Kaikki alkoi kun ~6 viikkoa sitten palasin laivalta flunssaisena (kurkku kipeä/nuha). Pidin about viikon tauon ja menin salille. Noh, siitä lähtien on sitten ollut ihan ihme meininki; jatkuva kurkun kuivuus/karheisuus, pientä nuhaa, väsymystä, nukkumisen vaikeutta, päässä heittoo ja silmien punaisuutta. Oon pitäny semmosia 2-4 päivän taukoja ja kun oireet on hellittäny niin olen mennyt salille mutta en ihan täysin normaalina vaan oireet on silti olleet taustalla aina.
Oon käynyt lääkärissäkin kun epäilin että mulla vois olla joku siitospölyallergia mutta veritestit näyttivät täysin normaalia joka suunnalta. Eli ilmeisesti tähän ei jää muuta vaihtoehtoa kuin että lievää ylikuntoa tms? Treenit menee ihan mallikkaasti eli treenipainot ei oo tippunu eikä mitään vastaavaa. Ravintopuoli on kunnossa, eli siitä ei ainakaan ole kiini. Eihän mikään flunssavirus voi kestää kuutta viikkoa?
Oon käynyt lääkärissäkin kun epäilin että mulla vois olla joku siitospölyallergia mutta veritestit näyttivät täysin normaalia joka suunnalta. Eli ilmeisesti tähän ei jää muuta vaihtoehtoa kuin että lievää ylikuntoa tms? Treenit menee ihan mallikkaasti eli treenipainot ei oo tippunu eikä mitään vastaavaa. Ravintopuoli on kunnossa, eli siitä ei ainakaan ole kiini. Eihän mikään flunssavirus voi kestää kuutta viikkoa?