Iltapala reseptejä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kostaja X sanoi:
Eikös noi herat kannattais jättää pois iltapalasta?
Viittaat ilmeisesti tohon mun postiin iltapalasta. Joo, kyllähän se hera nopeesti imeytyvää on ja varmaan noi kaseiinit yms. hitaat on "optimaalisempia", mutta mä oon vaan mä :) Muutenkin mulla on massaa jo tarpeeksi ja se pysyy yllä aivan hyvin ja jopa lisääntyy mun melko onnettomilla ruokailuilla kehorakentajan silmällä katsottuna. Tosibodarin varmasti kannattaa ottaa sitä hitaampaa iltapalalle...

Eilen illalla klo.20:00. Kp rypsärissä paistettua puna-ahventa 200g,1½ tomaattia,5cm siivu kurkkua.Ahveneen kevyesti Meiran kalamaustetta,ettei tuu liian suolaista.
20:30 protskudrinkki
21:00 seksiä
21:30 30mg sinkkiä ja nukkuun.
Oho,tuli vähän iltatoimiakin :lol2:

PanaSync sanoi:
Eli mitä porukka syö iltapalaksi?
Ite syön lähes joka ilta tonnikalapurkin ja raejuustopurkin kulhoon sekoitettuna ja lisukkeeksi yleensä 1 tomaatti. Maku ei oo mikään maan mahtava,varsinkin tonnikalan suolaisuus alkaa tympimään ja muutenki tää alkaa tuleen jo korvista ulos. Eli vinkkejä kaivattaisiin mitä eri iltapalacomboja vois tehä, raejuustosta, tonnikalasta,munista,rahkasta jne?

Ps. Luin kyllä searchilla löytämäni reseptithreadin mutta siellä ei näyttänyt juurikaan olevan iltapalareseptejä.

Kannattaa pilkkoa tohon tonnikalan ja raejuuston sekaan sipulia. Itse tykästyin se tuo huomattavasti raikkautta tohon satsiin.

desi kuohukermaa vaahdoksi, 250 g rahkaa, turskaus nestemäistä hermesetasta, maustetaan joko desillä marjoja tai funlightilla.

Cockton sanoi:
desi kuohukermaa vaahdoksi, 250 g rahkaa, turskaus nestemäistä hermesetasta, maustetaan joko desillä marjoja tai funlightilla.
kermaperse

Snake sanoi:
21:00 seksiä
21:30 30mg sinkkiä ja nukkuun.
Oho,tuli vähän iltatoimiakin :lol2:

Harrastitko Kyllikin kanssa ku noin pikanen olit? :hyper:

Mutta asiaan. Itsellä iltapalana menee yleensä purkki tonnikalaa vedessä, johon lisään jalapenoja/pepperoneja ja öljyä. Jos oikeen herkkua haluan niin lisään mukaan joko fetaa tai sinihomejuustoa. Sit ennen nukkumaan menoa yöprotsku drinkki naamariin.

toolate sanoi:
Harrastitko Kyllikin kanssa ku noin pikanen olit? :hyper:

Kyllä kyseessä oli ihan vastakkainen sukupuoli.Monen päivän paineet jo putkessa,joten oli vähän niinku jo liikkuvat takana :)

Punttimiehen lätyt

4dl maitoa tai 2dl maitoa ja 2dl vissyä
6rkl olio di oliva tai rypsäriä
1/4 tl suolaa
hieman sokeria, maun mukaan. tai ei ollenkaan
1dl heraa
1dl(n.60g) puolikarkeaa vehnäjauhoja
1kpl muna

sitte vain sekaisin hyvin sähkövatkulla.
ja pannuun. rasvaa pitää olla koska taikina on tavallista liimaisempi, voit myös kokeilla vähentää rasvan määrää taikinassa tai lisätä jos tuntuu tarttuvan liikaa. ehdottomasti pitää olla teflon pannu miedolla lämmöllä. hyviä on :)

Nopea, halpa eikä yöllä kuseta:

Pre-iltapala: 1,4dl maitoproteiini + 0,3dl rypsiöljy + 5dl vesi

Kcal/p/h/r: 436 / 46 / 0 / 28

E%: 42 / 0 / 58

Iltapala: 5x68g = 340g kananmuna

Kcal/p/h/r: 486 / 43 / 1 / 35

E%: 35 / 0 / 65

Mun iltapala on 1 purkki tonnikalaa, johon sekotan Vindaloo Curry tahnaa + 30g kaseiinia + 2 rkl oliiviöljyä + kalaöljyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom