Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Millainen iltapalan pitäisi olla, jos ehtii treenaamaan jonain päivänä vasta myöhään illalla? Tarkoitan siis, että palautusjuoman jälkeinen ateria on samalla päivän viimeinen. Kiitos etukäteen!
Katos kun minulla on vähän semmonen tilanne että joudun mennä suoraan töistä treeneihin niin en ehdi syödä päivällistä ellen sitten mee johonkin ravintolaan.
Eli vois syödä vaikka se päivällinen treenin jälkeenkö?
esim näin:
7:00 Aamiainen
9:00 Välipala
11:00 Lounas
13:30 Välipala
16:00 Välipala
18:00 Pre-workout shake
19:30 Post-workout shake
20:30 ja tähän se niin sanotusti Päivällinen
23:00 Ilta pala
Miten se tämmönen ois?
Mites semmonen kun kaikki kuitenkin varottelee syömästä hiilareita illalla ennen nukkumaan menoa. Jos jotain riisiäkin vetää 100g ja painuu pehkuihin niin eihän se ihan ihanne tilanne ole, vai?
Mä syön nykyään isoimman aterian päivässä klo 21-24. Eikä oo tullu sen enempää läskiä ku ennenkään. Se on ihan kiinni siitä, minkälainen päivärytmi kelläkin on. Mulle ois tällä hetkellä ihan outoa Oliver.B postaaman listan mukainen setti.
Mietitään asia sit näin... Hiilarit väsyttää... Onko parempi että väsyttää illalla vai aamulla?? Jos ei ole tehnyt mitään urheilullista, niin turha niitä hiilareita kaksin käsin vetää, mutta sama pätee päiväaikana... "Hiilarit pitää ansaita!!"
Iltasyöminen ei ole sellainen mörkö kuin siitä usein tehdään... eniten ratkaisee kalorit sisään vs. kulutetut kalorit... vrk- ja vko-tasolla. Itse itseäni toistaen: illalla voi (=pitää) hyvällä omalla tunnolla syödä kunnolla (myös hiilareita), jos on juuri tullut treenattua.
MT