Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkohan testissä se ja sama saako 8 vai 15 pistettä, joku täällä kun on maininnut kahdeksan pisteen riittävän läpipääsyyn.
Perhana kun tuli yllätyksenä että testit on niin pian.. tämänhetkisellä kunnolla tulen tod.näk. saamaan 11-13 pongoa :/ huominen lepoa, keskiviikko kevyt lenkki ja torstaina kukonlaulun aikaan testeihin. Jännittää
Testien pistemääräthän vaikuttavat koko hakuprosessin ajan, lopuksi kun valitaan jäljelle jääneistä henkilöistä kurssille pääsevät, niin kaikkien osasuoritusten pistemääriä vertaillaan keskenään, ja ne parhaat 45 pääsevät aloittamaan kurssin. Eli tarkoituksena on kai saada viiden eri vaiheen aikana mahdollisimman paljon pisteitä, 45 eniten pisteitä keräävää pääsee kurssille.
Ketjua selanneena voin sanoa, että lihaskunnoista täytyy saada 11-13 pistettä, että pääsee kurssille. 8 pisteellä pääsee toki kunnon puolesta läpi, mutta kyllä niistä testattavista varmaan löytyy 45 ihmistä jolla on se kunto siinä 11-15 pisteen joukossa.
Tsemppiä testeihin, raportoithan sitten kun testit ovat takana, että miten meni jne!
Varmasti, saitko minkä arvon näöstä sitten?
Joo siis testit onkin 24.01 :D tuli sekoiltua vähän noiden kuukausien takia^^ Hyvähän se olisi silti saada mahdollisimman paljon pisteitä myös kunnon puolesta
LentoRUKkiin tuli haettua ja saa nähdä onko mulla mitään jakoa kuntotesteissä koko viime vuoden jatkuneen (ja yhä jatkuvan) sairastelun ja sen myötä lähes loppuneen salilla käymisen takia... Viimistään viikon päästä labrat, joista toivon mukaan selviää mikä mussa on vikana. Psyykkisissä ja motorisissa testeissä tuskin tulisi kummempia ongelmia, mutta tod. näk. tää kosahtaa joko hyväksytyn rajoilla olevaan näköön tai kuntotesteihin. Tai johonkin typerään virheeseen kipeenä täytetyssä hakemuslomakkeessa :D
Aika kova sulla tuo selän toistomäärä :O Tai sitten se vaan tuntuu kun itse sain siitä niin heikon tuloksen :D Kaikista muista sain 3p, mutta selästä sain vaan yhden pisteen. Olin aika ihmeissäni, koska ainakin olin aina kuvitellut että mulla on selkä ihan ok kunnossa (esim maastaveto 200kg) Millätavalla katsoit että nuo selät on ns. hyväksyttyjä?