Ilmoja pidellyt - Pakkiksen sääthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mxm
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No vittu mikäs siinä niillä pakkasessa ollessa jotka eivät omista autoa ja ole riippuvaisia siitä.
Saatana.

Ja loput jotka pitää pakkasta niin fantsuna löhöövät sohvalla ja ei ole mikään pakko käydä ulkona.

Mulla on auto, olen aika riippuvainen siitä ja mulla on pikku pakko käydä ulkonakin(koira), mutta silti pakkaskeli on jees! Aurinko ja rapsakka -30 pakkanen on niin siisti keli että oksat pois!

Vastaavasti mua kyllä vituttaa kauheat hellekelit yli kaiken. Olen talvi/syksy-ihminen ja lomallekin lähtisin mieluummin johonkin vilpoisaan paikkaan kuin johonkin jossa on päivisin +45 ja öisin +30.

Meitä on moneksi.:D

Kyllä miulla kanssa auto on ja ajan sillä noin 40000km vuodessa. Asun 12km lähimmästä katuvalosta ja käyn 70km kilometrin päässä töissä, että kait miekin siitä vähän riippuvainen olen. Mutta silti rakastan pakkasta! Tänä aamuna oli -31,5 kun starttasin auton ja kävin tuolla vähän ajelemassa. Kylmimmillään oli -35, eikä mitään ongelmaa, edes dieselillä. Ja ei, mie en makaa sohvalla, vaikka olisi miten kylmä. Tänäkin aamuna oli tarkoitus lähteä koirien kanssa mehtään, mutta kun ei tuolla autolenkillä löytynyt yhdenkään pyydettävän elukan jälkeä, niin palasin kotiin ja tyydyin ihan vajaan parin tunnin kävelylenkkiin. Tuommonen kova pakkanen on parasta. Suoraan sanottuna minun elämää ei rajoita tuo pakkanen yhtään.

Mulla on auto, olen aika riippuvainen siitä ja mulla on pikku pakko käydä ulkonakin(koira), mutta silti pakkaskeli on jees! Aurinko ja rapsakka -30 pakkanen on niin siisti keli että oksat pois!

Vastaavasti mua kyllä vituttaa kauheat hellekelit yli kaiken. Olen talvi/syksy-ihminen ja lomallekin lähtisin mieluummin johonkin vilpoisaan paikkaan kuin johonkin jossa on päivisin +45 ja öisin +30.

Meitä on moneksi.:D

Olen kyllä samaa mieltä tuossa.

Mieluummin tämä -30 kun +35-45. Helteet on suoraan sanottuna perseestä.
Nytkin on sisällä todella miellyttävä olla kun napsii patterit kiinni, nauttia tästä viileydestä sisälläkin nyt, kesällä se ei ole mahdollista...

Eihän tää silleen oo ees kylmä kun muistaa että suomen pakkasennätys on -51.5..

Jos ei tuo kevät kohta kolkuttele ovella, lumet sulaa ehkä elokuuhun mennessä :(

Kyllä miulla kanssa auto on ja ajan sillä noin 40000km vuodessa. Asun 12km lähimmästä katuvalosta ja käyn 70km kilometrin päässä töissä, että kait miekin siitä vähän riippuvainen olen. Mutta silti rakastan pakkasta! Tänä aamuna oli -31,5 kun starttasin auton ja kävin tuolla vähän ajelemassa. Kylmimmillään oli -35, eikä mitään ongelmaa, edes dieselillä. Ja ei, mie en makaa sohvalla, vaikka olisi miten kylmä. Tänäkin aamuna oli tarkoitus lähteä koirien kanssa mehtään, mutta kun ei tuolla autolenkillä löytynyt yhdenkään pyydettävän elukan jälkeä, niin palasin kotiin ja tyydyin ihan vajaan parin tunnin kävelylenkkiin. Tuommonen kova pakkanen on parasta. Suoraan sanottuna minun elämää ei rajoita tuo pakkanen yhtään.

No kyllä suakin alkas vituttaa pakkaset jos omistaisit Baijerilaisen natsiauton. :jahas:

Luin jostain, että kylmillä ilmoilla kaikki paskataudit sun muut leviää tehokkaammin kun lössi pakkautuu sisätiloihin. Joten se siitä aikaisemmasta perustelusta, että pakkasesta olisi hyötyä. -5 on ihan tarpeeksi, riittää lunta ja sitä ylemmäksi ei vain ole mitään perustetta.

No kyllä suakin alkas vituttaa pakkaset jos omistaisit Baijerilaisen natsiauton. :jahas:
Niin, elämä on valintoja.

Luin jostain, että kylmillä ilmoilla kaikki paskataudit sun muut leviää tehokkaammin kun lössi pakkautuu sisätiloihin. Joten se siitä aikaisemmasta perustelusta, että pakkasesta olisi hyötyä. -5 on ihan tarpeeksi, riittää lunta ja sitä ylemmäksi ei vain ole mitään perustetta.

Sekä jossakin väitettiin että ihmisen limakalvot ovat pakkasen takia heikompia jolloin virukset pääsevät paremmin tarttumaan.

Olipa auto mikä hyvänsä niin ei tälläiset pakkaset enää tee autolle hyvää.

Kelasin että alkaisi olla jo pakkaset + lumisateet ohi, mutta ei.... Helsinkiin luvassa talven kovin lumimyrksy, graah.... Alkaa riittää jo!

http://www.hs.fi/kaupunki/artikkeli...pääkaupunkiseutua+viikonloppuna/1135253056117

Aamullakin oli taas se -15 astetta. Kun asuu meren rannalla, niin se jo tuo pakkanen yhdistettynä merituuleen on mulle liikaa. En pidä talvesta, olen kesämies! Kaipaan valoa ja lämpöä. Ja vähäpukeisia naisia kaduilla.

Parasta tässä on se "älkää valittako, tämä on normaali Suomen talvi" setti. Eihän tämä ole normaali talvi, viimeksi oli näin paljon lunta Helsingissä joskus 60 luvulla jos oikein muistan uutisoinnin.

Keväästä tulee mielenkiintoinen, pikkaisen taitaa paikat tulvia kun nuo lumimassat rupeaa sulamaan.

Stadissa ainakin tulee lunta parasta aikaa. Toivottavasti ei tulisi tuota peloteltua myräkkää, en jaksa enää kahlata lumessa!

Vaikka kylmää on ollut niin vielä en ole pistänyt tykkejä alle kertaakaan. On varmaan eka talvi kun käyttökerrat jää tasan nollaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom