Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No vittu mikäs siinä niillä pakkasessa ollessa jotka eivät omista autoa ja ole riippuvaisia siitä.
Saatana.
No vittu mikäs siinä niillä pakkasessa ollessa jotka eivät omista autoa ja ole riippuvaisia siitä.
Saatana.
Ja loput jotka pitää pakkasta niin fantsuna löhöövät sohvalla ja ei ole mikään pakko käydä ulkona.
Mulla on auto, olen aika riippuvainen siitä ja mulla on pikku pakko käydä ulkonakin(koira), mutta silti pakkaskeli on jees! Aurinko ja rapsakka -30 pakkanen on niin siisti keli että oksat pois!
Vastaavasti mua kyllä vituttaa kauheat hellekelit yli kaiken. Olen talvi/syksy-ihminen ja lomallekin lähtisin mieluummin johonkin vilpoisaan paikkaan kuin johonkin jossa on päivisin +45 ja öisin +30.
Meitä on moneksi.:D
Kyllä miulla kanssa auto on ja ajan sillä noin 40000km vuodessa. Asun 12km lähimmästä katuvalosta ja käyn 70km kilometrin päässä töissä, että kait miekin siitä vähän riippuvainen olen. Mutta silti rakastan pakkasta! Tänä aamuna oli -31,5 kun starttasin auton ja kävin tuolla vähän ajelemassa. Kylmimmillään oli -35, eikä mitään ongelmaa, edes dieselillä. Ja ei, mie en makaa sohvalla, vaikka olisi miten kylmä. Tänäkin aamuna oli tarkoitus lähteä koirien kanssa mehtään, mutta kun ei tuolla autolenkillä löytynyt yhdenkään pyydettävän elukan jälkeä, niin palasin kotiin ja tyydyin ihan vajaan parin tunnin kävelylenkkiin. Tuommonen kova pakkanen on parasta. Suoraan sanottuna minun elämää ei rajoita tuo pakkanen yhtään.
Niin, elämä on valintoja.No kyllä suakin alkas vituttaa pakkaset jos omistaisit Baijerilaisen natsiauton. :jahas:
Luin jostain, että kylmillä ilmoilla kaikki paskataudit sun muut leviää tehokkaammin kun lössi pakkautuu sisätiloihin. Joten se siitä aikaisemmasta perustelusta, että pakkasesta olisi hyötyä. -5 on ihan tarpeeksi, riittää lunta ja sitä ylemmäksi ei vain ole mitään perustetta.