, hieman rypsäriä (~10g) ja ~100g maapähkinöitä, hyvin pysyy nälkä kurissa ja pähkinät ovat mukavaa naposteltavaa telkkaria katsellessa.

Ravintoarvot ~750kcal/pr 53/hh 12/r 55

Protskudrinkki ja 30-50 ml rypsäriä.

Originally posted by Jeesus19
rypsäriä 70-100ml.

100ml rypsäriä sisältää 900 kcal eli aikamoisen energia pommin meinaisit vetää iltaa vasten puhtaasta rasvasta. Itse suosittelisin mielummin pitkiä hiilareita kuin noin paljoa rasvaa. Pelkästään tuosta määrästä öljyä saa n. kolmasosan keskivertomiehen energiamäärästä.

viilausta:
siis 100g rypsäriä sisältää 900Kcal. 100ml on "vain" 90g eli 810Kcal :)
Itse otan 30ml iltarahkan yhteydessä.

Originally posted by Jyväbroileri
100ml rypsäriä sisältää 900 kcal eli aikamoisen energia pommin meinaisit vetää iltaa vasten puhtaasta rasvasta. Itse suosittelisin mielummin pitkiä hiilareita kuin noin paljoa rasvaa. Pelkästään tuosta määrästä öljyä saa n. kolmasosan keskivertomiehen energiamäärästä.
1.tiedän kuinka paljon rypsärissä on kaloreita
2.en tarvitse suositteluja
3.en ole keskivertomies

Minä syön iltapalaksi aina joko soijaproteiinia ~20g + rypsiöljyä 1-2RKL (olikos se nyt 15ml yks rkl, ainakin 7g se painaa) tai useimmiten purkki rahkaa +funlightia ja rypsäriä pari ruokalusikkaa päälle. Sitten vitamiinitabut ym. vielä perään, ja strathit.

Tuli tässä nopeasti mieleen kysyä, että kuinkas suuri olisi se ideaali nauttimattomuus-aika ? Jostain kattonu, että monilla olisi jopa 4h (?)... Kuinka paha ihminen olen, kun nyt vetäsin epähuomiossa puoli tuntia sitten, ja nyt olen menossa nukkumaan?

Viime aikoina tullut paistettua munakas,
5 munaa, yleensä pari keltuaista menee rosariin
n. 150g kinkkua
juustoa sopivasti,
paaaaljooon valkosipulia

mausteita (chili,paprika tms..)
joskus ketsuppia (en käytä minkään muun ruuan kanssa)

An771 sanoi:
Tuli tässä nopeasti mieleen kysyä, että kuinkas suuri olisi se ideaali nauttimattomuus-aika ? Jostain kattonu, että monilla olisi jopa 4h (?)... Kuinka paha ihminen olen, kun nyt vetäsin epähuomiossa puoli tuntia sitten, ja nyt olen menossa nukkumaan?

Riippuu aika pitkälti varmaan siitä mitä syö. ;)

Itte ainaki yritän välttää hiilareita ennen nukkumaan menoa, protskuja ja rasvaa tankkailen..

Raejuustoa ja tonnikalaa ihan nälän/dieetin mukaan+loraus thousand island salaattikastiketta...nam! kivasti protskua, sopivasti rasvaa eikä käytännössä yhtään hiilaria yötä vasten lihottamaan.

Noin 5 kananmunaa, pellavansiemen-, auringonkukka-, vehnänalkio-, rypsiöljyjä maustettuna clarinolöljyllä. Sitten vähän raejuustoa tahi rahkaa.
Tonnikalaa toisinaan.

Raejuust, tonnikala, kananmunat, prtotskudrinkin ja rypsäriä, näistä se usemimmiten muodostuu...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom