Ilosaarirock

Ikä
42
Joopajoo, vettä tulee täydeltä taivaalta eikä pilvetöntä taivasta näy missään!? Noh, jospa se huomiseen mennessä selkeytyy.

Suomen kesä, what a shithole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hähää, itsehän asun ihan alueen lähellä :)

Hmm olikohan nyt ihan fiksua kailottaa sitä täällä.... :david:

La&su luvattiin ihan jees säätä ja illaks pitäs selkenöityä: D tunnin kuluttua lähettään vallottamaan ravirata täältä kuopiosta päin.

Ilosaaren taika: vaikka edellisenä iltana sataisi saavista kaataen, niin lauantaiaamuna paistaa aurinko ja hyvää säätä riittää koko viikonlopun.

Tämä ilmiö on koettu empiirisesti 90-luvun alusta lähtien, viimeksi viime kesänä.

Itse aattelin käydä ainakin metelli-klubin katsomassa... ihan jo pelkästään Sonatan takia... :)

helvetti kun olisivat saaneet tiktakin ja diablon samalle klubille, niin varmasti olisin mennyt sinne... mut nyt ei kehtaa mennä töminään eikä sulo-klubille kun molemmissa on ainoastaan yks hyvä :)

Ilorockin taika toimii aina. Edellisen viikon sataa, mutta kuin salaman iskusta viikonloppuna ei sada (kuin sen yhden kerran sopivassa vaiheessa, sekin on vakio)

Missukka sanoi:
Mikä taika? Olin 19 vuotiaana ja sato ku suavist ois kaavettu... (okei, en muista muuta ku ton kohdan, voi olla että muuten ei satanut...)

Joo, muistelen itsekin että joku vuosi satoi aika reippaasti... tosin en silloin ollut itse paikalla. Muuten on kyllä ollut aika hyvät säät.

Nyt vaan näyttää siltä että saa venettä lähteä etsimään jos ei kohta lopu...

Mä en kestä tota vesisadetta! Mun pitäs ajaa töitten jälkeen semmoset 20 kilsaa fillarilla, ei helvetti jos sataa koko päivän tolla tavalla. Se taas voi aiheuttaa sen etten kykene huomenna tulemaan rokkailee kun pitää sairastaa kotosalla... PRKL ku ärsyttää...

juu illaks selkenee. ei näy kirkasta taivasta MISSÄÄN ja oon tässä keskustassa kattelemassa tätä säätä! noh toisaalta, lopputulos lienee sama olipahan sää minkälainen hyvänsä :)

Missukka sanoi:
Mä en kestä tota vesisadetta! Mun pitäs ajaa töitten jälkeen semmoset 20 kilsaa fillarilla, ei helvetti jos sataa koko päivän tolla tavalla. Se taas voi aiheuttaa sen etten kykene huomenna tulemaan rokkailee kun pitää sairastaa kotosalla... PRKL ku ärsyttää...

Meille ei tarvitsis polkea kun max.2km... :kuola:

No ilmahan on suorastaan loistava! Taidan tästä lähteä treenailemaan, viime vuonna taustamusasta huolehti Don Huonojen jäähyväiskeikka. Nyt Rautiainen&Niskalaaki saa tahdittaa urheilusuorituksiani, ei valittamista!

Oli ja meni jäljellä hyvä mieli ja juhlakrapula, vois vetää unta palloon, jos törmäsitte lyhyeen jolppiin jolla luki jotain nahkapaskaa mahassa yms solin minä :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom