Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
;)Originally posted by kvi
tuo lienee hieman parempi linkki, näkee vastauksetkin eikä vain kuvaa.
:urjo: :down:Originally posted by Don vito
Hyvä perse!!
Originally posted by Olbe
Mikäs se pakkiksen yhteinen käyttäjätunnus+ salasana olikaan?
Originally posted by Olbe
Mikäs se pakkiksen yhteinen käyttäjätunnus+ salasana olikaan?
Originally posted by Tomi
:urjo: :down:
Originally posted by AKV
Kyllähän minä tiedän että makuasioita nämä ovat, mutta silti: miten on mahdollista että terve heteromies kuten Tomi ei tykkää tuon Iltatyön äärimmäisen nätistä pyllystä?
Vai onko niissä villeissä huhuissa ylläpidon jäsenten lievästi erikoisista preferensseistä Etelä-Amerikkalaisiin kamelinsukuisiin eläimiin sittenkin perää? :D
:lol2:Mies, joka saa minut syttymään: Hietaniemen krematorion uunivastaava
Originally posted by AKV
Kyllähän minä tiedän että makuasioita nämä ovat, mutta silti: miten on mahdollista että terve heteromies kuten Tomi ei tykkää tuon Iltatyön äärimmäisen nätistä pyllystä?
Vai onko niissä villeissä huhuissa ylläpidon jäsenten lievästi erikoisista preferensseistä Etelä-Amerikkalaisiin kamelinsukuisiin eläimiin sittenkin perää? :D
Originally posted by AKV
Kyllähän minä tiedän että makuasioita nämä ovat, mutta silti: miten on mahdollista että terve heteromies kuten Tomi ei tykkää tuon Iltatyön äärimmäisen nätistä pyllystä?...
Originally posted by Don vito
Hyvä perse!!
Originally posted by HooEee
Siis mitä nättiä tossa perseessä on. mä vaan kysyn?
tai mitä nättiä tossa akassa ylipäätään on :urjo:
Kyse ei ole pelkästä pyllystä, vaan tuosta pehmeästä mustekalan värisestä kokonaisuudesta ja tusinakasvoista. Muutenkin tuollainen hutsahtava look, mikä nyt ei oikein sytytä. Mukiinmenevä? Kyllä. Kuuma peipe? Tuskin...Originally posted by AKV
Originally posted by Tomi
Kyse ei ole pelkästä pyllystä, vaan tuosta pehmeästä mustekalan värisestä kokonaisuudesta ja tusinakasvoista. Muutenkin tuollainen hutsahtava look, mikä nyt ei oikein sytytä. Mukiinmenevä? Kyllä. Kuuma peipe? Tuskin...