Iltalehti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja miesxxx
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Olbe
Mikäs se pakkiksen yhteinen käyttäjätunnus+ salasana olikaan?

tunnus: pakkis
salasana: pakkis

edit: hahaa... lännen nopein:D

Originally posted by Tomi
:urjo: :down:

Kyllähän minä tiedän että makuasioita nämä ovat, mutta silti: miten on mahdollista että terve heteromies kuten Tomi ei tykkää tuon Iltatyön äärimmäisen nätistä pyllystä? :confused:

Vai onko niissä villeissä huhuissa ylläpidon jäsenten lievästi erikoisista preferensseistä Etelä-Amerikkalaisiin kamelinsukuisiin eläimiin sittenkin perää? :D

Originally posted by AKV
Kyllähän minä tiedän että makuasioita nämä ovat, mutta silti: miten on mahdollista että terve heteromies kuten Tomi ei tykkää tuon Iltatyön äärimmäisen nätistä pyllystä? :confused:

Vai onko niissä villeissä huhuissa ylläpidon jäsenten lievästi erikoisista preferensseistä Etelä-Amerikkalaisiin kamelinsukuisiin eläimiin sittenkin perää? :D

Kyllähän sitä näkee 20 x parempiakin perseitä, mutta iha ookoo toikin oli. En nyt tiä tarviiko kuitenkaan haukkua.:piis:

Originally posted by AKV

Samalla kannalla Tomin kanssa. Olihan se ihan katseltava, mutta ei vaan mun silmää pahemmin miellyttänyt.
Mutta mielipiteitä on niin paljon kuin katsojiakin.

Originally posted by AKV
Kyllähän minä tiedän että makuasioita nämä ovat, mutta silti: miten on mahdollista että terve heteromies kuten Tomi ei tykkää tuon Iltatyön äärimmäisen nätistä pyllystä?...

Originally posted by Don vito
Hyvä perse!!

Siis mitä nättiä tossa perseessä on. mä vaan kysyn?
tai mitä nättiä tossa akassa ylipäätään on :urjo:

Muistetaanpa vakiokikat takamuksen paremman näköiseksi saattamiseen:
1) korkokengät
2) varpaillaan seisominen
3) pinkeet farkut
4) muotoilevat alushousut.

Noi tulee ny äkkiä mieleen ja 1 ja 2 on joka kuvassa tuolla iltatytöllä käytössä (ehkä kuvaajan ehdotuksesta). Todella hyvän näköiset kannikat ovat hyvän näköiset myös alasti, ihan normaalisti seisoskellessa, ilman mitään kikkailuja. Mun makuun ihan nätti tyttö. Ei mikään überbeibe, mutta ok. Makuasioitahan nää ovat tosiaan...

Hohhoijjaa, onpas turha ketju :zzzz:

makunsa tosiaan kullakin, ei oo ainakaan mun makuun tollanen valkonen permis+2kiloa meikkiä - look.

Originally posted by AKV
Kyse ei ole pelkästä pyllystä, vaan tuosta pehmeästä mustekalan värisestä kokonaisuudesta ja tusinakasvoista. Muutenkin tuollainen hutsahtava look, mikä nyt ei oikein sytytä. Mukiinmenevä? Kyllä. Kuuma peipe? Tuskin...

Originally posted by Tomi
Kyse ei ole pelkästä pyllystä, vaan tuosta pehmeästä mustekalan värisestä kokonaisuudesta ja tusinakasvoista. Muutenkin tuollainen hutsahtava look, mikä nyt ei oikein sytytä. Mukiinmenevä? Kyllä. Kuuma peipe? Tuskin...

Nyt puhuttiinkin PERSEESTÄ! Ei naamasta.. eli perseestä, poju, perseestä! :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom