Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viittaat ilmeisesti tohon mun postiin iltapalasta. Joo, kyllähän se hera nopeesti imeytyvää on ja varmaan noi kaseiinit yms. hitaat on "optimaalisempia", mutta mä oon vaan mä Muutenkin mulla on massaa jo tarpeeksi ja se pysyy yllä aivan hyvin ja jopa lisääntyy mun melko onnettomilla ruokailuilla kehorakentajan silmällä katsottuna. Tosibodarin varmasti kannattaa ottaa sitä hitaampaa iltapalalle...Kostaja X sanoi:Eikös noi herat kannattais jättää pois iltapalasta?
PanaSync sanoi:Eli mitä porukka syö iltapalaksi?
Ite syön lähes joka ilta tonnikalapurkin ja raejuustopurkin kulhoon sekoitettuna ja lisukkeeksi yleensä 1 tomaatti. Maku ei oo mikään maan mahtava,varsinkin tonnikalan suolaisuus alkaa tympimään ja muutenki tää alkaa tuleen jo korvista ulos. Eli vinkkejä kaivattaisiin mitä eri iltapalacomboja vois tehä, raejuustosta, tonnikalasta,munista,rahkasta jne?
Ps. Luin kyllä searchilla löytämäni reseptithreadin mutta siellä ei näyttänyt juurikaan olevan iltapalareseptejä.
kermaperseCockton sanoi:desi kuohukermaa vaahdoksi, 250 g rahkaa, turskaus nestemäistä hermesetasta, maustetaan joko desillä marjoja tai funlightilla.
Snake sanoi:21:00 seksiä
21:30 30mg sinkkiä ja nukkuun.
Oho,tuli vähän iltatoimiakin :lol2:
toolate sanoi:Harrastitko Kyllikin kanssa ku noin pikanen olit?
Kyllä kyseessä oli ihan vastakkainen sukupuoli.Monen päivän paineet jo putkessa,joten oli vähän niinku jo liikkuvat takana
pori1980 sanoi:kermaperse