Ilmavoimiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zii
  • Aloitettu Aloitettu
No et oo ihan tyhmä jätkä!:) Laittakaa nyt joku jolla on inhimillisempiä tuloksia niitä tänne, että tietää kannattaako omilla papereilla ees hakee.:D

nainen* ;) Ja kauhean odottelun jälkeen se kirje sieltä tulikin, Tikkakoskella nähään! Kovasti onnea kaikille muille päässeilekin ja tsemiä sulle olpa tulevaisuuden hakuihin :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
nainen* ;) Ja kauhean odottelun jälkeen se kirje sieltä tulikin, Tikkakoskella nähään! Kovasti onnea kaikille muille päässeilekin ja tsemiä sulle olpa tulevaisuuden hakuihin :D

Vau, tätä kyllä arvostan ja paljon. Itsellä huononi näkö ennen viime vuoden hakuja, joten haku jäi tekemättä. Lentokouluun on kuitenkin lähtö lokakuussa, joten ei nyt unelma kuitenkaan täysin jäihin mennyt :)

Tikkakoskelle kutsua tuli meidänkin postilaatikkoon joskin jr.lle . Vaikean kautta mentiin kun ei meinannut lakkia tulla... mutta asia sittenkin järjestyi ja lakkikin tuli. Onnittelut kaikille kurssille päässeille!

Onnittelut kaikille LentoRuk 88 uusille tulokkaille ! ;) Voin vain kertoa, että teillä on elämänne vuosi edessä! Pitäkää hyvä ryhmähenki, pieni pilke silmäkulmassa ja juhlikaa villisti nii hyvä tulee! ;) Ei se joka päivä herkkua tuu olemaan, mut sen jälkeen ku lentohaalarit vedätte niskaan nii tajuatte, et kaikki muu on vaan ollu sen odottamisen arvoista! :)
Nimim. LentoRuk 86

Moro! Hainpas itsekkin aikanani LentoRukkiin mutta tie tyssäsi III-vaiheen testeihin, ja nyt sitten palvellut Lentoteknillisissä hommissa semmosen 152 aamua. Alkanut vaan tuossa hornettien ympärillä pyöriessä mietityttää uudelleen nuo kokeet, ja alkoi kiinnostaa uudelleen hakeminen. Ainoa ongelma onkin se, että ei taida enää olla mahdollista, kun kotiudun 19.12.2013, ja ennen Lentorukin alkua ei saa olla varusmiespalvelus suoritettu. Mielestäni kyllä tyhmä sääntö, mutta onkos kellään tietoa, onko tässä voitu ikinä tehdä mitään poikkeuksia, muuten kuin siten, että keskeyttää palveluksen ennen kuin se loppuu ja hakee uudelleen? En siis hakenus vuoden 2013 kurssille koska karsiuduin testissä joka on 2 vuotta voimassa, joten en voinut sille hakea, mutta nyt pitäisi olla tuon testin puolesta sitten mahdollista hakea uudelleen kurssille.

EDIT: Kattokaas kaikki lentämisestä kiinnostuneet nyt Yle-areenalta sitä Taistelulentäjät sarjaa, on pistetty uudelleen esiin tää sarja tällä viikolla, vähän lyhyemmillä jaksoilla kuin viime kerralla mutta on kiinnostavaa katottavaa ;)

Vau, tätä kyllä arvostan ja paljon. Itsellä huononi näkö ennen viime vuoden hakuja, joten haku jäi tekemättä. Lentokouluun on kuitenkin lähtö lokakuussa, joten ei nyt unelma kuitenkaan täysin jäihin mennyt :)

Näkövaatimukset ei enää ole niin tiukkia kuin ennen. Tai siis, silmälasit sallitaan mutta muuten silmien pitää olla kunnossa.

Bumpitaas vähän ettei topicci kuole kokonaan.:) Onko väkee pyrkimässä ens vuoden kurssille? Jos on, onko fysiikka:puntti: ja koulu kunnossa (muuhunhan ei oikeestaan pysty vaikuttaan:))?

Itsellä olis tarkoitus hakea ens vuoden kurssille. :) Kouluasiat on vähän niin ja näin, suurin piirtein keskitasoa (lukio). Tänään oli ensimmäiset kirjoitukset (A-englanti), mutta jos olen ymmärtänyt oikein ei tuolla yo-todistuksella tee mitään jos ensi vuoden kurssille hakee, vaan numerot katsotaan lukion päättö-/välitodistuksesta? Minkään näköisiä sairauksia/silmälaseja tai muita vastaavia esteitä ei ole, joten toivotaan parasta. :D Minkälaisia tunnelmia muilla ensi vuoden kurssille hakevilla on, olisi mukava tietää? :)

Ei vielä ens kurssille, mutta ens vuonna kyllä haen:) Oon kans ite ymmärtäny et niillä ylppäreillä ei nii hirveesti oo väliä jos vaan läpi pääsee. Itellä keskiarvo nyt siellä kasipuolen paikkeilla ja arvosteltavien aineitten keskiarvot kaikki ysi. Lihaskuntotestit pitäis mennä muuten täydet mutta hyppimistä pitäis vähän reenata, samoin kun ppergometritestiä.:puntti: Ens vuotta odotellessa...

Nosto!
Kertokaas että tarviiko hakupapereihin laittaa jonkinlaista sairaushistoriaa lääkärin kirjoittamana, esim allergioiden(hoidon) takia? Kun tuolla ilmavoimien sivuilla lukee:" Mikäli hakijalla on allergioita, niin hakemukseen tulee liittää tarkat selvitykset oireiden esiintymisestä, tutkimuksista, sairastumisiästä ja oireiden viimeaikaisista esiintymisistä."

Ja varmaan kannattaa käydä kutsuntatilaisuudessa ennen kuin pistää hakupaperit menemään?

Osaisko joku kertoa minkälaiset koulupaperit tarvii, että pääsee sisään? Minkä aineiden numerot arvostellaan, minkälaisia arvosanoja pitää kirjotuksista saaha? Oon nyt lukion ekalla ja oon lyhyessä matikassa, oon miettiny että nyt ku alkaa lukiossa 3. jakso niin vaihan pitkään matikkaan, vai kannattaako? Pääsekö sillä lyhyelläkin matikalla hyvin sisään? Aina oon unelmoinu tulevani lentäjäks ja eniten jännittää, että ei sitten aikanaan riitä koulupaperit sinne, melkein jokapäivä mietityttää tämä, nii ois kiva tietää :D

Osaisko joku kertoa minkälaiset koulupaperit tarvii, että pääsee sisään? Minkä aineiden numerot arvostellaan, minkälaisia arvosanoja pitää kirjotuksista saaha? Oon nyt lukion ekalla ja oon lyhyessä matikassa, oon miettiny että nyt ku alkaa lukiossa 3. jakso niin vaihan pitkään matikkaan, vai kannattaako? Pääsekö sillä lyhyelläkin matikalla hyvin sisään? Aina oon unelmoinu tulevani lentäjäks ja eniten jännittää, että ei sitten aikanaan riitä koulupaperit sinne, melkein jokapäivä mietityttää tämä, nii ois kiva tietää :D

Kannattaa opiskella niin hyvin kuin pystyy. Ilmavoimien sivuilta löytynee ainelista, mitkä arvostellaan hakuvaiheessa. Joku kasin keskiarvo on ihan hyvä ja sillä päässee paperikarsinnasta läpi - sen jälkeenhän eniten vaikuttanee menestys itse soveltuvuuskokeissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom